Rate de Speler

DeletedUser

Guest
Wie wil DMarineM16A1 raten?:3

Beetje sportief blijven.

Punten: 8/10 - Top 20.
ODA: 9/10 - Rang 3.
Reputatie: 7/10 - Met reputatie bedoel ik dan jou Orasu, niet frozen liquor of het acc. Ik zie je hier nog niet zo lang, geen faalposts of stokerij/schelden. Dus voorlopig een 7, gaat wel omhoog met de tijd :eek:.
Awards: 8.5/10 - Standaardaward voor top20vind ik ;). Wel mooie aanvulling de mijlpaalawards. (Ik geef pas 9 voor awards als de 100 mil farmed er is :p).
Ligging: 7.5/10 -> Sterk rondom, niet de sterkste. Ligging in zwaar betwist continent. Actie genoeg (geeft dus meerwaarde :p).
Stam: 8/10 -> Gemengde meningen over je stam. De ene vind ik zekere pluspunten. Anderen snap ik niet waarom ze daar zitten, eerder als opvulling vermoed ik dan.
Totaal: 48.5/60.
 

DeletedUser65747

Guest
Beetje sportief blijven.

Punten: 8/10 - Top 20.
ODA: 9/10 - Rang 3.
Reputatie: 7/10 - Met reputatie bedoel ik dan jou Orasu, niet frozen liquor of het acc. Ik zie je hier nog niet zo lang, geen faalposts of stokerij/schelden. Dus voorlopig een 7, gaat wel omhoog met de tijd :eek:.
Awards: 8.5/10 - Standaardaward voor top20vind ik ;). Wel mooie aanvulling de mijlpaalawards. (Ik geef pas 9 voor awards als de 100 mil farmed er is :p).
Ligging: 7.5/10 -> Sterk rondom, niet de sterkste. Ligging in zwaar betwist continent. Actie genoeg (geeft dus meerwaarde :p).
Stam: 8/10 -> Gemengde meningen over je stam. De ene vind ik zekere pluspunten. Anderen snap ik niet waarom ze daar zitten, eerder als opvulling vermoed ik dan.
Totaal: 48.5/60.

Bedankt. ;) Ik speel er pas 1 dag dus eigenlijk geld dit alles nog niet echt van mij. Maar hoop mijn reputatie zo snel mogelijk op te krikken.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Bedankt. ;) Ik speel er pas 1 dag dus eigenlijk geld dit alles nog niet echt van mij. Maar hoop mijn reputatie zo snel mogelijk op te krikken.:cool:

Hopelijk is jouw woord meer waard dan dat van Frozenliquormc ;).
 

DeletedUser61042

Guest
Ik was net aan het opzoeken op wekl account die aan het spelen wasxD
 

DeletedUser

Guest
Dat meisje als avatar, is een Russische turnster :D

Aaaah, olympische spelen... Vergeet die afkorting altijd, vooral nu het gedaan is :p.
Ze mocht er wel wezen :rolleyes:.

Ik ben vrij zeker dat dat al een paar keer tegen je gezegd is. :D

Tuurlijk altijd, als jij die naam onthoud.:p

Die naam zal constant wat wijzigen, maar ik zorg wel dat het leuk koosnaampje blijft :D.
 
Reactiescore
537
Gethope

Punten: 7/10, top 40, is wel aardig :)
ODA: 8/10, hoger dan je rang :)
Reputatie: 7/10, ik heb gene negatieve dingen over je gehoord.
Awards: -/10 verborgen
Ligging: 8/10, als ik zo kijk, grootste uit de buurt.
Stam: 6/10, niet echt bijzonder
 

DeletedUser

Guest
Exclusiva

Punten: 9/10 - top10, what else?
ODA: 7.5/10 - Niet naar norm met rang, maar dat betert vast wel.
Reputatie: 8.5/10 - Volg je posts ook al sinds andere werelden een tijdje. Alleen maar positieve en veelal aangename dingen.
Awards: */10 - Onder een steen :D
Ligging: 9/10 - Grootste in de omgeving
Stam: 9.5/10 - One, zelfde als de rang, ruime voorsprong op de rest.
 
Bovenaan