DeletedUser
Guest
lol als ik in mn eentje stam opricht 13de met maar 3mil+- achterstand op de nr 10. Dus ben benieuwd wie je bedoelt.
Demo, NAres hebben een redelijk puntengemiddelde als stam
lol als ik in mn eentje stam opricht 13de met maar 3mil+- achterstand op de nr 10. Dus ben benieuwd wie je bedoelt.
Dus jij denkt dat elke Sangu 24/7 on is ofzo?Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)
En ja, ik heb van het weekend en de week door veel dorpjes ana jullie verloren, logisch als ik er niet ben hé
lol,
wat je zegt klopt wel, maar overdrijven is ook een kunst, en die heb je duidelijk onder de knie
Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)
En ja, ik heb van het weekend en de week door veel dorpjes ana jullie verloren, logisch als ik er niet ben hé
Niet denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat, jullie hebben nogal mazzel dat dit periode in me leven is waar ik gewoon weinig online kan komen en dat geld voor meerdere. Als ik er ben speel ik er blijkbaar toch nog redelijk wat sangu spelertjes uit. (zo lijkt het ieder geval)