Rate de speler boven je

DeletedUser33734

Guest
Ik vind het gek dat je beweringen maakt als wij hebben hen nodig om 3LC weg te spelen.

Terwijl je weet dat ik dat met talloze argumenten in een handomdraai kan ontkrachten. Je daalt in mijn achting :(

Ik weerleg enkel dezelfde beschuldiging die ons ook toegewezen wordt.
En je zei toch echt zelf dat jullie het samen hadden ´bekokstoofd´ nietwaar?
Waarom daal ik dan weer in de achting :(:(:(
 

DeletedUser

Guest
Ik weerleg enkel dezelfde beschuldiging die ons ook toegewezen wordt.
En je zei toch echt zelf dat jullie het samen hadden ´bekokstoofd´ nietwaar?
Waarom daal ik dan weer in de achting :(:(:(

omdat je zo'n dingen beter niet op AF zet zonder iemand kwaad te maken :p
 

DeletedUser71860

Guest
Ik weerleg enkel dezelfde beschuldiging die ons ook toegewezen wordt.
En je zei toch echt zelf dat jullie het samen hadden ´bekokstoofd´ nietwaar?
Waarom daal ik dan weer in de achting :(:(:(

Haha, nooit gezegd. Althans ik toch niet.

Wij speelden Videx weg (terwijl wij 75% front hadden ,nu niet meer :D) samen met Muppet Show & Server. Daar kwam niemand anders bij kijken, geen andere contacten.

En verder is er bijzonder weinig bekokstoofd tussen Beer en ons in de aanval op jou. Enige wat ik tegen hem gezegd heb is dat je nog online was. Ik wist vaag van een plan om de Grote Final Meltdown te downen :p

We vielen niet eens tegelijk aan volgens mij, tot dusver het bekokstoven. We hebben ook maar een handvol aanvallen gestuurd btw (die wel veel schade aanrichten :D). Niet echt een uitgekookt plan. Bekokstoven is dus wel wat te veel eer. Zoveel moeite hebben we immers niet gedaan tegen de aanval op jou.

Tegen Videx deden we wel goed ons best :D
 

DeletedUser33734

Guest
Haha, nooit gezegd. Althans ik toch niet.

Wij speelden Videx weg (terwijl wij 75% front hadden ,nu niet meer :D) samen met Muppet Show & Server. Daar kwam niemand anders bij kijken, geen andere contacten.

En verder is er bijzonder weinig bekokstoofd tussen Beer en ons in de aanval op jou. Enige wat ik tegen hem gezegd heb is dat je nog online was. Ik wist vaag van een plan om de Grote Final Meltdown te downen :p

We vielen niet eens tegelijk aan volgens mij, tot dusver het bekokstoven. We hebben ook maar een handvol aanvallen gestuurd btw (die wel veel schade aanrichten :D). Niet echt een uitgekookt plan. Bekokstofen is dus wel wat te veel eer. Zoveel moeite hebben we immers niet gedaan tegen de aanval op jou.

Tegen Videx deden we wel goed ons best :D

Volgens mij zit MikevBest ook nog altijd in die stam, waar toch naar je eigen zeggen was besproken waar jij zou gaan clearen zodat hij de treinen erna kon sturen, en later in de middag waren er ook nog een dots aanvallen dacht ik.
Baal nog steeds dat ik sliep, Mike was niet zo best in aansluiten op jou clears/zelf clears meesturen met zn edels namelijk. :p
 

DeletedUser71860

Guest
Mss heeft dat een reden dat de aansluiting niet zo goed was. :p

Je wil niet weten hoe vaag het allemaal was. Volgens mij vond Marneus het gewoon grappig een paar aanvalletjes op jou te sturen :D
 

DeletedUser

Guest
Ja want nu is het kei druk enzuuu...

Meeste mensen zijn het gezeik op het forum zat,
Net als die anonieme accountjes zoals jij hebt, die mensen afzeiken en te laf zijn om de echte naam eronder te zetten ^_^ < Misschien ben je wel een bekende, maarja dat weet ik nu niet hè.
 
Reactiescore
0
Meeste mensen zijn het gezeik op het forum zat,
Net als die anonieme accountjes zoals jij hebt, die mensen afzeiken en te laf zijn om de echte naam eronder te zetten ^_^ < Misschien ben je wel een bekende, maarja dat weet ik nu niet hè.

OMG

jij speelt op een account genaamd ThePinkUnicorn

wees es een echte eenhoorn en kruip weer op je regenboog, je hebt nog 38k punten op de classic!!! :D
 

DeletedUser

Guest
Daarom net dat ik met 'OMG' reageerde, en ook omdat ik na als een noob te ragequiten weer eens probeer :p

Maar 'k denk niet dat Thuglife een noob is, da's waarschijnlijk het enigste verschil :D

Ga je eindelijk je dorpen uitbouwen in ons cluster? :D
 

DeletedUser

Guest
Smokingherblikaderp.

Punten: 5.5/10. Heeft wel wat te maken met je late start.
ODA: 4/10. laag. odd ook niets aan te merken. je hebt het erg makkelijk daar in de rim zo te zien..
Reputatie: 7/10 ken je van je account w32. toendertijd nog onder de naam "smokingweedlikeitsoxygen". Je kwam toen als goeie speler over maar beetje op trieste manier afscheid van die wereld genomen.
stam:6/10. redelijke rang. samenwerking is slecht denk ik. speler die amper 5 clears binnenkrijgt is hard dorpen aan het verliezen.
ligging: 6/10. momenteel heb je niks te vrezen, pure saaiheid lijkt het me daar in de rim. Uiteindelijk zal er vast wel een grotere speler de rim op gaan zoeken, denk dat je eind van de wereld niet zult meemaken iig, tenzij je voor iemand DU gaat worden oid.

totaal: 30.5/50 = 6/10 <- toch niet slecht na zo'n late start ;)

hmm, denk dat jij beter dorpenuitbouwer zou geworden zijn als ik :rolleyes: maar daar zal je nu wel al spijt van hebben :p nog eventjes en ik haal je in :cool:
 

DeletedUser

Guest
CRD doet niet veel meer?? Verliest wel erg hard nu?

Tja, het is lastig te vechten tegen 4 stammen tegelijk waarvan enkele spelers goede contacten van je waren en heel goed wisten hoe je persoonlijke situatie is / was. :eek:
 
Bovenaan