Rate de speler!

DeletedUser63837

Guest
Iets wat ik nog miste:
Rate de speler, vast wel bekend onder de meeste.
Ga julie gang!

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
 

DeletedUser

Guest
Denk dat dit een blockje krijgt. Is nog te vroeg in het spel.
 

DeletedUser24338

Guest
Het probleem is eerder dat veel AF posters hun w38 account verzwijgen. :p
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik vind dit persoonlijk niet te vroeg, meningen over spelers zijn er altijd, in het begin en in het eind.
But we'll see.

Naja, dat is jouw mening en die mening deel ik met je. Maar modjes zijn vaak zeer strikt en hebben in hun handleiding paragraaf 7.3 blz. 500 staan dat dit topic pas na 2 maanden van de start of zoiets dergelijks geopend mag worden :p

Het probleem is eerder dat veel AF posters hun w38 account verzwijgen. :p

Over een tijdje niet meer als ze zelf gerate willen worden :p
 

DeletedUser

Guest
der zijn der genoeg waarvan je het zo weet als je het ze vraagt :)
Mja, de meeste gaan er inderdaad ook niet mee op het af te koop lopen, maar waarom zouden ze ook?

Inderdaad ik wil niet dat iedereen mij beaamt voor mijn top account :rolleyes:
Ik wil dat de tw-ers mij gewoon aanzien als een normaal persoon :)
 

DeletedUser48745

Guest
Inderdaad ik wil niet dat iedereen mij beaamt voor mijn top account :rolleyes:
Ik wil dat de tw-ers mij gewoon aanzien als een normaal persoon :)

Gezien 85% van Lvs. uit wannabe's betwijfel ik het ten zeerste of je wel een topaccount hebt (behalve natuurlijk als je bij de 20% hoort die lekker aan het strooien zijn).
 

DeletedUser

Guest
Gezien 85% van Lvs. uit wannabe's betwijfel ik het ten zeerste of je wel een topaccount hebt (behalve natuurlijk als je bij de 20% hoort die lekker aan het strooien zijn).

Ten eerste was het sarcastisch ten tweede is het pa gebruik tov andere spelers in de wereld in de hand volgens mij.
 

DeletedUser54934

Guest
Gezien 85% van Lvs. uit wannabe's betwijfel ik het ten zeerste of je wel een topaccount hebt (behalve natuurlijk als je bij de 20% hoort die lekker aan het strooien zijn).

105 % :confused:

Dan ga ik er dus van uit dat ik een wannabe moet zijn aangezien ik geen pp strooi.:rolleyes:
 

DeletedUser54934

Guest
Ik rate geen spelers omdat er altijd nutteloze discussies van ontstaan als je ze geen goeie rating geeft.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Raten doe je op basis van feiten. behalve als je op reputatie moet raten.
Stam & Ligging zijn soms discussies over. Maar ook een stam heeft stats, en iedereen weet het verschil tussen een ideale ligging en een flut ligging.
Als je discussies gaat houden over een rating, is of de rater een noob of heeft de gerate speler een veel te hoog ego.
 

DeletedUser

Guest
Ik rate geen spelers omdat er altijd nutteloze discussies van ontstaan als je ze geen goeie rating geeft.

Punten: 3/10 top 80 , ha noob
ODA: 1/10 , had beter verwacht :(
Ligging: 2,5/10 Veel zware tegenstanders zeker voor jou
Stam: 0/10 noobies
Reputatie: -1/10 slechte reputatie deze gast ook nog niets bewezen :rolleyes:

overal geef ik je 0,5/10 ;)
 
Bovenaan