ram vs katapult

DeletedUser16111

Guest
lol handig ik soek wel stam in w5:p hopelijk gaat iemand antwoorden.
 

DeletedUser3750

Guest
Stuur altijd rammen mee en 10 kata's om de verzamelplaats te vernietigen. Erg leuk voor spelers die slecht dodgen en dan hun troepen niet terug kunnen halen^^
 

DeletedUser16111

Guest
lol ik vindt beetje onzin om kata's te maken maar ja sommige vinden het goed ik dus niet:p
 

DeletedUser16154

Guest
Kata's

Soms stuur ik bij de 250 ram 10 kata's mee om de verzamelplaats plat te gooien:)

Ik speel nog niet zo lang maar als je iemands verzamelplaats platgooit zijn dan al zijn soldaten dood of niet. :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
die zijn dan niet dood hoor.maar je ziet de aanvallen niet aankomen.


maar kata's is zeker niet voor noobs. je kan er zeker baat bij hebben of je kan ook gewoon met je kata's de muur aanvallen maar dan is mijn vraag zijn kata's effecktiever tegen een muur dan rammen of niet? en is dit alleen op w2 stijl of op w1,w3 stijl?

trouwens kata's zijn altijd handig bij het aanvallen om de verzamelplaats,muur,kazerne kapot te maken. ook al wil je het dorp overnemen is dit soms handig, natuurlijk vanaf dat je meerdere dorpen hebt is de kazerne niet handig. maar indien hij maar 1 dorpje heeft zal hij daardoor minder rap defence kunnen maken. Je kan ook natuurlijk de smederij aanvallen waardoor de smederij volledig afgebroken wordt en de tech lvl's dan 1 zullen zijn wat natuurlijk handiger is dan als ze drie zijn.
 

DeletedUser

Guest
Stuur altijd rammen mee en 10 kata's om de verzamelplaats te vernietigen. Erg leuk voor spelers die slecht dodgen en dan hun troepen niet terug kunnen halen^^

lol ... dat is de grootste onzin die er rond gaat ... MITS ... je elke 3 minuten ( of wat de opbouwtijd ook mag zijn ) kata's stuurt

tenslotte kan iemand 9.59 minuten zijn troepen uit het dorp sturen
en na 9.59 minuten ook weer afbreken

dan heeft hij dus 19m.58 sec tijd om op je edels te backtimen ^^
daar gaat je bouwtijd van de verzamelplaats

nog een keer maar
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn gewoon overbodig...
Je breekt geen aanval af nadat de clear is geweest, dat doe je eerder al...

Het enige waar ze goed in zijn is rammen killen, helpt je muur met overleven... ;)

Erg handig enzo ... ;)
 

DeletedUser13707

Guest
kataeffect

als de verzamelplaats gesloopt is als de soldaten buiten zijn dan gaan alle soldaten buiten het dorp weg, dood, foetsie!
dus als je weet dat iemand altijd zn edelman even wegstuurd ofzo bij een aanval, sloop de verzamelplaats, edelman weg.
 

DeletedUser

Guest
als de verzamelplaats gesloopt is als de soldaten buiten zijn dan gaan alle soldaten buiten het dorp weg, dood, foetsie!
dus als je weet dat iemand altijd zn edelman even wegstuurd ofzo bij een aanval, sloop de verzamelplaats, edelman weg.

dat klopt niet.

de troepen zijn eerst weg als je het dorp overgenomen hebt.
 

DeletedUser

Guest
als de verzamelplaats gesloopt is als de soldaten buiten zijn dan gaan alle soldaten buiten het dorp weg, dood, foetsie!
dus als je weet dat iemand altijd zn edelman even wegstuurd ofzo bij een aanval, sloop de verzamelplaats, edelman weg.

n00b !! :p
w00t nog niks geleerd al die tijd?:)
 

DeletedUser15193

Guest
catas

katapulten zijn heel handig om bijvoorbeeld een dorp plat te schieten van iemand die een bedreiging voor je vormt. Je moet de dorpen waat ja katapulten heenstuurt natuurlijk niet gaan edelen.
Als ik een actief speler wil edelen schiet ik zijn boerdrij en zijn verzamelplaats plat. dan is hij met een treintje makkelijk te edelen
 

DeletedUser12828

Guest
kata's gebruik ik soms om de boerderij te slopen als ik mijn vijand wil pesten of natuurlijk de adelshoeve :)
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn gewoon overbodig...
Je breekt geen aanval af nadat de clear is geweest, dat doe je eerder al...

Het enige waar ze goed in zijn is rammen killen, helpt je muur met overleven... ;)

Erg handig enzo ... ;)

En verzamelplaats.....
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik Kata's als ik iemand wil vernietigen maar geen Edels wil verspillen.
 

DeletedUser

Guest
Omdat je vijanden met kata's veel meer pijn kunt doen.
Stel je voor dat je weinig edels hebt, toch val je massaal aan. Al zn dorpen qua verdediging naar de klote, maar dit kan ie weer opbouwen. Als je dan ff wat kata's erachteraan gooit op HG en boerderij, kun je als vijand gaan huilen...

Erg bruikbaar bij massa-aanvallen vind ik. Mits goed uitgevoerd, dus is meer iets voor de gevorderde speler.

Dus jij stuurt fake aanvallen die een dorp in puin leggen, geen idee welke wereld je speelt, maar eh met die max 5% van je bevolking kan je denk ik geen fakes sturen die iets naar beneden halen?
 

DeletedUser

Guest
ik gebruik rammen
waarom : simpel als ik een dorp wil edelen dan breek je toch niet heel het dorp af :p
 

DeletedUser

Guest
valt te zien als ik wil edelen alleen rammen en als ik gewoon iemand plaag kata's en rammen (lekker veel schade):D
 

DeletedUser

Guest
lol ... dat is de grootste onzin die er rond gaat ... MITS ... je elke 3 minuten ( of wat de opbouwtijd ook mag zijn ) kata's stuurt

Kleine aanpassing 2 clears met katta's is genoeg . Een paar bij je eerste clear en een paar bij je laatste die dan ongeveer 8 minuten later moeten aankomen ...

Dus zie het nut er niet van in ...(van katta's)
Ik gebruik ze enkel als verdediging .
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik het niet echt veel , maar als ik het gebruik zijn het rammen :)
 
Bovenaan