rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
je moet naar discotheek gaan in berlijn. hoe zijn de vrouwkes eigenlijk daar?
 

DeletedUser

Guest
je moet naar discotheek gaan in berlijn. hoe zijn de vrouwkes eigenlijk daar?

nee, big apple ging hem nie worden op dinsdag avond..
was volgensmij dicht dacht ik --'

maar we zaten paar keer bij gwn een café,was ook skón man, en toen we trug kwamen in hostel, deden we mensenlijke dieren spotten op de gang, rare mensen die belge man, waren bij ons op de gang ook een kamer met belgen, elke avond hadden die dierenpakken aan, de eerste avond apepakken, 2e avond tijgerpakken 3e dag zagen ineens een paar beren, rare mensen zeg

trouwens, ik heb elke dag door de stad gelopen, en echt alle vrouwtjes hebben roze haar daar, niet normaal man...

maar weinig knappe vrouwe gezien, enkele maar, viel me tege
 

DeletedUser

Guest
roze haar?

volgens het Arische ras want in Duitsland en Nederland leeft moet alles blond haar en blauwe ogen zijn ;p;
 

DeletedUser66966

Guest
maar we zaten paar keer bij gwn een café,was ook skón man, en toen we trug kwamen in hostel, deden we mensenlijke dieren spotten op de gang, rare mensen die belge man, waren bij ons op de gang ook een kamer met belgen, elke avond hadden die dierenpakken aan, de eerste avond apepakken, 2e avond tijgerpakken 3e dag zagen ineens een paar beren, rare mensen zeg

Hé! Ik ben ook een belg hoor. :mad:

Toegegeven, ik heb een konijnenpak. :eek::p
 

DeletedUser49913

Guest
Er is al even niet meer gerated, en de meeste spelers die ook op het AF zitten, zijn al gerated geweest. Dus ik zal even twee spelers punten geven op hun werk op het AF.

Clanad2000: 10/10
Buzzzlightyear: 10/10

Zonder jullie werk, zou het AF van W25 nog steeds zo dood zijn als een paar maanden geleden. :D:p
Ik ben een grote fan van jullie. :rolleyes::D

Je vergeet er een paar :mad:
moamoa 9/10 :p:D
 
Bovenaan