Rate de speler boven je!

DeletedUser68300

Guest
Rate mij <3
Wil gewoon eens weten wat mensen nu denken van ons :)

Punten 7/10 voor startdatum
Oda 5/10 zeer weinig maar ook niet onnodig verprutst laat ik maar zeggen;)
Reputatie 7/10 ik ken je totaal niet:)
Ligging 6/10 lekkere farms maar ga troepen geilen en zeker met trein beginnen want geen targets in de buurt:(
Stam 0/10 geen stam
 

DeletedUser68104

Guest
Hmm volgens mij hebben wij juist een mooie start, aangezien Find Anger na 25 dagen hun 2e dorp hadden en wij dus héél aardig daaronder zullen blijven =)

we zijn 05-02-13 begonnen

Maar thanks! :D
 

DeletedUser

Guest
Punten Op een maandje 3000 punten vind ik niet zo slecht. 7/10
ODA Je ODA is niet zo hoog maar vroeg op een wereld is dat beter. 8/10
Reputatie IK ken je niet maar als ik snel even naar je andere accounts kijk ziet dat er niet slecht uit. 8/10
Ligging Er liggen sterkere spelers rond je, maar langs de andere kant ook wel veel sterkere en veel barbs7/10
Stam Weinig leden, liggen wel net iets te ver van je denk ik. 6/10

Gemiddelde is 36/50 = 7.2/10
 

DeletedUser68300

Guest
Punten Op een maandje 3000 punten vind ik niet zo slecht. 7/10
ODA Je ODA is niet zo hoog maar vroeg op een wereld is dat beter. 8/10
Reputatie IK ken je niet maar als ik snel even naar je andere accounts kijk ziet dat er niet slecht uit. 8/10
Ligging Er liggen sterkere spelers rond je, maar langs de andere kant ook wel veel sterkere en veel barbs7/10
Stam Weinig leden, liggen wel net iets te ver van je denk ik. 6/10

Gemiddelde is 36/50 = 7.2/10

Ik was :(
 

DeletedUser

Guest
Haha sorry hij was de laatste die had gereageerd :)
Doe jij mij, dan doe ik jou derna :D
 

DeletedUser

Guest
Punten 8/10 prima aantal voor 9 dagen spelen, te hard van stapel gaan is nergens voor nodig en dat doe jij lekker niet.
Oda 8/10 voor dat puntenaantal hoef je helemaal niet veel te hebben, maar je hebt dus ook nog geen kleine targets gecleard, wat vanzelf wel komt.
Reputatie 8/10 Ken je niet echt goed, kwam je wel een keer tegen op een .ch speed maar verder..
Ligging 7/10 genoeg kleine spelers die jou opslag lekker vullen, voor later zullen ze helaas te weinig opleveren ben ik bang.
Stam 8/10 prima stam voor zover ik weet
 

DeletedUser36716

Guest
Neneen ;), je bent bedankt.
Maar het anonieme gedeelte hou ik nog even staande. Ik vraag het je nog wel eens binnen 4 dagen ofzo ^^
 

DeletedUser

Guest
Neneen ;), je bent bedankt.
Maar het anonieme gedeelte hou ik nog even staande. Ik vraag het je nog wel eens binnen 4 dagen ofzo ^^

Ik heb je al gereet flapdrol, en dat liegenaar gedoe was tegen die argentijnse voetballer
 
Bovenaan