Rapportjes topic

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tja maar alles is random hier. Probeer me te mengen in het af en maak wat foutjes.. tenminste foutjes? Gaat me er meer om dat er onderling wat meer respect komt.. ook Piet dyslexie en dove Harry moet op dit forum kunnen komen zonder gewezen te worden op schrijffouten enz..

Ben 100% doof hoor, dus het kan! :rolleyes2:
 
Reactiescore
24
Oh je ziet mij nergens beweren dat NIETTEDOEN het op offensief vlak slim aangepakt heeft. Met mijn voorzichtigheid zal het mij ook niet snel overkomen. Echter mis je een beetje waar ik naartoe wil in mijn post; namelijk de geluksfactor / kansspel. Het feit dat dit (de start) gewoon een kwetsbare periode is, fouten maken menselijk is en zo een fout gelijk fataal kan zijn voor je account of haar groei.



Een naam die onbekend is is voor mij wel equivalent aan een nobody. Daarnaast doet een oude speler onder een nieuwe, anonieme naam mij denken aan Andy, die ging ook een keer op zijn bek en kwam onder de naam ''Kong'' opnieuw terug. Viel in no-time door de mand. Heeft zich ook nog een tijdje als chick voorgedaan. Lang verhaal kort; ik ken geen (echte) toppers die onder een andere naam gaan spelen. Meestal hebben die namelijk geen reden om dat te doen, tenzij ze echt een sociaal experimentje willen doen. Misschien heb je gelijk, time will tell. Vaak valt het wel mee.
Nee hoor daar zit een verhaal van een scheiding achter en op haar naam het account hebben staan en ww niet weten en dus ook niet wachtwoord vergeten kunnen gebruiken. Dus dan moet je wat

Ben 100% doof hoor, dus het kan! :rolleyes2:
Nou gelukkig daar strijd ik voor
 
Reactiescore
766

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Oh je ziet mij nergens beweren dat NIETTEDOEN het op offensief vlak slim aangepakt heeft. Met mijn voorzichtigheid zal het mij ook niet snel overkomen. Echter mis je een beetje waar ik naartoe wil in mijn post; namelijk de geluksfactor / kansspel. Het feit dat dit (de start) gewoon een kwetsbare periode is, fouten maken menselijk is en zo een fout gelijk fataal kan zijn voor je account of haar groei.



Een naam die onbekend is is voor mij wel equivalent aan een nobody. Daarnaast doet een oude speler onder een nieuwe, anonieme naam mij denken aan Andy, die ging ook een keer op zijn bek en kwam onder de naam ''Kong'' opnieuw terug. Viel in no-time door de mand. Heeft zich ook nog een tijdje als chick voorgedaan. Lang verhaal kort; ik ken geen (echte) toppers die onder een andere naam gaan spelen. Meestal hebben die namelijk geen reden om dat te doen, tenzij ze echt een sociaal experimentje willen doen. Misschien heb je gelijk, time will tell. Vaak valt het wel mee.

Waarschijnlijk is die cultuur door PP die nu belangrijk heel anders qua naam.

Maar voor w34 was het toch wel vrij gewoon om elke wereld een nieuwe naam aan te meten bij je acc?
 
Reactiescore
236
@icedking , ik weet dat jullie bij INNI (of hoe jullie je tegenwoordig ook noemen) non-stop gaan hammeren op 1 dingen en dingen niet los kunnen laten (gezien met de ban die jullie aansmeerde aan pony, en de ban die jullie mij hier al aan probeerde te smeren), maar dit begint zielig gedrag te worden.
Kijk weer een uitspraak dat ik verwacht van jullie. Pony verdiende een ban door botten waarom wil je dit goed praten?
 
Reactiescore
300
@icedking , ik weet dat jullie bij INNI (of hoe jullie je tegenwoordig ook noemen) non-stop gaan hammeren op 1 dingen en dingen niet los kunnen laten (gezien met de ban die jullie aansmeerde aan pony, en de ban die jullie mij hier al aan probeerde te smeren), maar dit begint zielig gedrag te worden.

Die luilak speelde niet bij ons hoor op w70 hoor :rolleyes:
 
Reactiescore
1.454
Kijk weer een uitspraak dat ik verwacht van jullie. Pony verdiende een ban door botten waarom wil je dit goed praten?

Misschien moet je gewoon stoppen met dit gedrag als de meerderheid van het AF het zegt, maar ja, zelf weten. Als jij je wil profileren hier als een triest mannetje, moet je dat zeker doen, maar niemand zit daar op te wachten.
 
Reactiescore
766
Waarschijnlijk is die cultuur door PP die nu belangrijk heel anders qua naam.

Maar voor w34 was het toch wel vrij gewoon om elke wereld een nieuwe naam aan te meten bij je acc?
Vergeet de vlaggen niet op accounts die al meerdere werelden hebben gespeeld (gewonnen) ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Vergeet de vlaggen niet op accounts die al meerdere werelden hebben gespeeld (gewonnen) ;)

Ja en wat dacht je van de premium punten die tegenwoordig account gebonden zijn, alsook wereldoverkoepelende accounts. Tegenwoordig moet je zelfs het ingame account actief houden dat je gekoppeld hebt aan je AF account. Ik houd al zeven jaar Roald97 het account in leven door om de maand een wereldje te starten en dan weer te deleten. Soort goede daad om werelden een beetje groter te krijgen haha
 
Reactiescore
24
Ben 100% doof hoor, dus het kan! :rolleyes2:
Kan je doof zijn en dat kan een handicap zijn of juist fijn, zodat je de meeste mensen niet hoort die lopen te brallen over het schrijven van een ander. Ik probeer me zoon van 8 te leren dat ie mensen in hun waarde moet laten.. daar is nog wel werk voor tribalwars om dat ook hier voor elkaar te krijgen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Kan je doof zijn en dat kan een handicap zijn of juist fijn, zodat je de meeste mensen niet hoort die lopen te brallen over het schrijven van een ander. Ik probeer me zoon van 8 te leren dat ie mensen in hun waarde moet laten.. daar is nog wel werk voor tribalwars om dat ook hier voor elkaar te krijgen.
46d362ef53f6fc348a5fb87ebb71bacd.png

Goed voorbeeld doet volgen :wink:
 
Reactiescore
255
moet je er ook even bij neerzetten dat degene waar het op gericht was met me wilde vechten r-life, als ik geen respect krijg zal ik het ook niet geven. Dus ga gewoon huilie huilie doen makker dat het tw leven oneerlijk(beetje oud zeer uit w71) is en succes in de nieuwe wereld.
Vechtersbazen! :redface:
 
Bovenaan