QED fusie NEW = NewQED

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nadat Guerra met Temp is gaan fuseren,hebben QED & New deze stap ook genomen.


Dit kan nog spannend worden.

qxo4nk.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kom maar meteen op met die oorlog dan. Of staat de fusie tussen Temp en NewQED eerst op de planning?
 

DeletedUser

Guest
ok, bij deze verklaren we de oorlog aan NewQED en GENS.

Nu blij? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben al moeite om één speler van GENS te verslaan, laat staan dat QED zo makkelijk gaat worden :)
 

DeletedUser

Guest
Saskatchewan representeerd even iets meer dan 1 speler :) maar goed punt :)
 

DeletedUser22763

Guest
Temp heeft al meer moeilijke spelers verslagen dus lukt het ze heus nog wel een keer. Misschien met meer moeite de ene keer dan de andere, maar ze hebben sas. veel troepen afgedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar schijnbaar nog niet genoeg, want hij is er nogsteets.
 

DeletedUser

Guest
Maar guerra oftwel oftewel oude spelers van cob/united zitten er nu bij..
de ene hand wast de andere..we hebben nu een mooi paar handen bij elkaar.

we zullen idd zien waar dit heen gaat.
 

DeletedUser37376

Guest
Temp heeft al meer moeilijke spelers verslagen dus lukt het ze heus nog wel een keer. Misschien met meer moeite de ene keer dan de andere, maar ze hebben sas. veel troepen afgedaan ;)

Zo'n stam had sas. eigenlijk allang dood moeten hebben....:rolleyes:
Uiteraard hebben jullie 'm veel troepen gekost maar hij jullie ook.
En in al die aanvallen hebben jullie 'm maar 50k afgepakt, vind ik vrij zwak van zo'n stam...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23100

Guest
Hey, wat is dit nu weer?
Ben ik eindelijk een keer onderwerp van gesprek op het AF?
Als lijdend voorwerp dan wel misschien, maar ik voel me zeer vereerd.
*Begint al met het schrijven van zijn Mister TW 2010 speech*

En iedereen doet nu net of ze me al jaren kennen, door mijn TW naam maar af te korten.
Het is nog altijd Katchewan, Sas Katchewan he ^^
(net als mijn buddy, Bond, James Bond het altijd zo treffend kan zeggen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36787

Guest
waar dit verder over gaat weet ik niet maar kan iemand me vertellen of de stam Dreamers(D~) zit verwerkt in de stam QED? nu dus NewQED.
zat daar vroeger in en heb wat opgezocht en daaruit kwam dat Dreamers is gefuseert en QED is geworden. kan iemand dit bevestigen?
 

DeletedUser

Guest
waar dit verder over gaat weet ik niet maar kan iemand me vertellen of de stam Dreamers(D~) zit verwerkt in de stam QED? nu dus NewQED.
zat daar vroeger in en heb wat opgezocht en daaruit kwam dat Dreamers is gefuseert en QED is geworden. kan iemand dit bevestigen?

Naar het einde van COB hebben een 5 tal leden van D~ de overstap gemaakt naar COB. Bij het uiteenvallen van COB (waar ik hier helemaal niet over wil uitwijden.) zijn die 5 tal leden dan ook naar QED verhuist ja, maar over een complete fusie is niet echt sprake.
 

DeletedUser

Guest
Temp ligt er het beste voor..
maar wie weet kan NEWQED (wat 'n goed bedachte nieuwe naam ?:rolleyes:) 't zo nog lastig maken..

de toekomst zal 't uitwijzen =)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan