rank de speler

DeletedUser43327

Guest
Hij lacht ons uit omdat wij heel slechte spelers er inlaten (zijn woorden) maar hij zelf werd niet toegelaten dus wat zegt dat over hem ...

Darken is beter dan bennie, dat is zo algemeen wel bekend. Dit is bennie zijn eerste wereld (Dit zegt natuurlijk niets..) zoals darken net heeft gezegt, hij heeft bennie alle kneepjes moeten leren. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij er opin is gegaan.. jullie vielen hem massaal aan, hij vlucht naar c93/92 en dan gaat hij toch nog akkoord.. hij had daar mooie dingen kunnen doen.. halve c was van hem :eek:

En als je weet waar darken heeft gespeeld, (zoals al werd gezegt, dat jullie ze niet goed screenen) dan was hij er vast en zeker wel in gekomen ;)

Blimmie natuurlijk ook.(ei:D)
 

DeletedUser

Guest
kweet waar hij heeft op gespeeld (is zelf ex stamgenoot van mij ;)).+ lag ooit naast mij en heeft mij eens proberen aanvallen .

Er was een voorstel van iemand van hunt om hem als co te hebben op zijn acc.Gelukkig werd dit .door de volledige leiding ,"inclusief ik" afgekeurd.
 

DeletedUser43327

Guest
kweet waar hij heeft op gespeeld (is zelf ex stamgenoot van mij ;)).+ lag ooit naast mij en heeft mij eens proberen aanvallen .

Er was een voorstel van iemand van hunt om hem als co te hebben op zijn acc.Gelukkig werd dit .door de volledige leiding ,"inclusief ik" afgekeurd.

Zo'n geluk vind ik dit persoonlijk niet. Als je kijkt wat hij op w15 allemaal wel niet berijkt atm, Maar dit is natuurlijk jullie beslissing. :)
 

DeletedUser

Guest
Hij lacht ons uit omdat wij heel slechte spelers er inlaten (zijn woorden) maar hij zelf werd niet toegelaten dus wat zegt dat over hem ...

Dat zegt niets over hem, hij heeft de skills wel zeker en er zitten leden in jullie stam die lang niet zoveel skills hebben als hem. Dus zegt eerder wat over jullie dan over mijn lieve kip!

:mad:
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt niets over hem, hij heeft de skills wel zeker en er zitten leden in jullie stam die lang niet zoveel skills hebben als hem. Dus zegt eerder wat over jullie dan over mijn lieve kip!

:mad:

Ja idd maar niet alleen in hunt noem maar eens een stam waar dit niet het geval is
 

DeletedUser

Guest
Klopt, heb je in elke stam wel, maar in ExGa niet!

Btw, waarom ben in nog niet gewranked? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ja, Freek49 is zwaar naab, en die mrpowell ofso is gewoon diep triest hoe slecht ;)
 

DeletedUser43327

Guest
Ja, Freek49 is zwaar naab, en die mrpowell ofso is gewoon diep triest hoe slecht ;)

praat je zo over jezelf? :(

Dat je dat durft! :(

straks word je gekickt :(


kan je mss blim wel mee nemen, en kan je bij DE :D zitten jullie eindelijk bij kippie :D

en ei :eek:
 

DeletedUser

Guest
praat je zo over jezelf? :(

Dat je dat durft! :(

straks word je gekickt :(


kan je mss blim wel mee nemen, en kan je bij DE :D zitten jullie eindelijk bij kippie :D

en ei :eek:

Ze durven mij niet te kicken, dan zoek ik ze op IRL ;)

Dat ei was al uitgebroed toch?
 

DeletedUser43327

Guest
Ze durven mij niet te kicken, dan zoek ik ze op IRL ;)

Dat ei was al uitgebroed toch?

IRL? :eek:

weet jij of Pi volgend jaar ook naar tw meeting gaat? :D

en nee.. ei is niet uitgebroed.. wat lult blim wel niet :(

blim is de eerste aardige pi speler tegen mij :eek:
 

DeletedUser

Guest
IRL? :eek:

weet jij of Pi volgend jaar ook naar tw meeting gaat? :D

en nee.. ei is niet uitgebroed.. wat lult blim wel niet :(

blim is de eerste aardige pi speler tegen mij :eek:

Blim is lekkerrrr! <3

Ik ga iig niet naar de meeting, ik hoef al die internetnaabs niet IRL te zien.
 

DeletedUser

Guest
Nu lach je wel met je eigen e ^^ want maanden geleden werd jij niet toegelaten :rolleyes: .(als co dan)

ja ik lach idd.
ik werd niet toegelaten maanden geleden,
er werd aan mij gevraagd of ik op een account wou spelen
dit heb ik afgewezen slimpie.

en een hele lange tijd had bever aan mij gevraagd of ik op zijn account kwam co'en :eek:
dit kon niet omdat de leiding mij niet vertrouwde omdat ik de vijand van HUNT was.

hmm. Sheridans en Lakez zitten nu in HUNT, zijn zeker ook nooit vijand van jullie geweest :rolleyes:

ik heb nog altijd een aanbieding van een HUNT account open staan dus mondje dicht aub :eek:

Hij lacht ons uit omdat wij heel slechte spelers er inlaten (zijn woorden) maar hij zelf werd niet toegelaten dus wat zegt dat over hem ...

ja ik lach jullie inderdaad uit.
jullie screenen niet goed genoeg.
bijv Bennie, ik heb hem het meeste geleerd en opeens word hij erin gelaten :rolleyes:
en ik niet. voorbeeld van slechte screening.

Sheridans en The LakeZ werden niet toegelaten in het prille begin. eveneens ik niet.
nu opeens wel?
hmm wat zal het zijn Heimwee naar de Nummer 1 plek? :eek:

kweet waar hij heeft op gespeeld (is zelf ex stamgenoot van mij ;)).+ lag ooit naast mij en heeft mij eens proberen aanvallen .

Er was een voorstel van iemand van hunt om hem als co te hebben op zijn acc.Gelukkig werd dit .door de volledige leiding ,"inclusief ik" afgekeurd.

jij weet lang niet waar ik allemaal op heb gespeeld vriend.
ex - stamgenoot voor die 2/3 weken in +|R|+ en vervolgens stapt meneertje over naar HUNT.

"en hij mij eens proberen aanvallen"

yea right :rolleyes:
die paar clears die ik je stuurde om een stamgenoot ervoor te helpen?
IK LAG NIET EENS IN DE BUURT MAN! :rolleyes:

"Gelukkig werd dit door de volledige leiding"
behalve bever want die vroeg het aan me :rolleyes:
en het is maar net wat je gelukkig wilt noemen :eek:...
 

DeletedUser33425

Guest
Is er een real life meeting voor w9??? Het lijkt me wel grappig, maar aan de andere kant ook niet. Straks krijg ik nog sympathie voor een speler, terwijl ik er juist trots op ben voor niemand ook maar enige hartelijkheid te voelen. W9 is voor mij en voor mij alleen! Ik deel niks! Kijk naar mijn punten en lach... kijk naar mijn mb's en huiver!!! :D
 

DeletedUser43327

Guest
Is er een real life meeting voor w9??? Het lijkt me wel grappig, maar aan de andere kant ook niet. Straks krijg ik nog sympathie voor een speler, terwijl ik er juist trots op ben voor niemand ook maar enige hartelijkheid te voelen. W9 is voor mij en voor mij alleen! Ik deel niks! Kijk naar mijn punten en lach... kijk naar mijn mb's en huiver!!! :D

niet voor w9.. voor TW xD

maar volgens mij dwalen we met ze allen af..

Lord hoeveel MB's heb je? :eek:
 
Bovenaan