Rank de speler

DeletedUser

Guest
Speler: Baba/Falco
Punten: 7,5/10 (bijna 15mill, redelijk)
ODA: 7,5/10 (kan beter, zeker als je zoveel puntjes hebt )
ODD: 8/10 (kun je zelf niet zoveel aan doen, dus 8 lijkt me wel op z'n plaats aangezien het niet heel laag is :eek:)
Cluster: 8,5/10 (mooi cluster, ookal zijn er redelijk wat afgelegen dorpjes)
Reputatie: 7/10 (heel actief op AF, maar ik vind jou af en toe niet zo lief)
Stam: 5/10 (vind .TcF. een niet zo'n aardige stam. :D)

totaal cijfer: euhm.... 7 ofzo? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Speler: Baba/Falco
Punten: 7,5/10 (bijna 15mill, redelijk)
ODA: 7,5/10 (kan beter, zeker als je zoveel puntjes hebt )
ODD: 8/10 (kun je zelf niet zoveel aan doen, dus 8 lijkt me wel op z'n plaats aangezien het niet heel laag is :eek:)
Cluster: 8,5/10 (mooi cluster, ookal zijn er redelijk wat afgelegen dorpjes)
Reputatie: 7/10 (heel actief op AF, maar ik vind jou af en toe niet zo lief)
Stam: 5/10 (vind .TcF. een niet zo'n aardige stam. :D)

totaal cijfer: euhm.... 7 ofzo? :eek:

Over-Kill
Punten: 6/10 (12.5mil, je loopt een klein beetje achter op je buren, punten zeggen wel niet alles)
ODA: 5.5/10 (vind 74mil nogal weinig, zal wel verbeteren als je mij eens komt bezoeken binnekort :D)
ODD: 6/10 (boeit eigenlijk niet)
Cluster: 7/10 (2 clusters, dicht bij elkaar en ook nog niet super klein, proficiat)
Reputatie: 7/10 (gewoon een 7, ben het soms met je eens en soms ook niet)
Stam: 7/10 (het beste is eruit denk ik zo)
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is voor kontenlikkers :eek:

kan zo zijn, Maar meestal ranken vijanden elkaar en dan is het toch leuker.
Ook houd het het forum een beetje actief :)

Het valt me nog mee welke cijfers ik krijg voor Reputatie :p ik had onvoldoendes verwacht :)
 

DeletedUser

Guest
Over-Kill
Punten: 6/10 (12.5mil, je loopt een klein beetje achter op je buren, punten zeggen wel niet alles)
ODA: 5.5/10 (vind 74mil nogal weinig, zal wel verbeteren als je mij eens komt bezoeken binnekort :D)
ODD: 6/10 (boeit eigenlijk niet)
Cluster: 7/10 (2 clusters, dicht bij elkaar en ook nog niet super klein, proficiat)
Reputatie: 7/10 (gewoon een 7, ben het soms met je eens en soms ook niet)
Stam: 7/10 (het beste is eruit denk ik zo)

Thanks voor rating ;)

Wij zitten net enkele maanden op account en zijn er druk mee bezig om er iets van te maken :p
 

DeletedUser40402

Guest
Herlord
Punten: 7.5/10 Niet extreem hoog, maar toch zeker bij de beteren.
ODA: 8.5/10 Top 10 ODA met een top 50 puntenrang. Hoog dus.
ODD: 8/10 redelijk hoog ODD met relatief weinig dorpenverlies.
Cluster: 8/10 Mooi clustertje.
Reputatie: 6.5/10 ik ken je als iemand die vaak gelijk heeft in discussie maar evenvaak de bal mislaat.
Stam: 6/10 zeker niet overtuigd van de stam, ook het stamcluster ziet er niet echt uit.
 

DeletedUser31758

Guest
Niet noemenswaardig:p

Dus eigenlijk ben ik zo goed dat ik ik niet in getallen te beoordelen ben, maar dat er een nieuw rankingsysteem uitgevonden moet worden? En dat word naar mij vernoemd?

En waarom denk ik dat het antwoord nee is...
 

DeletedUser

Guest
Dus eigenlijk ben ik zo goed dat ik ik niet in getallen te beoordelen ben, maar dat er een nieuw rankingsysteem uitgevonden moet worden? En dat word naar mij vernoemd?

En waarom denk ik dat het antwoord nee is...

open maar een nieuw topic voor je eigen dan :D
 

DeletedUser

Guest
Herlord
Punten: 7.5/10 Niet extreem hoog, maar toch zeker bij de beteren.
ODA: 8.5/10 Top 10 ODA met een top 50 puntenrang. Hoog dus.
ODD: 8/10 redelijk hoog ODD met relatief weinig dorpenverlies.
Cluster: 8/10 Mooi clustertje.
Reputatie: 6.5/10 ik ken je als iemand die vaak gelijk heeft in discussie maar evenvaak de bal mislaat.
Stam: 6/10 zeker niet overtuigd van de stam, ook het stamcluster ziet er niet echt uit.

hehe bedankt glenn :)
 

DeletedUser

Guest
Wat zal er van mij gezegd worden? niemand kent mij :p

Speler: Kengi
Punten: 3/10 (800K punten is niet erg veel he, je buurtbewoners zitten al rond de 10 mil :eek:)
ODA: 1/10 (Ik had evenveel ODA als jouw toen ik 30K had :eek:)
ODD: 0/10 (W21 had ik met me full Off account al meer ODA :D) Je ODD zal ooit nog wel eens omhoog gaan als er iemand over de vloer komt van je grote buren
Cluster: 4/10 (je mag het wel eens gaan dichten, anders is het binnkort moeilijk te verdedigen ^^)
reputatie: 6/10 (ken je niet, lijkt me een aardige gozer die niet veel van w15 afweet :) )
stam: 10/10 (een stam vol met leden die dorpen voor ons uitbouwen, ben blij dat die er nog zijn :D)
 

DeletedUser31758

Guest
Speler: Kengi
Punten: 3/10 (800K punten is niet erg veel he, je buurtbewoners zitten al rond de 10 mil :eek:)
ODA: 1/10 (Ik had evenveel ODA als jouw toen ik 30K had :eek:)
ODD: 0/10 (W21 had ik met me full Off account al meer ODA :D) Je ODD zal ooit nog wel eens omhoog gaan als er iemand over de vloer komt van je grote buren
Cluster: 4/10 (je mag het wel eens gaan dichten, anders is het binnkort moeilijk te verdedigen ^^)
reputatie: 6/10 (ken je niet, lijkt me een aardige gozer die niet veel van w15 afweet :) )
stam: 10/10 (een stam vol met leden die dorpen voor ons uitbouwen, ben blij dat die er nog zijn :D)

800k punten in een korte tijd :p
 
Bovenaan