Proud leader of

DeletedUser

Guest
weet je waar ik me aan erger:
farms die maar niet willen stoppen terwijl ze toch niet meer verder groeien en iedere dag min. 5 keer wrden aangevallen
(heb ik nu met een speler) en waaraan je telkens toch iedere keer weer troepen verliest
 

DeletedUser

Guest
weet je waar ik me aan erger:
farms die maar niet willen stoppen terwijl ze toch niet meer verder groeien en iedere dag min. 5 keer wrden aangevallen
(heb ik nu met een speler) en waaraan je telkens toch iedere keer weer troepen verliest


lol dat doe ik met mensen op w2 xD
 

DeletedUser

Guest
lol jij bent ook niet echt slim...

de meeste mensen met een kleutergedrag zijn 9 op de 10 keren betere spelers dan mensen met een felle bek :)

mensen met een felle bek hebben dat op mensen af te schrikken, maar eigenlijk zijn ze niets waard, mensen met kleutergedrag hebben dat gedrag omdat ze sterk genoeg zijn om zichzelf te verdedigen en hebben daarom de macht om anderen te kleineren ^^

face it :eek:

Over slimheid gesproken:

Jij gaat in op mijn stelling, je zet 'kleuters' tegenover mensen met een felle bek terwijl ik geen enkel woord over mensen met een felle bek heb gezegd. Ik vergelijk tactische mensen met kleuters. Wat dat betreft is jouw argument volledig zinloos.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Over slimheid gesproken:

Jij gaat in op mijn stelling, je zet 'kleuters' tegenover mensen met een felle bek terwijl ik geen enkel woord over mensen met een felle bek heb gezegd. Ik vergelijk tactische mensen met kleuters. Wat dat betreft is jouw argument volledig zinloos.. :rolleyes:

lol en tactische mensen vergelijken met kleuters is wel zinloos?


en met andere woorden vind je jezelf wel een zeer tactische speler, be proud :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft jezelf niet te verdedigen. Je gaat alweer de fout in..
Wie zegt dat ik alleen onderscheidt maak tussen kleuters en tactische spelers? Er zijn namelijk meer groepen in dit spel.

En je hoeft niet zoals net voorbarige conclusies te trekken, ook niet voor andere personen.

Think before acting..
 

DeletedUser8518

Guest
Je hoeft jezelf niet te verdedigen. Je gaat alweer de fout in..
Wie zegt dat ik alleen onderscheidt maak tussen kleuters en tactische spelers? Er zijn namelijk meer groepen in dit spel.

En je hoeft niet zoals net voorbarige conclusies te trekken, ook niet voor andere personen.

Think before acting..

Wat zijn we weer briljant! wat had je voor de IQ test? :)
 

DeletedUser

Guest
ik haat van die spelers:

proud member of...

en dan gaan ze eruit en veranderen ze het rap

aan die spelers:

erg trots kan je toch niet zijn als je ze verlaat voor een andere


(weer on topic)
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft jezelf niet te verdedigen. Je gaat alweer de fout in..
Wie zegt dat ik alleen onderscheidt maak tussen kleuters en tactische spelers? Er zijn namelijk meer groepen in dit spel.

En je hoeft niet zoals net voorbarige conclusies te trekken, ook niet voor andere personen.

Think before acting..

Ik weet niet wat je van je eigen denkt.
Maar voor mij kom je over als een persoon die verstandig wil lijken en het terwijl niet zijn. Uw wijzen woorden waar je de helft niet zelf van begrijpt komen over als dikke nekkerij en zoals lunatic al verteld heb je een grote mond maar iets bewijzen heb je volgens mij toch nog niet gedaan.

ik haat van die spelers:

proud member of...

en dan gaan ze eruit en veranderen ze het rap

aan die spelers:

erg trots kan je toch niet zijn als je ze verlaat voor een andere


(weer on topic)

Inderdaad vind ik ook
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft jezelf niet te verdedigen. Je gaat alweer de fout in..
Wie zegt dat ik alleen onderscheidt maak tussen kleuters en tactische spelers? Er zijn namelijk meer groepen in dit spel.

En je hoeft niet zoals net voorbarige conclusies te trekken, ook niet voor andere personen.

Think before acting..

lol je moet niet rond de pot beginnen draaien :p
er zijn idd groepen in dit spel, 3 eigenlijk, 1.mensen die het zijn, 2.mensen die het willen zijn 3.mensen die doorhebben dat het maar een spelletje ...

en vind het btw grappig dat jij zegt dat ik geen voorbarige conclusies mag trekken, zei jij niet dat die andere persoon een kleuter was?
zoek eerst maar een kleuter die tw speelt :)

+ volgens mij heb ik het recht me te verdedigen, ik zie het jouw al 2 keer doen :)


Wat zijn we weer briljant! wat had je voor de IQ test? :)

ik had een 185 ^_^ (kan dat? :p)

Ik weet niet wat je van je eigen denkt.
Maar voor mij kom je over als een persoon die verstandig wil lijken en het terwijl niet zijn. Uw wijzen woorden waar je de helft niet zelf van begrijpt komen over als dikke nekkerij en zoals lunatic al verteld heb je een grote mond maar iets bewijzen heb je volgens mij toch nog niet gedaan.

je weet precies wat ik bedoel, danku :)
 

DeletedUser

Guest
Ik erger me aan bedreigingen en bondgenotenlijsten die vaak ellendig lang zijn.
Ook erger ik me aan van die lange profielen.
 

DeletedUser

Guest
Ik erger me aan hem:



Vraagjes zei:
xGermany op 28.01. om 23:32 uur

HeilWesley op 02.02. om 22:31 uur
kun jij sir mashalot vragen warom hij mij aanvalt???

me troepe zijn tijdelijk weg voor attack, dus k kan me ook niet verdedigen/

xGermany op 02.02. om 22:34 uur
Hij zegt dat hij gewoon iedereen in z'n buurt aan het scouten is :) don't worry.

HeilWesley op 02.02. om 22:36 uur
oh, gelukkig, me troepe zijn aant aanvalle mar stuur me gs wel weg;

HeilWesley op 02.02. om 22:50 uur
de volgende kee val k trug aan..

xGermany op 02.02. om 22:53 uur
Dat ... zou ik niet doen.

HeilWesley op 02.02. om 22:53 uur
en warom dat dan??

als 270 verkenners t enige is wat hij heeft, dan wel

xGermany op 02.02. om 22:55 uur
gáást :| ik heb veel troepen, maar hij heeft al 1200 lc.. ik wil niet eens weten wat zijn totaal is, + hij is een stamgenoot van mij, dus ik zal hem helpen, en eerlijk gezegd: wij 2 tegen jou, dat ga je niet winnen :( sorry

HeilWesley op 02.02. om 22:59 uur
maar wel stam tege stam;)

oke 1200 lc is veel, maar dat zegt niks.
ik heb 845 bereden boog en ridderwapen khans composietboog.

lc maak k ook , aar minder omdat me BB beter is met wapen;)

xGermany op 02.02. om 23:01 uur
Hmmm, ik vraag me af hoeveel bijl je hebt, ik heb nu in mijn hoofddorp nog 2200 bijl en 1000 lc.

xGermany op 02.02. om 23:06 uur
Tot hoe laat speel je vanavond?

HeilWesley op 02.02. om 23:09 uur
warom val j me aan??

xGermany op 02.02. om 23:09 uur
Ik ga je ook scouten ^^, met die verrekijker zie ik hoeveel troepen je hebt ^^ :p (dit is niet vijandelijk ofzo hoor, ik vind het gewoon grappig om een beetje te kloten, het is immers maar een spelletje)

HeilWesley op 02.02. om 23:10 uur
trek de aanval in, k hou niet van verkenners

xGermany op 02.02. om 23:12 uur
Jij hebt van die praatjes over zoveel bb, dat wil ik zelf zien ^^ als het zo is: kudo's to you!, zo niet, tja jammer dan, k kan iig zien wat je buiten je dorp hebt ;)

HeilWesley op 02.02. om 23:13 uur
trek d aanval in of k val ook aan

xGermany op 02.02. om 23:14 uur
da's lache toch! :þ

HeilWesley op 02.02. om 23:15 uur
(zucht) k denk dat we allebei wiste dat dit eraan kwam, hea

xGermany op 02.02. om 23:16 uur
Jonge rustig toch, wat maakt het uit?! het is toch maar een spelletje?

HeilWesley op 02.02. om 23:16 uur
als j nu d aanval intrekt doen we net of r niets gbeurt is, oke

xGermany op 02.02. om 23:16 uur
Je kan nu ook moeilijk overnieuw gaan beginnen hé! je hebt immers 2 dorpen, of je moet een nieuw account maken en deze achterlaten lol :p


(als je er 1 maakt, noem het dan:

xGermany = een lul)

xGermany op 02.02. om 23:17 uur
geprobeerd: maar het kan niet meer, te lang onderweg.

HeilWesley op 02.02. om 23:17 uur
tis me te vaak voorgekome dat toen iemand me scende me aanviel, begryp j dat?? doe nou maa, ja

HeilWesley op 02.02. om 23:17 uur
kan nog

xGermany op 02.02. om 23:18 uur
Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Heil Raiser morgen om 00:40 uur 1:22:01


geen afbreken meer.

HeilWesley op 02.02. om 23:19 uur
heb j r zelf bji gezet, de annuleertyt is nog niet verstreke

xGermany op 02.02. om 23:20 uur
[:|

HeilWesley op 02.02. om 23:21 uur
stop t

xGermany op 02.02. om 23:25 uur
Gast ik kan het echt niet meer stoppen :p geen geintje lol, maar wat boeit het, het zijn scouts man, en ik kan zo ook gewoon je troepen buiten het dorp zien,dus waarmee je dorp 2 ondersteunt, en waarmee je aan het farmen bent ;) handig toch, zo weet ik direct of je een goede tegenstander bent of niet (goede tegenstanders schakel ik direct uit)

HeilWesley op 02.02. om 23:26 uur
met dat ding , kun j niet buite t dorp kyke-,-' en ondersteuning wel.

xGermany op 02.02. om 23:28 uur
Met de verrekijker kun je ALLE troepen zien, troepen in het dorp en troepen buiten het dorp.

HeilWesley op 02.02. om 23:30 uur
is niet waar, heb em bij de VV van 1 speler 2pacca gbruikt op ene n j zag alleen d troepe van ondersteuning,-

xGermany op 02.02. om 23:33 uur
Dan heb je het niet goed gedaan (?!) want als ik scout krijg ik:

troepen

xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx
xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx

gebouwen
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Troepen buiten het dorp

xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx
op die manier.

HeilWesley op 02.02. om 23:35 uur
met buite t dorp bdoele ze , zeg maar buite, ernaast. hiermee meot j ffdenke dat de ondersteuning zich heeft verstopt, snap je.

farmtroepe, aanvalstroepe en ander zijn gewoon weg;)



In ieder geval, dorp gecleared(yay, 100/100/200/100/100/100/100/50/20/20/1/0


0.o en dan zulke praatjes? iig ik heb een leuke 3.8k target nu :D
 

DeletedUser

Guest
Ja dat die persoon maar eens AN leert. Ik kan er bijna niet van lezen.:)
 

DeletedUser

Guest
ik erger me ook aan stammen en spelers die nooit van bb hebben gehoort
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik niet mag is als mensen eerst gaan neerzetten proud member of X en dan na 3 weken toch weer weggaan derest zoeken ze hetzelf maar uit.. laat ze in hun profiel zetten wat ze verder willen ga het spel spelen niet zeuren over profielen
 
Bovenaan