Rate de speler

Reactiescore
2.039
Klopt, ik irriteer mij namelijk mateloos aan puberende jochies die in het begin van de wereld elkaar ophemelen en denken dat ze pro zijn, om vervolgens bij de eerste tegenslag te stoppen. Of nog erger, door internen en het enkel edelen van noobjes een hoge rang halen waardoor ze denken: zie je wel, ik ben wel pro!

Just my 2 cents.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het over synyster maar dat je je aangesproken voelt zegt al genoeg. :D

Tja, niet iedereen kan dag en nacht farmen :p

En wil je nu zeggen dat wij puberende jochies zijn die denken dat ze pro zijn? Aparte gedachtegang mocht dat zo wezen.
 

DeletedUser76018

Guest
Klopt, ik irriteer mij namelijk mateloos aan puberende jochies die in het begin van de wereld elkaar ophemelen en denken dat ze pro zijn, om vervolgens bij de eerste tegenslag te stoppen. Of nog erger, door internen en het enkel edelen van noobjes een hoge rang halen waardoor ze denken: zie je wel, ik ben wel pro!

Just my 2 cents.

Ok, begrijpelijk.
Echter zie ik het probleem niet aangezien ik niet zo ben.
 

DeletedUser73678

Guest
Trancelation

Punten: Lekker bezig, groeit goed, neem aan dat je geen grote pp spender ben, dat is al een goed punt in mijn ogen.. 8/10
ODA: Niet bijzonder veel, maar ook niet bijzonder weinig. Niet echt een bepaald voordeel om gigantisch veel ODA te hebben in deze fase, naar mijn mening. 7/10
Ligging: Heerlijk dorpje om te pakken rechtsonder, aardig wat barbarendorpjes in de buurt.. 8/10
Stam: Stam ziet er goed uit tot nu toe maar is nog niet veel over te oordelen op dit moment..
Reputatie: Ik ken je verder niet, ben nog niet zo bekend hier op het AF maar in hoeverre ik je gezien heb een toffe gozer!
8/10

Merci!
 

DeletedUser

Guest
Heeft weinig met dag en nacht farmen te maken, als ik het vergelijk met je punten gebruik je je grondstoffen duidelijk verkeerd

Kan best, nog steeds zie ik geen koppeling tussen een bepaald aantal grondstoffen wel of niet gefarmed te hebben en puberende jochies die denken dat ze 'pro' zijn. De twee laatst vermelde beweringen kloppen overigens beide niet, maar dat terzijde.
 
Reactiescore
2.039
Kan best, nog steeds zie ik geen koppeling tussen een bepaald aantal grondstoffen wel of niet gefarmed te hebben en puberende jochies die denken dat ze 'pro' zijn. De twee laatst vermelde beweringen kloppen overigens beide niet, maar dat terzijde.

Dat was dan ook niet op jou gericht. :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn excuses dan, zo leek het aangezien je de post niet op Ruffy richtte vervolgend op de opmerking over het aantal grondstoffen gefarmed te hebben, en ik dus ervan uit ging dat het dan op mij gericht zou zijn ^^
 

DeletedUser76018

Guest
Dat je mijn naam gebruikte ondanks dat ik geen idee heb wie jij bent, je mij niet kent en ik je nooit gesproken heb zou er ook in mee kunnen spelen.
Je hebt me al op skype gesproken maarja ok. Laten we nu ontopic blijven en erover stoppen.
 

DeletedUser76018

Guest
Ander skype acc ;) dat was een nieuw skype account van me.
Je had trouwens mogen reageren en je hoeft niet zo overdreven te reageren steeds.
Als de volgende comment niet ontopic is stop ik met reageren (anders waarschuwing)
 
Reactiescore
2.039
Als je mijn posts niet fijn vind mag je me altijd op de blokkeerlijst zetten.
gallery_1673_60_246.png
 

DeletedUser76018

Guest
Done & zelfde geld voor jou. Dus reageer niet zo opgefokt.
 

DeletedUser68810

Guest
Trancelation

Punten: Lekker bezig, groeit goed, neem aan dat je geen grote pp spender ben, dat is al een goed punt in mijn ogen.. 8/10
ODA: Niet bijzonder veel, maar ook niet bijzonder weinig. Niet echt een bepaald voordeel om gigantisch veel ODA te hebben in deze fase, naar mijn mening. 7/10
Ligging: Heerlijk dorpje om te pakken rechtsonder, aardig wat barbarendorpjes in de buurt.. 8/10
Stam: Stam ziet er goed uit tot nu toe maar is nog niet veel over te oordelen op dit moment..
Reputatie: Ik ken je verder niet, ben nog niet zo bekend hier op het AF maar in hoeverre ik je gezien heb een toffe gozer!
8/10

Bedankt! :D
 

DeletedUser75413

Guest
Punten: Veel punten natuurlijk veel pp in gestoken maar dan nog 8/10

ODA: Zeer leuk 7,5

Ligging: Zeer mooi veek doorgroeimogelijkheden 8,5

Stam: Gewoon zeer goed. Al zag ik graag fusie tussen Think en Walk! :D 9/10

Reputatie: Af gezien dikke 9, 5


8,75


Rate: Van Nelle

uhum... nog geen reactie :p
 

DeletedUser75834

Guest
Van nelle:


Punten: Groeit goed meer punten als ons maar wij hebben veeel meer troepen dus kunnen iemand beter edelen en hebben wij meer punten weer :rolleyes: Nee ik geef je een 8,5/10

ODA: Valt niet veel over te zeggen gewoon 8/10

Ligging: Zeer goed! Eigenlijk perfect 9,5/10

Stam:Gewoon 10/10

Reputatie: Bij mij heb je goede reputatie maar bij andere :eek: Nee voor mij 9/10


Een 9 :)


Rate:
Purple-Haze
 
Bovenaan