[Afgekeurd] Ram + kata in FA

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 86 86,9%
  • Nee

    Stemmen: 13 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    99

DeletedUser

Guest
Ligt eraan, je kan nooit een ultimate farm dorp van 30-30-30 gs - 30 opslag krijgen. De punten telling van een barb komt dan boven de 3000 punten. Dus dan moet je kiezen, opslag level 25 en gs 30 of gs 28 en opslag 30

denk dat opslag hoger beter is, omdat ik niet met 10m + accs elke dag farm ;)

Maar gaat niet om wie gelijk heeft maar om dit top idee ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
als al je clears hetzelfde zijn & je even je vijand in de FA infiltreerd kun je dus snel aanvallen dan dat nu mogelijk is..
kon altijd al, maar met rammen word dit interresanter:)
 

DeletedUser

Guest
als al je clears hetzelfde zijn & je even je vijand in de FA infiltreerd kun je dus snel aanvallen dan dat nu mogelijk is..
kon altijd al, maar met rammen word dit interresanter:)

Ja jammer dat je met fa alleen bb's kan aanvallen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik wel, deed ik ook soms op NLS, hq, kaz etc kata'n zodat die gs bouwt :p
Maar de vraag is, hoe kan je dat instellen .. Lijkt me ingewikkeld om dat te fixen :p Liever alleen Ram.

Misschien het standaardgebouw dat hij ook met een clear automatisch zou selecteren?
 

DeletedUser

Guest
Voor: Rammen in FA, dit is zeer handig als je niet wilt dat je halve farm doodloopt; bij deze dus een versimpelde manier om te FARMEN (hetgene waarvoor FA bedoeld is)

Tegen: Kata's -> heeft niets met het verbeteren/versimpelen van FARMEN (FARM assistent) te maken
 

DeletedUser14653

Guest
Ik ben voor.
Zowel voor rammen omdat het inderdaad tijd bespaart om de muren laag te houden.

Maar als het ook mogelijk is om een gebouw als standaard in te stellen voor kata's op de verzamelplaats (bij PA) dan kan dat volgens mij ook mogelijk zijn in de FA.
Op die manier kun je dan bijvoorbeeld 1 keer per week de kazerne/stal/muur vernielen met je kata's zodat het bb-dorpje grondstoffen gaat produceren -> maakt het makkelijker om de farmdorpen te verbeteren -> verbetert het farmen

Dit hoeft voor mij niet met de C-knop mogelijk te zijn. Gewoon een optie bij de knoppen A en/of B voor kata's in te voeren.
 

DeletedUser56218

Guest
Uit een totaal van 99 stemmers koos 86,87% voor "Ja" en 13,13% voor "Nee". Dit idee wordt doorgestuurd!
 
Reactiescore
25
DS-6846
Dit nummer is dus een intern referentienummer en voor jullie niet relevant
 
Bovenaan