Randzaken

DeletedUser

Guest
Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)

En ja, ik heb van het weekend en de week door veel dorpjes ana jullie verloren, logisch als ik er niet ben hé :p
Dus jij denkt dat elke Sangu 24/7 on is ofzo?
De gemiddelde sangu is heel waarschijnlijk niet meer online dan de rest van de wereld, dus heeft het helemaal niets met mazzel te maken maar misschien met een degelijke organisatie en de zogenaamde 'skills' :)
 
Reactiescore
35
lol,
wat je zegt klopt wel, maar overdrijven is ook een kunst, en die heb je duidelijk onder de knie ;)

Probeer je mijn propaganda er nu onderuit te halen :D


Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)

En ja, ik heb van het weekend en de week door veel dorpjes ana jullie verloren, logisch als ik er niet ben hé :p

Stel je nu voor dat ik zou zeggen:
Jullie hebben mazzel dat de meeste Sangu's er momenteel niet zijn en dat het daarom is dat jullie maar 50-10 achterstaan :D


Trouwens als je er in het weekend niet bent en ook niet in de week, wanneer ben je er dan wel... ?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer de belangrijke dingen in het leven de prioriteit hebben gekregen :)!

Ik heb nooit een gevecht uit de weg gegaan en ik ga zeker sangu leden onzekerheid brengen :) Maar, ja de tijd moet ik nog even bedenken :D
 

DeletedUser

Guest
mensen kiezen (hopelijk) toch altijd voor hun RL als er iets voordoet. Je kunt stoer doen als je dorpjes pakt van Sangu of je goed staande kan houden tegen ons. Het mes snijd echter aan 2 kanten. Achter de accounts van Sangu spelen gewone mensen van vlees en bloed. Hun RL gaat dus ook gewoon voor.
Zo speelt horus minimaal 80% op het RUUULERaccount aangezien ik verhinderd ben.
In geen enkele oorlog spelen beide partijen altijd vol gas. Dat is praktisch onmogelijk, iedereen weet dat maar niemand durft het te zeggen.
Als je dorpen verliest ben je noob en als je wint ben je pro.
Hoger niveau qua discussies bestaan er maar weinig
 

DeletedUser15110

Guest
Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)

En ja, ik heb van het weekend en de week door veel dorpjes ana jullie verloren, logisch als ik er niet ben hé :p

Hmm, das eentje uit het smoesjes boek van Credo.

We hebben dat al zodanig veel gehoord, het kan allemaal wel zijn maar dit kan ook voor ons gelden.
Het feit is dat de aanvaller daardoor in het voordeel is.

En woorden zijn maar woorden, bewijs je in daden convenant en het lof krijg je vanzelf.
Want al deze tegen discussies hebben geen enkel zin, sangu domineert hier het AF, maak je nuttig in het spel en kom niet af met smoesjes wil je wat serieus genomen worden.

Groeten
 
Bovenaan