Rate de speler!

DeletedUser73739

Guest
Tyron, houdt je voortaan eens aan de regels :O
Unselected moet nog gedaan worden :O
 

DeletedUser75778

Guest
Inderdaad, laat het nogmaals duidelijk gezegd worden:

Persoon A heeft speler X gerate. Vervolgens bepaalt persoon A dat speler Y gerate moet worden. Persoon B heeft dan de simpele keuze om dat te doen, of het aan iemand anders over te laten. Er kan dus niet zomaar een andere speler gerate worden.

Hoop dat het nu duidelijk is :p
 

DeletedUser51839

Guest
Ow oke sorry maar Unselected geen idee man, 4 dorpen in 2 dagen tijd en je oda stijgt amper.
Geurtje aan.
 

DeletedUser51839

Guest
Ga nu niet lopen zielig doen. Je kunt niet verwachten dat wanneer je de regels aan je laars lapt hier een beloning voor krijgt.

Sorry dat ik moeite doen iets te posten en jij niet.

Bijwerking van je gs'n te kopen ipv te farmen? o_O
In ieder geval jou rate staat al klaar jongen 0/10 voor toekomst, je haalt de 1 mil niet. Zou pa beginnen verkopen als ik jou wwas om maar geen schulden over te houden ;)
 

DeletedUser76162

Guest
Sorry dat ik moeite doen iets te posten en jij niet.

Bijwerking van je gs'n te kopen ipv te farmen? o_O
In ieder geval jou rate staat al klaar jongen 0/10 voor toekomst, je haalt de 1 mil niet. Zou pa beginnen verkopen als ik jou wwas om maar geen schulden over te houden ;)

Kort lontje zie ik ;) Ten eerste wil ik even zeggen dat ik nog geen 30 pp heb vuilgemaakt aan het halveren van gebouwen en de premium beurs. Ten tweede zou ik willen vragen wat deze uitflap over mijn farmstats te maken heeft met mijn terechtwijzing op het feit dat je geen beloning hoeft te verwachten? Ten derde wil ik even melden dat je hoogstwaarschijnlijk doelt op het account Mr Tacticus. Dit is mijn toekomstige account ja.

Volgende keer misschien ietsje beter letten op wat er allemaal uit je mond komt en mocht je je in het vervolg nog eens defensief optstellen, wroet dan eerst eens in de geschiedenis van je tegenstander. Dit voorkomt valse beschuldigingen ;)
 

DeletedUser74358

Guest
Sorry dat ik moeite doen iets te posten en jij niet.

Bijwerking van je gs'n te kopen ipv te farmen? o_O
In ieder geval jou rate staat al klaar jongen 0/10 voor toekomst, je haalt de 1 mil niet. Zou pa beginnen verkopen als ik jou wwas om maar geen schulden over te houden ;)

maxresdefault.jpg

Yizhi heeft volkomen gelijk. Als jij de regels gewoon had gevolgd, was jouw account gerate. Nu mag degene die unselected rate de keuze maken.
 

DeletedUser48033

Guest
Punten:
unselected.jpg

Je ziet dat deze speler 4 dorpen heeft overgenomen op korte termijn en dit terwijl hij eigenlijk vrij traag begonnen is.
Ik denk dat hij serieus met pp heeft gesmeten om aan zijn edels te komen. Dit terzijde is zijn groei mooi en heeft hij bovendien voor zichzelf een muur gevormd waardoor hij in de rim een mooi safeaccountje kan bekomen. zijn cluster is vogelvormig en heeft veel potentie.
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van pp smijters maar desondanks dit alles is het een mooie account.

voor punten geef ik een 8.6/10

OD

Zeker geen hoogvlieger. Heeft niet echt een hoge ranking maar op zich is dat nog niet nodig op dit stadium van het spel
Zijn ODD is zeker in orde maar zijn ODA is naar mijn mening te verwaarlozen.

Voor OD krijgt hij van me een dikke 6.3/10

Ligging

Hij heeft een ligging die iedereen wil. Doordat hij in de rim ligt kan hij lekker blijven farmen en hoeft hij zich neit te veel zorgen te maken. Als hij er in slaagt deze account veilig te stellen krijgt hij van mij een 10/10 op zijn ligging maar momenteel zal hij zich nog moeten bewijzen

Op ligging krijgt hij een 8.9/10


Stam


Ik ben niet bekend met trauma en zijn spelers maar zowel hij als zijn stamgenoten hebben een mooie ligging aan de zudelijke rim. Hij is wel veruit de sterkste speler uit het geheel en dat neemt dan weer enkele puntjes weg van de sterkte van de stam al lijken het allemaal spelers met een minimum aan vereiste ervaring

Voor zijn stam krijgt die een 7.3/10

Reputatie

Ik ken de speler niet uit vorige werelden en ik hoor er nergens iets negatiefs over zeggen dus dat zegt dan weer veel goeds. Geen nieuws, goed nieuws zeggen ze hier.

Reputatie 8/10



Dit zorgt voor een totaalscore van 7.2 /10
lijkt me niet slecht!


Next: Arcumanus
 
Bovenaan