Raad de Tim

DeletedUser70434

Guest
morgen pas zodus :D
degene die morgen eerste 5 dagen zegt nadat ik hem op delete zet is de winnaar :D
 

DeletedUser63643

Guest
Ooit zei ik het al, het gaat niet om de beste spelers, maar om de volhouders.
 

DeletedUser70434

Guest
ooit zei ik eens
wat een onzin zegt deze mens hele dagen
 

DeletedUser

Guest
Hoe zorgt Style! er voor dat de IJsbeer stopt met het zeggen dat hij stopt?.. Immers hij stopt niet, maar stop… Het stopt hier nooit door gewoon te stoppen.. Stopt iemand met de verslaving dan mist hij/zij dat stofje om niet te kunnen stoppen.. Wanneer stopt dit?.. Stop met dat gezwamd op dit forum.. Afkicken maar IJsbeer van de verslaving en succes met het stoppen van de mogelijke onthoudingsverschijnselen..:D
 
Reactiescore
60
Hoe zorgt Style! er voor dat de IJsbeer stopt met het zeggen dat hij stopt?.. Immers hij stopt niet, maar stop… Het stopt hier nooit door gewoon te stoppen.. Stopt iemand met de verslaving dan mist hij/zij dat stofje om niet te kunnen stoppen.. Wanneer stopt dit?.. Stop met dat gezwamd op dit forum.. Afkicken maar IJsbeer van de verslaving en succes met het stoppen van de mogelijke onthoudingsverschijnselen..:D

ghehe, complimenten hiervoor :p
 

DeletedUser71121

Guest
Klaas ik ben vooral blij dat je even komt vermelden dat je stam vol zit met noobs. Dank daarvoor :rolleyes:
 

DeletedUser63643

Guest
Klaas ik ben vooral blij dat je even komt vermelden dat je stam vol zit met noobs. Dank daarvoor :rolleyes:

Wat is een noob ? Je hebt topspelers, een heel klein gedeelte, je hebt goede spelers, je hebt randomspelers en je hebt sprutsers, je hebt luilakken, kortom allerlei soorten.

Een noob is een beginneling of iemand die het nooit leren zal.
Ik wil niet poggen, maar daar reken ik mij zelf niet meer toe, en de rest van onze spelers ook niet.
Dat hebben wij ondertussen wel bewezen.
Dus slinger niet zo maar met kreten die nergens op slaan.

Maar goed je bent toch al niet iemand van de discussie. :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
nou dr zijn een hoop mensen in P die nooit zullen leren een clear voor hun trein te timen

maw noobs
 

DeletedUser71121

Guest
Wat is een noob ? Je hebt topspelers, een heel klein gedeelte, je hebt goede spelers, je hebt randomspelers en je hebt sprutsers, je hebt luilakken, kortom allerlei soorten.

Een noob is een beginneling of iemand die het nooit leren zal.
Ik wil niet poggen, maar daar reken ik mij zelf niet meer toe, en de rest van onze spelers ook niet.
Dat hebben wij ondertussen wel bewezen.
Dus slinger niet zo maar met kreten die nergens op slaan.

Maar goed je bent toch al niet iemand van de discussie. :p

Idd iemand die het nooit zal leren. Zo zitten er best wel wat mensen daar he :eek:


Haha, propaganda toch ?

Plaagstoten uitdelen, mensen frustreren in de hoop dat ze domme dingen doen/zeggen.
Tja, dat soort dingen, daar is dit forum voor toch.

Uiteindelijk willen we allemaal bij elkaar horen, we zijn kudde dieren. :D
Om je even te herinneren aan je eigen definitie van propaganda voeren. Dit heeft echt mijn ogen geopend. Iedereen had al door dat jullie totaal onbekwaam zijn om ergens inhoudelijk op te reageren. Maar toen zag ik dus dat we gewoon niet wisten wat propaganda was. Die definitie van jouw is helemaal nergens te vinden. Dus sindsdien voer ik gewoon jouw definitie uit want die zal wel goed zijn :rolleyes: En weet je wat ... Zien hou jij en donald en die lieve LOTD met zijn ongelofelijk slecht internet erop reageren maken het echt wel leuk. :D
 
Bovenaan