DeletedUser61042
Guest
Jawel.
Nuub.
Jawel.
Dus eerst zeg je dat ik niet mag natrappen en daarna zeg je dat je probeert een dode wereld in levend te houden wel dat probeer ik toch ook door het na trappen? En ik wilde even laten weten dat er nog meerdere spelers naast mental zijn gezien danny net doet of het jullie wereld is terwijl er ook nog zat andere spelers op wereld 37 zelf zijn.
Als jij dat wil doen door natrappen, succes. Ik ga niet naar dat niveau. De wereld is afgelopen en we hebben voor een kleine twee jaar vijand mogen spelen, echter zie ik nu totaal geen reden waarom men vijand moet gaan spelen. En snap ik ook niet de kritiek van Martijn en die andere gast
Omdat ik het irrelevant vind voor een dergelijk forum. Zijn talloze manieren. Kijk bijvoorbeeld op 42 naar het idee van Jordi (CBC) en Krepox. Zoiets kan ook hier gedaan worden en is ook relevant en leuk.
Zou je zoiets als wat nu gedaan is willen doen dan was het leuker om dit breder te trekken, want dan maakt dat het topic voor anderen ook leuker.
Een dergelijke w37 quiz die mental gerelateerd was is ook niet op het AF geplaatst. I.v.m. omdat dit niet relevant was, echter waren wij van mening dat dit wel een topic zou zijn die door het grote publiek als leuk werd geacht. En ik heb nog steeds het vermoeden dat dit zo is, alleen zijn er een aantal die er kritiek op hebben. Wat naar mijn mening voornamelijk kinderachtig gedrag is (no offense).
Ik heb er geen erge kritiek op ik zeg enkel tegen danny het niet jullie wereld is gezien er nog zat andere mensen op wereld 37 spelen.
We zouden ook gewoon een dergelijke quiz hier kunnen organiseren,
Ik doelde ook niet op jou en ik geef je daar helemaal gelijk in.
Al vraag ik me af hoe groot de opkomst gaat worden
"gejatte naam"
Salty kindje