Quest vs. de wereld

DeletedUser17472

Guest
Ik denk dat er de laatste twee weken zowel in lott als in sense mensen zich niet zo netjes gedragen hebben. BG van elkaar en samen gestreden tegen Quest. Toen kwamen de geruchten over Tiger en is er bij ons ook al gesproken over het uitnodigen van 2 spelers. We hadden immers nog die ruimte. Ik heb zelfs nog gedacht dat Sense zou vallen omdat er hierover veell onenigheid bestond in de stam. Sommigen wilden dit wel maar anderen niet. Zelf hinkte ik ook op twee gedachten. Uiteindelijk overwon toch het feit dat ik liever met 10 man wilde verliezen dan met vreemden de strijd te winnen. Die was bij de meesten zo. Gelukkig voor ons dacht Lott dat ook. Na mijn gesprek met Sukke was ik enigszins gerust gesteld maar ik was blij toen iets over tien het einde dat was.

Een vredesperiode die zo verloopt hoeft voor mij niet. Dat was geen vrede naar bijna oorlog met onze BG. Lady en sukke bedankt dat jullie de rust probeerde te bewaren. Lupa, thnx dat we met tien zijn geëindigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
Ah dat gezeur over joinen om de wereld als nog te winnen?

Zowel Zers, Tide, Lady en Aesthetician hebben mij gepmed om te joinen.
Na allen keurig terug gestuurd dan ik die manier van spelen absoluut not done vind.

Als Quest spelers had uitgenodigd om te kunnen winnen, was ik (Killionaire) persoonlijk uit Quest gedaan.
Vlak voor eind, zodat ze niet zouden winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Ah dat gezeur over joinen om de wereld als nog te winnen?

Zowel Zers, Tide, Lady van Lott! en Azaria Da Zaeres van .Sense hebben mij gepmed om te joinen.
Na allen keurig terug gestuurd dan ik die manier van spelen absoluut not done vind.

Als Quest spelers had uitgenodigd om te kunnen winnen, was ik (Killionaire) persoonlijk uit Quest gedaan.
Vlak voor eind, zodat ze niet zouden winnen.

Godver, daar ging me tactiek dan:(
 

Deleted User - 2248860

Guest
Zolang je houding me niet aanstaat gaat dat hem niet worden en is het De Sukke voor je, dan weet je dat nu ook :)

Ow je dacht ook werkelijk dat ik met iemand die enkel kan internen en barbs edelen wil samenspelen?
 

DeletedUser71618

Guest
Ah dat gezeur over joinen om de wereld als nog te winnen?

Zowel Zers, Tide, Lady van Lott! en Azaria Da Zaeres van .Sense hebben mij gepmed om te joinen.
Na allen keurig terug gestuurd dan ik die manier van spelen absoluut not done vind.

Als Quest spelers had uitgenodigd om te kunnen winnen, was ik (Killionaire) persoonlijk uit Quest gedaan.
Vlak voor eind, zodat ze niet zouden winnen.

Alsjeblieft zeg, ik heb nooit van mijn leven contact met je gehad. Ga hier nou echt geen onzin lopen verkondigen.
 

DeletedUser10875

Guest
Alsjeblieft zeg, ik heb nooit van mijn leven contact met je gehad. Ga hier nou echt geen onzin lopen verkondigen.

Mijn excuses. Ik twijfelde al of jij het was of Aesthetician. Vond het al raar dat er iemand van Sense bij zat :D.

Heb het aangepast. Het was Aesthetician. Mijn excsuses.
 

DeletedUser46778

Guest
Tactische overwegingen haha, toont alleen maar aan dat jullie geen haar beter zijn, en net zo schandelijk hebben gespeeld als wij. Maar prima, geloof erin dat je alles goed hebt gedaan jochie.

enige verschil is dat wij pas alles hebben geprobeerd om de winst vast te stellen nadat jullie ons al gebstabbed hadden ;)
Overigens was ik zelf nooit in sense gebleven als tiger was gejoined en was het aanschrijven van hem uit schrik van lupa zelf toen hij zag dat jullie hem hadden aangeschreven. Dat die pm later verstuurd is dan die van jullie naar tiger kan je niet ontkennen en dus kan je niet ontkennen dat wij een flink goeie reden hadden om boos te zijn. Jullie daar in tegen hadden geen enkele reden om tiger te pmen, behalve dan de hebzucht.

Wat eergevoel binnen quest betreft denk ik dat het grootste deel zeker een hele eervolle stam is, maar iemand als inter die op bb gaat vind ik toch vrij respectloos tegen je stamgenoten. De rest heeft in mijn ogen idd met eer gestreden en daar heb ik respect voor.
 

DeletedUser46778

Guest
Het was dacht ik geen delete, maar te lang vergeten in te loggen als ik het goed heb.

Ohw, dat maakt het wel iets minder erg. Ik weet verder niet of hij nog wel contact had met jullie en hoe het intern precies allemaal zat, maar als je zo inactief bent kan je dat beter even melden bij je stam en vv geven of je stam kan een andere oplossing verzinnen.
 

DeletedUser71618

Guest
Mijn excuses. Ik twijfelde al of jij het was of Aesthetician. Vond het al raar dat er iemand van Sense bij zat :D.

Heb het aangepast. Het was Aesthetician. Mijn excsuses.

Excuses aanvaard. :)
 

DeletedUser46778

Guest
Allemaal? :p
Gezien inter 2e stond zijn dat er best wel veel. xD

Waren er wel veel, maar het is niet niet dat we iets anders hadden om te edelen ofzo. Als we toen spelers waren gaan edelen hadden we ons zelf benadeeld in de race rond de 6de, 7de en achste plek. Voor deze barbs hebben we amper barbs geedeld, dus we hebben het enkel gedaan waar het nood gedwongen was, dat is wat ik er mee wou zeggen.
 

DeletedUser10875

Guest
Er zit ook een verschil tussen barbs edelen van 8-10k en alles er onder.
Het eerste komt van een speler die op delete ging, vaak door jou toedoen. Dan heb je iets goed gedaan.

Wat Lord Soth deed en menig ander. Al die klote barbs van 100 tot 3,5k edelen en zelf opbouwen. Dan is gewoon waste of edels.

Ik ben van mening, zolang je niet direct kan beginnen met troepen bouwen en daar 90-100% van je gsen in kan stoppen. Waste.
Op begin fase na natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan