Rate de speler!

DeletedUser75778

Guest
Wil je tegen mij rijmen?
We kunnen de rate van Mirage rijmen?! :O Ik doe een poging

1. Punten
Het mirage-account telt meer dan één miljoen punten, dat is best veel, maar geloof mij: ze gaan nog stunten!
J concentreert zich op zijn studiepunten, de rest farmt hard: adelshoeve vol munten!
Huidige rang negen, eerlijk: dat valt tegen. Gelukkig is er nog een hele wereld om weg te vegen!

2. OD
Qua verslagen tegenstanders zijn die Mirage-boys middenstanders
AKA de rapetrain op w35, ja daar was het anders!
Dus kom op boys, waar wachten we nog op? We hebben de wereld in onze handen, geef er klop op!

3. Ligging
De ligging is relatief positief
De cluster is compact, toch eerder defensief
Groeimogelijkheden naar de rim en toch aan het front: de opties zijn open, dat is gezond!

4. Stam
De stam is YOLO, wat meer moet ik zeggen? YOLO is veelzijdig, moeilijk uit te leggen.
YOLO is jong, YOLO is klein
YOLO is zoals Kalimero: ze willen ook groot zijn!

De uitslag van de rate is eight on eight!

Haters in een lijn, dan wel aan de zijlijn
Wij zijn Mirage, wij staan op het plein
Het tempo wordt bepaald, wij zijn een trendsetter
Opletten boys want die Mirage is knetter
Cleartjes hier en cleartjes daar
die boys van Mirage spelen alles klaar
Niets is gelogen, dit alles is waar
Moeilijk te geloven zoals een tovenaar

Raar? Nee eerder normaal
Toch voor mij, voor jullie abnormaal
Mirage play, ik noem het geniaal
net zoals mijn rijmen: verbaal kabaal
Ik blijf maar gaan, ik kan niet stoppen
Verbale game is oorlog, ik drop die bommen
Ik moet jullie laten, ik moet gaan
Dit was Jonathan: ik heb gedaan



En nu terug leren <3

Fair enough.
 

DeletedUser27722

Guest
Ovderdreven omdat ik hem een noob noem? :p Als hij zelf iets wat moeite had gedaan, had hij er zelf achter kunnen komen wie het was. Dus ja, overdreven vind ik niet. Had het ook groter kunnen maken, maar had geen idee waar het over ging dus boeide mij niet echt..

Dus omdat hij verkeerd kijkt en niet gezien heeft dat er 3 spelers op dit forum 'Mirage' heeft staan in hun handtekening, daarvoor is het correct en totaal niet overdreven dat je hem 'noob" noemt? Hopelijk ben je niet serieus. :rolleyes:
 

DeletedUser71288

Guest
Dus omdat hij verkeerd kijkt en niet gezien heeft dat er 3 spelers op dit forum 'Mirage' heeft staan in hun handtekening, daarvoor is het correct en totaal niet overdreven dat je hem 'noob" noemt? Hopelijk ben je niet serieus. :rolleyes:

Hij had met die screen makkelijk kunnen zien dat ik het niet was. En als hij dan te lui is om zelf te gaan kijken, dan noem ik hem een noob ja. Want dan spreekt hij over iets tegen een verkeerd persoon en dat vind ik slecht, met een ander woord dus noob. En wat is er zo overdreven aan het woord noob? Je ziet het elke dag wel tientallen keren voorbij komen.. Als je overdrijft zou je zeggen een mega noob of een ongelofelijke noob.

Ik hou hier nu over op, wacht wel op een rate over Mirage.
 

DeletedUser27722

Guest
Hij had met die screen makkelijk kunnen zien dat ik het niet was. En als hij dan te lui is om zelf te gaan kijken, dan noem ik hem een noob ja. Want dan spreekt hij over iets tegen een verkeerd persoon en dat vind ik slecht, met een ander woord dus noob. En wat is er zo overdreven aan het woord noob? Je ziet het elke dag wel tientallen keren voorbij komen.. Als je overdrijft zou je zeggen een mega noob of een ongelofelijke noob.

Ik hou hier nu over op, wacht wel op een rate over Mirage.

Leer mss eens wat noob daadwerkelijk wil zeggen.. :rolleyes:
En blijven zagen voor rate; 0/10.
 

DeletedUser71288

Guest
Leer mss eens wat noob daadwerkelijk wil zeggen.. :rolleyes:
En blijven zagen voor rate; 0/10.

2rqo80i.png


En nu houden we er over op oke? :)
 

DeletedUser5148

Guest
Hey broeder, hoe gaat het ermee?
Zit eraan te denken om W47 te starten, hoorde dat het old-school settings worden.

Alles redelijk goed hoor. W35 is binnen zoals je kan zien (al heb ik daar de laatste 2 maand geen dorp meer geedeld, strijd was al gestreden).

Ben nu hier wat aan het ronddolen, mensen kapot maken is er nog niet echt van gekomen, helaas. Mocht je beginnen op 47, veel succes. Ik doe helaas maar 1 wereld/keer. Mocht je graag hebben dat ik iets voor je fix, then pm me.
CragHack is hier ook van de partij :)
 

DeletedUser76667

Guest
LOL!

Ik vraag me af wat je nog allemaal zult uitvinden als reden om iemand als noob uit te schelden. Nu ben ik een noob omdat ik een nieuwe AF account oprichtte voor deze wereld? What's next in your fantasy?

Ik speel TW sedert 2007 en ondertussen draaide ik, zij het met een lange pauze tussendoor, als hoofdspeler op 5 werelden top 5 mee waarvan 1 wereld rank 1 en een andere een jaar lang op rang 2. Ranks zeggen uiteraard niet altijd alles, maar misschien wel meer dan de datum waarop een nieuwe AF-account opgestart werd ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62508

Guest
LOL!

Ik vraag me af wat je nog allemaal zult uitvinden als reden om iemand als noob uit te schelden. Nu ben ik een noob omdat ik een nieuwe AF account oprichtte voor deze wereld? What's next in your fantasy?

Ik speel TW sedert 2007 en ondertussen draaide ik, zij het met een lange pauze tussendoor, als hoofdspeler op 5 werelden top 5 mee waarvan 1 wereld rank 1 en een andere een jaar lang op rang 2. Ranks zeggen uiteraard niet altijd alles, maar misschien wel meer dan de datum waarop een nieuwe AF-account opgestart werd ;)

Of je noob bent of niet, daar heb ik geen weet van want ik heb nooit tegen je gespeeld. Maar ik ben jaloers op je bazennaam :eek: :cool:
 

DeletedUser71288

Guest
LOL!

Ik vraag me af wat je nog allemaal zult uitvinden als reden om iemand als noob uit te schelden. Nu ben ik een noob omdat ik een nieuwe AF account oprichtte voor deze wereld? What's next in your fantasy?

Ik speel TW sedert 2007 en ondertussen draaide ik, zij het met een lange pauze tussendoor, als hoofdspeler op 5 werelden top 5 mee waarvan 1 wereld rank 1 en een andere een jaar lang op rang 2. Ranks zeggen uiteraard niet altijd alles, maar misschien wel meer dan de datum waarop een nieuwe AF-account opgestart werd ;)

Heel knap dat allemaal, echt wauw gewoon :eek:
Maar als jij iemand op het forum hier aanvalt en de verkeerde persoon hebt te pakken, vind ik dat noob. Dan boeit het mij niets hoe lang je zelf speelt of hoe goed je ig bent.
 
Bovenaan