[Afgekeurd] Ram + kata in FA

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 86 86,9%
  • Nee

    Stemmen: 13 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    99

DeletedUser

Guest
Ik zal graag zien dat je ook rammen & kata's in je FA kan selecteren, ik snap dat FA voor farmen is bedoeld en rammen niks farmen maar dit verminderd ontzettend erg de tijd voor sloopfarmers . Nu duurt het echt ontzettend lang voordat je alle barbs hebt
 

DeletedUser63648

Guest
ja ik zou graag ook de mogelijkheid om de muur te slopen...
ik zie het helemaal voor me...
vinkje muur slopen rechtsboven, en dat hij dan met c-farmen ook precies genoeg rammen meestuurt :D
 

DeletedUser

Guest
Graag, gewoon als je C drukt en de muur = 0 dan stuurt hij 0 rammen en bij mmur is 4 dan stuurt hij benodigde aantal rammen :D
 

DeletedUser

Guest
Stem voor :) vergt inderdaad extra tijd die je hierdoor kan verminderen :)
 

DeletedUser

Guest
Hoe wil je het dan doen met kata's die een verschillend bouwlevel kunnen kata'en?
 

DeletedUser17095

Guest
Dit dacht ik ook al een tijdje ;-) Maar kata is overbodig. Ram is genoeg om de muren van de barbs neerteknallen. Je gaat toch geen barb kata'n ? En leg me eens uit hoe je dan een gebouw moet selecteren ? Lijkt me onnodig dus.

Groetjes,

Kirac
 

DeletedUser

Guest
Dit dacht ik ook al een tijdje ;-) Maar kata is overbodig. Ram is genoeg om de muren van de barbs neerteknallen. Je gaat toch geen barb kata'n ? En leg me eens uit hoe je dan een gebouw moet selecteren ? Lijkt me onnodig dus.

Groetjes,

Kirac

was een idee kata kan ook niet. Dus alleen ram dan

Kan dan iemand naam veranderen in ram ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit dacht ik ook al een tijdje ;-) Maar kata is overbodig. Ram is genoeg om de muren van de barbs neerteknallen. Je gaat toch geen barb kata'n ? En leg me eens uit hoe je dan een gebouw moet selecteren ? Lijkt me onnodig dus.

Groetjes,

Kirac

Nou, als je een bb dorp kata't op bv. opslag na verloop van tijd wijzigt hij zen bouwschema en gaat hij bv. weer grondstoffen uppen oid.
 

DeletedUser

Guest
Nou, als je een bb dorp kata't op bv. opslag na verloop van tijd wijzigt hij zen bouwschema en gaat hij bv. weer grondstoffen uppen oid.

haha xD welke idioot gooit opslag naar beneden ? altijd HQ, Kaz, Stal, WP en MP omlaag (soms boer)
 

DeletedUser17095

Guest
Nou, als je een bb dorp kata't op bv. opslag na verloop van tijd wijzigt hij zen bouwschema en gaat hij bv. weer grondstoffen uppen oid.
Dat weet ik wel, deed ik ook soms op NLS, hq, kaz etc kata'n zodat die gs bouwt :p
Maar de vraag is, hoe kan je dat instellen .. Lijkt me ingewikkeld om dat te fixen :p Liever alleen Ram.
 

DeletedUser57892

Guest
Ligt eraan, je kan nooit een ultimate farm dorp van 30-30-30 gs - 30 opslag krijgen. De punten telling van een barb komt dan boven de 3000 punten. Dus dan moet je kiezen, opslag level 25 en gs 30 of gs 28 en opslag 30
 
Bovenaan