Rate de speler boven je!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Gemiddelde:

Als je iemand rate wel ff je ingame naam erbij zetten. Graag geen haat post houd het vriendelijk en beleefd. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is wel erg snel nadat ik het zei :)
Doemzo wel even een rating
 

DeletedUser

Guest
Nog te vroeg vind ik, ODA en ligging zijn nog niet echt iets over te vertellen
 

DeletedUser62766

Guest
Inderdaad, alleen stam kun je goed beoordelen, en aangezien As.iLayDying niet in OWNED zit, moet ik hem daarvoor helaas een onvoldoende geven. Rest is helemaal goed!

Je praat anders als je weet wie er allemaal in Reach spelen denk ik.
 
Reactiescore
372
Zou voor willen stellen deze te sluiten tot we op z'n minst 2 weken verder zijn en topics als golden awards en dergelijke te openen. Heeft trouwens iemand een idee voor een topic dat niet zo standaard is, zoals dat woordenboek? Dat is altijd wel lachen.
 

DeletedUser

Guest
Zou voor willen stellen deze te sluiten tot we op z'n minst 2 weken verder zijn en topics als golden awards en dergelijke te openen. Heeft trouwens iemand een idee voor een topic dat niet zo standaard is, zoals dat woordenboek? Dat is altijd wel lachen.

Woordenboek ?
 

DeletedUser

Guest
Jongens:mad: laat mij nou topicgeilen, jullie verpesten alles weer.:mad:
 
Reactiescore
372
Woordenboek ?

Je geeft dan gewoon een speler een beschrijving en dat wordt dan op volgorde van het alphabet in een topic gezet. Het is wel lachen en niet zo standaard als al het andere gespam en topics.

Zoals bijvoorbeeld:

Een Valmontje doen, dat zou dan zijn binnenhoppen op een wereld waar je niet eens speelt, puur om het gelijk te halen xD
 

DeletedUser

Guest
Je geeft dan gewoon een speler een beschrijving en dat wordt dan op volgorde van het alphabet in een topic gezet. Het is wel lachen en niet zo standaard als al het andere gespam en topics.

Zoals bijvoorbeeld:

Een Valmontje doen, dat zou dan zijn binnenhoppen op een wereld waar je niet eens speelt, puur om het gelijk te halen xD

'Zoals bijvoorbeeld' is dubbelop, maargoed, maak hem aan zou ik zeggen. :cool:
 

DeletedUser62766

Guest
Dat is wel cool haha, maar het is denk ik tijd voor zilveren awards :ram:
 
Reactiescore
31
Ah ja, ik lees dus dat mensen hier vragen om het topic tijdelijk te laten sluiten.
Aangezien raten op ODA met lc en speer nog niet echt te doen is :p
Ik verwacht deze binnen twee weken weer open te zien, als het ingame een beetje vlot. Of eerder mocht men daarom roepen.
Slotje tot die tijd! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan