Profielwedstrijd

Reactiescore
57
Hallo,

Naar wedstrijd over mooiste cluster . Dacht ik misschien is er één over profielen ook wel leuk ,hopelijk wordt het niet gezien als spam.
Je kan een stam , en een spelers profiel nomineren . Winnaars krijgen een kusje .

Voor stam vind ik die van Mero het mooist .
Profiel :

Code:
Merovingians

The Merovingians (or Merovings) were a Salian Frankish dynasty that came to rule.

Feared for our military success.
Honoured for our loyalty and courage.
Known for our respect.
Loved for our power and organisation.

Hated by our enemies.
-=---=-

Don't fear us, don't be afraid.
Just quit.

Nieuwe Stam
Nieuw Management
Nieuwe Regels

Voor toetreding tot Mero mag je je melden bij Rawhide
Voor diplomatie met Mero mag je je melden bij Corne1984

1 Groep, 1 stam, 1 doel, 1 visie, 1 missie... Merovingians.

Omdat het ook zo lullig is om jezelf te kiezen , moest ik twijfelen tussen Appeljongens en Anoli . Nah dan toch maar Appeljongens :

Code:
Drink Triple, See Double, Act Single

|@@|
|----oOO--------(_)-----------------|
The Great Appeljongens will
rule around the country and
destroy all lowlifes that are
around him. If you are worthy
or you ain't such a lowlife,
prove it. Or you will have a
problem.
|------------------------------OOo---|
|_||_|
||
oOO OOo

Alvorens verder te lezen: wij zijn geen recruiter! Domme vragen door kleine spelers zullen niet (meer) worden beantwoord en wellicht aanleiding kunnen zijn tot bezoek van onze troepen.

Now I will tell you a little story about a litte fruit that was born a whooooooole time ago. His name was Aardbei. Aardbei lived very happy in his house made of wooden blocks. His house has the shape of an appel. Happy as he was, he lived along the years with his friends Blackscum etc.
He grew up well and learned a lot. On a moment Aardbei met Stijve Banaan. 'Hi stijve banaan, why would you call yourself stijve banaan?' 'Ow that's easy, because there were some hot prums in the neighbourhood." "Ow I get it you sick pervert. But I like your style. Let's merge!" From that moment Stijve banaan & Aardbei played together, so we had 2 players. So they walked on through life and they grew to 2 good big pieces of fruit. On a bright sunny day Aardbei mentioned "Who laughs last, is stupid" so they became pro-spammers. That's the point that they hired an interim to do there account, because now aardbei en stijve banaan could play further. This interim was Stoute Citrus, his name doesn't need no further explaination I think. Now there were 3 fruits in the apple house.

With kind regards,

Aardbei (the original)
Stijve Banaan (Jordani)
Stoute Citrus (Nightstarbo)

Once You"ve Been n00b, You never want something else.

Watch the Appeljongens Themesong here!

             .        .         
            /(        )`        
            \ \___   / :        
            /- _  `-/  '        
           (/\/ \ \   /\        
           / /   : `    \       
           0 0   ) /    :       
           `-^--''<     '       
          (_.)  _  )   /        
           `.___/'    /         
             '-----' /          
<----.     __ / __   \          
<----:====0)))==) \) /====      
<----'    '--' `.__,' \         
             :        :         
              \       /       /\
        ,------( (_  / \______/ 
       ,   ,-----'   :          
       `--{__________)          



Ik ben een aardbei en ik ben lekker!
...and Apples all-time favorite!


Om toch maar eventjes te kunnen spammen zal ik jullie een wetenschappelijk onderzoek voorleggen.

Belangrijke waarschuwing voor de echte mannen

Er zitten vrouwelijke hormonen in Jupiler !!!

Afgelopen weekend zat ik met een paar maten in ons stamcafé wat te filosoferen. Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat hij ergens gelezen had dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Nadat we er eerst eens flink om hadden gelachen, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen. Vervolgens hebben we, uitsluitend en puur in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een stuk of 20 Jupiler gedronken. Aan het eind van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.

3. We konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.

4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken .

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden , zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat 'zij' het middelpunt was van het universum.

7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks .

8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.

9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.

10. We moesten om het kwartier naar het toilet , en vaak allen tegelijk.



Spectrom ownt :")


Om toch maar even af te sluiten, hebben we een mooi gedichtje:

	Er was eens een aardbei
die doodging van verdriet
hij wilde dolgraag rood zijn
en dat werd hij maar niet
hij was en bleef
zo groen als gras
maar wist hij veel
dat hij een kikker was


met dank aan leviathan

handjes van .Littleprincess.
 

DeletedUser

Guest
casi ik moet zegge dit is wel heel erg kansloos:p als je je verveelt waarom ga je niet proberen je naam goed te schrijven met je neus op het tbr forum:confused:
 

DeletedUser3789

Guest
casi ik moet zegge dit is wel heel erg kansloos:p als je je verveelt waarom ga je niet proberen je naam goed te schrijven met je neus op het tbr forum:confused:

lol xD

Ik vind die van clasimodo wel chill :) (anders gaat die weer huilen en spammen op ons forum:rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
hehe, leuk idee casi...eindelijk een topic waar ik wel kans maak :p

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Bestolen

Beste vrienden,

Ik schrijf je vanwege iets dat me onlangs is overkomen, aangezien ik slachtoffer ben geworden van de nieuwste oplichtingstruc. Dit vond hier in Almere plaats maar de geluiden komen al uit heel Nederland!! Het kan jou ook overkomen! Ik zal even uitleggen hoe het werkt:

Twee superaantrekkelijke vrouwen komen bij je auto staan als je klaar bent met winkelen. Eentje begint je voorruit te wassen, de andere komt via de andere kant en zegt "hoi" terwijl ze voorover buigt en je haar
borsten bijna kan zien. Het is dus onmogelijk niet te kijken.

Dan smeken ze je om ze mee te nemen naar de McDonalds. Je kunt waarschijnlijk geen nee zeggen en neemt ze dus mee, maar dan wel achterin. Dan kleden ze zich uit en beginnen ze innig met elkaar te vrijen, waarna
eentje naar voren klimt en je vol begint te zoenen. Terwijl jij je in dromenland begeeft, steelt de andere je portemonnee.

Ik ben afgelopen dinsdag, woensdag, donderdag én vrijdag beroofd.

Ook maandag is het me weer overkomen, Wees dus gewaarschuwd!

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Cursus Chinees

Chinese Jehova getuige
Ding Dong

Chinees dom blondje
Dom Ding

Chinese minister van verkeer
Om Lei Ding

Chinese visser
Pa Ling

Chinese drugshandelaar
Do Ping

Chinese kont
Wang Snee Wang

Chinese scheet
Wang Snee Wang Pang

Chinees toiletpapier
Wang Snee Wang Pang Behang

Chinese luier
Wang Snee Wang Pang Vang

Chinese schoonmoeder
Tang

Chinese schoonvader
Bang van Tang



├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Wat is het heerlijk om een man te zijn

Wat is het heerlijk om een man te zijn!!!

Ik ben een man en dat is een geluk.
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk.

Ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan"
Kan zonder depressie van de weegschaal gaan.

Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel.
En als iets kapot is dan maak ik het heel.

Parkeren is easy, gewoon in 1 keer.
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!

Ik ben een man en ik denk logisch na.
Ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla.

Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug.
Ik maak van een olifant in no time een mug.

Ik ben een man ja, dat doet me plezier.
Ik word niet dronken van 2 glazen bier.

Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit.
He, ik kan het vangen als iemand iets gooit.

En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn.
Is het niet geweldig om een man te zijn?


Er is ook een vrouwen versie van dit gedicht…maar die ga ik hier natuurlijk niet neerzetten, ben jij een vrouw en wil je die versie op je profiel, dan moet je me pm’en en miss krijg je hem dan wel…:)

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Nieuwe alcoholtest 100% betrouwbaar



Het blazen in ademtesttoestel en ademanalysetoestel wordt per 1 september 2008 afgeschaft en vervangen door een leestest. Voor de politie een grote vereenvoudiging, maar als "klant" zal je goed uit je doppen moeten kijken.

De test zou volgens de ontwikkelaars onfeilbaar moeten zijn en met 100% zekerheid de chauffeurs die teveel gedronken hebben moeten kunnen identificeren. Een en ander heeft te maken met het niet kunnen uitspreken van bepaalde lettercombinaties wanneer men gedronken heeft. Om u toch toe te laten u ietwat voor te bereiden, voegen we hier de te lezen tekst bij, zodat u niet meteen voor verrassingen komt te staan. Je mag pas terug achter het stuur kruipen als je deze tekst vlot kan lezen zonder te barbarabbelen, sorry zonder te brabbelen..
Veel succes en begin maar alvast te oefenen !!!


In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd. Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde.

Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen.

Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd. Rabarberbarbara had in haar Rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten, maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbara's rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar.

En omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om rabarberbarbara's rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de bijnaam " Rabarberbarbarabarbarbaren".

De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden en deze werden natuurlijk de
rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd.

Als de rabarberbarbarabarbarbaren hun rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd naar de barbier: De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.

De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier besloot om samen met de rabarberbarbarabarbarbaren een barbecue te organiseren:
Een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbecue.
 

DeletedUser

Guest
hehe

2e helft :p

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Je rechtervoet
Voor mensen die niets te doen hebben:

1. Als je achter je bureau zit of aan tafel, til je rechtervoet op van de vloer en draai rondjes naar rechts (met de klok mee)

2. Blijf draaien en teken nu met je rechterhand een "6" in de lucht.



Je voet draait nu in de andere richting!!!
En er is niets wat je daar aan kunt doen!

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Onder je bekeuring uit komen

Ik werd vanochtend bij Utrecht door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet,
wegens overtreding van de maximum snelheid (ik reed 160 km/u!). Zo loste ik
dat op:

De agent: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik uw rijbewijs
zien?"

Ik: "Ik heb geen rijbewijs agent."

De agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?"

Ik: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem
gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het
handschoenenkastje legde."

De agent, verbijsterd: "U bent bewapend met een pistool in een gestolen
auto?"

Ik: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto
heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak. Ik doe wel vaker van die
rare dingen als ik dronken ben."

Het werd de agent nu te veel en hij riep assistentie op.

Binnen de kortste keren werd ik omsingeld door een horde gewapende agenten
en de hoofdagent liep naar me toe.

De hoofdagent:"Uw rijbewijs graag".

Ik (terwijl ik mijn rijbewijs overhandig): "Alstublieft agent".

De hoofdagent:"Uw papieren".

Ik (terwijl ik mijn papieren overhandig): "Alstublieft agent".

Vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mocht
kijken. Ik stemde daar in toe en uiteraard was er nergens een pistool te
bekennen. Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken en vond
daar alleen een laptop en een gevarendriehoek.

De hoofdagent: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een
pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak, dronken in een
gestolen auto reed. Hoe kan dit?"

Ik: "Ja dat weet ik niet. Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog
vertelde dat ik te hard reed."

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

We worden oud :A

Heb jij ook A.A.A.D.D. ?

Ze hebben eindelijk een diagnose gevonden voor mijn probleem. Hoera!
Het heet A.A.A.D.D. ofwel Age Activated Attention Deficit Disorder.

Dit zijn de symptomen:
Ik beslis om de auto te wassen; ik vertrek richting garage en zie de post liggen op tafel. OK, ik ga de auto wassen. Maar eerst toch even de post doorbladeren.
Ik leg mijn autosleutels op mijn bureau, filter de reclamefoldertjes uit de hoop post en zie dat de vuilbak vol zit.
Dus ik leg de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op mijn bureau en zet de vuilbak buiten. Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen.
Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer? Oeps, ik heb er maar 1 meer...
Ik heb er nog reserve in de kast boven. Aha, daar staat mijn cola.
Eerst die extra overschrijvingsformuliertjes zoeken. Eerst die cola wat verder van de computer zetten of ik sla hem nog omver en dan mors ik op mijn toetsenbord. Weet je wat, ik zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft ie fris. Ik ga naar de keuken en bemerk dat mijn plantjes er nogal droog bij staan: die hebben dringend water nodig! Ik zet de cola op het aanrecht
en hola: daar ligt mijn zonnebril! Ik zocht hem al de hele morgen.
Die leg ik best even weg voor ik het vergeet. Ik vul mijn gietertje met water en vertrek naar de bloempotten. Aaaargh! Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen! Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus ik leg die afstandsbediening beter direct in de woonkamer.Ik giet wat water in de bloempotten en mors op de vloer, gooi de afstandsbediening op een
kussen in de zetel en ga terug naar de hal.
Waar was ik nu weer mee bezig?

Op het eind van de dag:
de auto is niet gewassen,
de rekeningen zijn niet betaald,
de cola staat op het aanrecht,
de bloemen kregen te weinig water,
ik heb nog steeds 1 overschrijvingsformulier en ik vind mijn autosleutels
niet meer...
Ik probeer te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd. Ik
begrijp er echt niets van want ik was de hele dag druk bezig!!!
Ik ben er mij van bewust dat ik een ernstig probleem heb en moet dringend professionele hulp vinden, maar eerst even mijn e-mail checken...

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤

Mayonaise en Bier
Wanneer dingen in je leven haast teveel voor je worden, wanneer 24 uren in een dag voor jou niet genoeg zijn, denk dan aan de mayonaisepot en het bier.

Een leraar stond voor zijn klas. Er stonden allerlei dingen voor hem op zijn bureau. Toen het lesuur begon, pakte hij zonder woorden een grote, lege mayonaisepot en deed hem vol met golfballetjes. En toen de pot tot de rand gevuld was, vroeg hij de jongeren of de pot vol was. Ze zeiden: 'Ja.'

Toen pakte de leraar een doos met kleine kiezelsteentjes en goot die uit in de pot. Hij schudde de pot een beetje, en de kiezelsteentjes rolden in de open plekjes tussen de golfballetjes. Toen vroeg hij zijn leerlingen opnieuw of de pot vol was. En ze beaamden het.

Nu pakte de leraar een doos met zand en goot hem uit in de pot. En natuurlijk, het zand vulde alles verder op. En weer vroeg hij of de pot nu vol was. En weer zeiden ze: 'Ja, nu is de pot vol.'

Daarop nam de leraar twee blikjes bier van de tafel, maakte ze open, en goot ze leeg in de pot. En het bier vulde de ruimte tussen de zandkorrels. De jongeren lachten.

Toen het weer rustig was zei de leraar: 'Deze pot staat voor je leven. De golfballetjes zijn de belangrijke dingen in je leven - je familie, je kinderen, je gezondheid, je vrienden, je grootste hobby. Het zijn de dingen die zo belangrijk voor je zijn, dat wanneer al het andere in je leven er niet meer zou zijn, maar dit nog wel, je leven nog steeds meer dan genoeg de moeite waard zou zijn.' De kiezelsteentjes zijn de andere dingen die er toe doen - zoals je werk, je huis, je auto. Het zand is al het andere, de kleine dingen.

Wanneer je het zand eerst in de pot doet, is er geen ruimte meer voor de kiezelsteentjes of golfballetjes. Dit geldt ook voor je leven. Wanneer je heel de dag al je tijd en energie geeft aan de kleine dingen, zul je nooit ruimte of tijd hebben voor de dingen die echt belangrijk voor je zijn. Let op de dingen die belangrijk zijn voor je geluk in je leven. Speel met je kinderen. Neem tijd om naar een dokter te gaan wanneer je je niet goed voelt. Neem je partner mee uit eten. Neem tijd voor ontspanning. Er zal altijd tijd zijn om je huis te poetsen, of om boodschappen te doen. Zorg eerst voor de golfballetjes, de dingen die er echt toe doen. Stel je prioriteiten - de rest is zand.

Toen hij uitgesproken was, bleef het een poosje stil. Toen stak een van de leerlingen haar hand op en vroeg waar het bier voor stond. De leraar glimlachte. 'Ik ben blij dat je dit vraagt. Het laat je zien, dat hoe vol je leven ook lijkt te zitten, er altijd ruimte is voor een paar biertjes.

├┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┬┴┤
 

DeletedUser3789

Guest
haha, anoli, kwas net je profiel ig aant lezen, en jij verdient hier idd de eerste prijs xD
 

DeletedUser11642

Guest
Haha prachtig:D

vooral van wat fijn om een man te zijn:p
 
Reactiescore
57
w000t kvoel mij vereerd casi ^^

No problem , gunde het Anoli niet ^^ geintje he anoli voor ik 250 clears krijg ^^

@erik , heb ik al 3x gedaan :(
@Anoli , op jezelf stemmen is onbeleefd ^^

Code:
Een Roos in de knop is teer en klein,
mooi van kleur en o zo fijn.
Maar wil je hem plukken,
dan kan je je vingers uit de doornen rukken.
Geniet van de Roos als hij bloeit,
en steeds groter en groter groeit.
Zijn bloem en blad verloren gegaan,
de doornen zullen blijven staan.


_____
-[ o o ]-
| |
\ /
=====
_| |_
Casi creaties.tk


Dit is een lelijke zelf verzonnen nep robot ,help hem de wereld te veroveren en kopieer hem naar je profiel ! 






"M, .mM"
IMIm ,mIM"
,MI:"IM,mIMm
"IMmm, ,IM::::IM::IM, ,m"
"IMMIMMIMm::IM:::::IM""==mm ,mIM"
__ ,mIM::::::MIM:::::::IM::::mIMIM"
,mMIMIMIIMIMM::::::::mM::::::::IMIMIMIMMM"
IMM:::::::::IMM::::::M::::::::IIM:::::::MM,
"IMM::::::::::MM:::M:::::::IM:::::::::::IM,
"IMm::::::::IMMM:::::::IM:::::::::::::IM,
"Mm:::::::::IM::::::MM::::::::::::::::IM,
IM:::::::::IM::::::MM::::::::::::::::::IM,
MM::::::::IM:::::::IM::::::::::::::::::IM
"IM::::::::IM:::::::IM:::::::::::::::::IM;.
"IM::::::::MM::::::::IM::::::::::mmmIMMMMMMMm,.
IM::::::::IM:::::::IM::::mIMIMM"""". .. "IMMMM
"IM::::::::IM::::::mIMIMM"". . . . . .,mM" "M
IMm:::::::IM::::IIMM" . . . . . ..,mMM"
"IMMIMIMMIMM::IMM" . . . ._.,mMMMMM"
,IM". . ."IMIM". . . .,mMMMMMMMM"
,IM . . . .,IMM". . . ,mMMMMMMMMM"
IM. . . .,mIIMM,. . ..mMMMMMMMMMM"
,M"..,mIMMIMMIMMIMmmmMMMMMMMMMMMM"
IM.,IMI""" ""IIMMMMMMMMMMM
;IMIM" ""IMMMMMMM
"" "IMMMMM
"IMMM
"IMM,
"IMM
"MM,

The Black Rose , rulez ! :D

Nieuw , Quotes !

Algemeen



'In this game its all about respect to my ( true ) leader , fight for my tribe , and to help my friends'
Vrije vertaling : Troy

'Met bloed , zweet en tranen'
Winston Churchill

'No matter what it takes , I'll take them down'

'You don't know anything about me'

'Its all about respect'

'Het stinkt hier een beetje naar ezel'

'I eat n00bs at dinner'

'I'm addicted at pwning n00bs'

'Doe wat je niet laten kan, maar laat wat je niet doen kan'

'Weet alles van je vijand , en pak hem dan op zijn gevoelige plek'

'Gedenk te sterven , memento mori'

'Do you know what belongs to you ? The world casimodo, the world'


'Sir, We Are Surrounded. Good, Now We Can Attack In Any Direction !'

'A Wise Man In Times Of Peace , Prepares For War'


'Live by the game or die by the game'

'Kom in stijl , of kom niet'

'Ik mag dan misschien een pratende auto hebben , jij hebt een lelijke vatsige harses . Ga maar lekker b*$&*#tsen met je oma laaaaaaterr'
www.mastermovies.nl

Stammen :

'Justice will come over you'
LAW

'Crawling we find our way'
Ants

'Wij worden wakker met een wijsje in ons hoofd'
RB

'Zwarte roosjes kunnen hard prikken'
TBR



Spelers :

'Ik ben een beetje een boefje'
-010-

'Het leek wel een domtoren'
Klein Duimpje

'Tbr fakking rulez'
Dietrix

'Iemand nog een banaantje ?'
Greatmonkey1/Tunky

'Iemand een vuurtje ?'
Firemans

'Altijd blijven dansen'
Josboy

'Try me'
Cloetje/Lil-John

'Laten we hem Anaalie noemen´
BadGta 

`Het is tijd voor artellirie´
Onlysurfer1

'Ze noemen mij wellis olifantje'
Erikfrant

'Waarom ben ik zo goed ?'
Casimodo

'Sorry dat ik 100 clears verneukte , was stoned'
Tha Punisher

'Alcohol en TW hou ik echt van'
-010-

'Ik ben helemaal niet jarig' 
'Boeiend , trakteren k*t'
sniperman/RenR , msn 01:15

'waterpolo is niet gay'
sniperman/RenR

'Wil je virtuele verkering met mij ?'
Djordjo (w5)

'Ik zeg altijd Ola , als ik zat ben wordt dat olalalalalalalalaalla'
-010-

'Koekje er bij ?'
Thibor

'Voer eendjes , geen oorlog'
Anoli

'Wil je mijn spamleraar worden ?'
Laragoal

' Als spam hetzelfde is als s*r*ma , dan ben ik een spammer'
een n00b

'Zit je weer met jezelf te spelen ?'
GanstaRap (w5)

'ja dat maakt toch niet uit 
gewoon gefeliciteerd of dat nou met je eerste snorhaar of met je verjaardag is, gewoon gefeliciteerd
mensen zzouden elkaar meer moeten feliciteren dan zou er veel minder oorlog zijn op de wereld 
vrede op aardeeeeeeeeeee'
GanstaRap (w5)

'Ik heb grote tieten hoor'
Eunagerr ( w5 )

'Ik hou van ouwe oma's'
Appeljongens (w5)

'Apen kunnen goed paaldansen'
Djordjo (w5)

'Ik ben niet blond'
Blond




___________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@__ A BIG BLACK ROSE ____@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@_________@@
____@@@@@@______FOR ____________@@
_________@@_______YOU______________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@@
__________@@@@@@@@ @@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
_____________________@
______________________@
_______________________@
_________________@_________@@@
_______________@@@@__@__@____@@
_____________@_______@@@____@@
______________@@@@____@__@@
______________________@

En nog een roosje om het af te maken !
Zo weer een mooi verzorgd profiel er bij , bedankt voor het lezen van deze onzin ^^

0wnage ^^
 

DeletedUser

Guest
Merovingians

The Merovingians (or Merovings) were a Salian Frankish dynasty that came to rule.

Feared for our military success.
Honoured for our loyalty and courage.
Known for our respect.
Loved for our power and organisation.

Hated by our enemies.
-=---=-

Don't fear us, don't be afraid.
Just quit.

Nieuwe Stam
Nieuw Management
Nieuwe Regels

Voor toetreding tot Mero mag je je melden bij Rawhide
Voor diplomatie met Mero mag je je melden bij Corne1984

1 Groep, 1 stam

mero kies ik als beste stam profiel


en als spelersprofiel
kies ik anoli
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10982

Guest
Ik sta er alleen niet bij omdat ik gewoon niet zo bekend ben op W2..
 

DeletedUser

Guest
Mero en Order hebben het mooiste stamprofiel
Casimodo heeft het mooiste spelersprofiel (Zo is casi ook is blij dat hij een stemmetje heeft, anders gaat hij nog wenen ^^)

Gras
 

DeletedUser17207

Guest
Persoonlijke tekst
Rb/Mero Ofnen Tbr ^^
Gefuseerd met Corne1984

You have been banned for the following reason:
Off-topic.

Date the ban will be lifted: 19 juli 2008, 10:00
:s:s:s:s:s:s:s




Bericht Datum Verloopt op Punten Reden Geplaatst door
RB & co vs TBR &... 19 juni 2008
21:57 4 oktober 2008
13:28 1 Spammen / Zinloze Teksten Nymfomaan
RB & co vs TBR &... 19 juni 2008
21:55 6 september 2008
13:28 1 Spammen / Zinloze Teksten Nymfomaan
RB & co vs TBR &... 19 juni 2008
21:52 9 augustus 2008
13:28 1 Spammen / Zinloze Teksten Nymfomaan
Privé 14 juni 2008
13:28 12 juli 2008
13:28 1 Spammen / Zinloze Teksten Lunchtime
Privé 27 april 2008
11:45 Verlopen 0 Spammen / Zinloze Teksten Nymfomaan








You have been banned for the following reason:
spammen is niet toegestaan in het algemene forum

Date the ban will be lifted: 22 juni 2008, 21:00


!!!!!!!!!!NEVER FORGET FA!!!!!!!!!!!!!!!




Real Lozer is Gestopt:s!En ik mis hem zo :S
Beste plaats verslaagen tegenstander
[aanvaller]:2] 9,63 Mio.
[verdediger]:38]4,57 Mio.
[totaal]:5]14,20 Mio.
Ondertussen kan ik niet meer concureren de spelers hebben het 10dubbele van mijn dorpen:]

Ps:RuneScape Acc gezocht(+lvl80)
In ruil ervoorGs en hulp..


Hier Even Een Lijstje Van Mensen Die Ik Respecteer(de) Op Dit Spelletje:)
(Volgorde heeft geen belange ...heb door elkaar gedaan ;))

Anoli
Altijd in stemming om te spammen :]
En is een prima leider .
Canepeel
Wat hij voor me gedaan heeft in mijn NUUb tijd vergeet ik nooit :]
Golden Lord
Een van myn beste maatjes op dit spel :]
Feuerhoden
Ook al was ik 250x kleiner dan hem en zat ik bij de vijand op hem kon ik vertrouwen :D
Acerview
Vele liepen over naar Law en hadden ons veraaden maar deze BooN bleef altijd trouw aan zijn vrienden.
Hammervick a.k.a Metallica
Snapt meer van dit spelletje dan welke andere nuub:]
Dwarflurel
De dwerg van Fa :) Zijn spam vergeet ik nooit;)
Blond
Weer 1van de BooNen die ik al van in het begin ken ;]
Xdragonlordx
Eens een vijand en nu een goeie vriend :]
Nymfomaan
Buurman sinds begin ;) als je enige p****sites moete weten dan is hij je man :p

Ik ben te lui om vandaag verder te schrijven dus morgen komen de andere 1543484354namen :]
En neen ik wil geen stalkers ik heb al een sgat gevonden:CASOMODO




Gansta ownt xD niets dus:s
 

DeletedUser

Guest
Code:
Anoli
Altijd in stemming om te spammen :]
En is een prima leider .

hihi, ik sta op het profiel van alle coole mensen :p

anoli
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dat is wel tof zo'n profielwedstrijd. Ach dacht laat de mijne eens zien. Heb er al een tijdje op gespaard :p . Hier is die dan:


Prins Carnaval,

De man die tijdens Carnaval een belangrijke rol speelt binnen de woonplaats of Carnavalsvereniging waar hij Prins van is. Terugkomend is het getal 11, dit is het Carnaval's gekkengetal. Daarom wordt een vereniging ook geleid door een Raad van Elf met aan het hoofd een president. De nieuwe Prins Carnaval wordt op of rond 11 november "de elfde van de elfde" gekozen.


Ja, Ja beste mensen tis weer zomer!! Eindelijk weer een iets vernieuwd profiel. Wat een uitvinding dat youtube he ;).

Van de zomer is het in ieder geval met onze Henkie altijd goei weer, of soms ook nie....

Foei en deze zomer mag dus niemand meer roken in een cafe.... Wa moet da straks nog worden een cafe zonder bier??




Dorpen van Prins Carnaval


Lampegat

Deze naam draagt Eindhoven tijdens het Carnaval. De naam Lampegat is verwezen naar Philips, die de in 1891 een gloeilampenfabriek begon in de stad Eindhoven.


Oeteldonk

Deze naam draagt 's-Hertogenbosch tijdens carnaval. De naam verwijst naar het moeras rondom de stad, met hierin zandkopjes ook wel donken genoemd.


Knoerissenrijk

Deze naam draagt Uden tijdens het Carnaval. Een Knoeris is een varken in het Brabants dialect en verwijst naar de 19e en begin 20e eeuwse Udense baggenmèrt "biggenmarkt".


Kattegat

Deze naam draagt Helmond tijdens het Carnaval. Deze naam verwijst naar de vele katten die aanwezig zijn/waren in deze stad. Tijdens de oorlog hadden de bewoners niet veel te verteren, er werden toen soms wel eens een katten gegeten. De bewoners van Helmond worden daarom ook wel de kattemeppers genoemd.



Kruikenstad

Deze naam draagt Tilburg tijdens het Carnaval. Vroeger urineerden de Tilburgers in kruiken, die urine werd dan door de textielindustrie gebruikt om wol mee te wassen. Tilburgers noemt men dan wel ook kruikenzeikers


Striepersgat

Deze naam draagt Valkenswaard tijdens het Carnaval. Vroeger waren er in Valkenswaard veel sigarenfabrieken. In oud brabants dialect wordt een sigarenmaker ook een strieper genoemd. Vandaar voor Valkenswaard de naam Striepersgat.


Schoenlapperslaand

Deze naam draagt Waalwijk tijdens het Carnaval. Vroeger was er in Waalwijk en omgeving veel schoenenindustrie te vinden. Vandaar de naam Schoenlapperslaand.


Peejlòòfdurp

Deze naam draagt Dinteloord tijdens het Carnaval. Deze naam is afgeleid van het woord peej, dit betekent suikerbiet in het oud Brabants dialect. Dinteloord staat bekend om zijn grote suikerfabriek, daar wordt er suiker uit bieten gewonnen. Vandaar de naam Peejlòòfdurp


Brouwersgat

Deze naam draagt Dommelen tijdens het Carnaval. In Dommelen staat de Dommelsche bierbrouwerij, dus de producent van het Dommelsch bier. Daarom gaat Dommelen onder de naam Brouwersgat tijdens het Carnaval.


Pottenbakkersrijk

Deze naam draagt Zeilberg tijdens het Carnaval. In Zeilberg kent men een erg oude traditie van potten bakken. Vandaar dat Zeilberg de naam Pottenbakkersrijk heeft tijdens het carnaval.


Rommelpottersland

Deze naam draagt Ommel tijdens het Carnaval. In Brabant is een "R"ommelpot de naam van een volksdans, die met het naamsgelijke muziekinstrument de rommelpot als begeleiding gedanst wordt.


Lappegat

Deze naam draagt Geldrop tijdens het Carnaval. Geldrop heeft deze naam te danken aan de textielindustrie die vroeger daar veel aanwezig was.


Kraaienland

Deze naam draagt Heeze tijdens het Carnaval. Vroeger waren er veel kraaien aanwezig in dit kleine dorp. Deze kwamen met name voort uit het omringende bosgebied. In vroegere oorlogstijden werd gezegd dat de Heezenaren kraaien aten, met name door gebrek aan voedsel. Daarom gaat Heeze onder de naam Kraaienland tijdens het Carnaval.


Smokkelgat

Deze naam draagt Baarle tijdens het Carnaval. Het Nederlandse Baarle-Nassau vormt samen met de Belgische gemeente Baarle-Hertog het dorp Baarle. Na de tweede wereldoorlog werden er vele goederen gesmokkeld tussen deze twee grensgemeenten. Vandaar de naam smokkelgat.


Terpersdurp

Deze naam draagt Engelen tijdens carnaval. Het dorp Engelen ligt wat hoger dan zijn omliggende weilanden, als het ware leven zijn op een grote terp. De inwoners van Engelen heten tijdens carnaval de dan ook wel Terpers.


Kuussegat

Deze naam draagt Veghel tijdens het Carnaval. Een kuus betekend in brabants dialect een kalf. Gedurende de 19e eeuw kende Veghel een goed lopende handel in kalveren. Vandaar de naam Kussegat.


Giegeldonk

Deze naam draagt het gebied de Haagse Beemden in de stad Breda tijdens het Carnaval.


Turfstekerslaand

Deze naam draagt Kaatsheuvel tijdens het Carnaval. Vanwege de turfhandel die in vroeger tijden plaatsvond in de regio van Kaatsheuvel, wordt deze naam tijdens het Carnaval nog steeds gebruikt.


Spurriezeiersland

Deze naam draagt het dorp Stiphout tijdens het Carnaval. In vroeger tijden was een Spurriezeier een persoon die het gewas spurrie zeisde. Spurrie is een 1-jarige plant uit de anjerfamilie. Spurrie werd daar vroeger veel verbouwd op arme zandgrond voor veevoer. Vandaar de naam Spurriezeiersland.


Rommelgat

Deze naam draagt het Veldhoven tijdens het Carnaval. De naam Rommelgat verwijst naar de halfjaarlijks terugkerende grote Rommelmarkt in Veldhoven.


Krabbegat

Deze naam draagt Bergen Op Zoom tijdens het Carnaval. De naam Krabbegat verwijst naar de krabbenvangst uit de wateren rondom Bergen Op Zoom.


Ossekoppenrijk

Deze naam draagt de stad Oss tijdens het Carnaval. Vermoedelijk verwijst de naam Ossenkoppersrijk naar de kop van het dier de os. Een os is een gecastreerd exemplaar van een mannelijk rundvee-ras oftewel de stier.


Bokkenrijk

Deze naam draagt de Oijen tijdens het Carnaval. Deze naam is afkomstig van de Oijense Carnavalsstichting CS De Bokkenrijders die het carnaval in Oijen sinds 1966 kleur geeft.


Pierewaaiersrijk

Deze naam draagt de Bakel tijdens het Carnaval. Deze naam is afkomstig van de Bakelse Carnavalsvereniging C.V. De Pierewaaiers die al sinds 1963 bestaat. Een Pierewaaier betekend zoiets als een losbol, fuifnummer. Een persoonlijkheid dat past bij het Carnaval.


Indegat

Deze naam draagt de Boxtel tijdens het Carnaval. De naam Indegat is brabants dialect voor Eendengat. In Boxtel heb je de Vorsenpoel, waar zich vele eenden bevinden. Het gemeentewapen van boxtel bestaat uit een horizontaal in vijven gedeelt schild, met op de boventste rij 3 zwemmende eenden, op de middelste 2 en op de onderste weer 3 zwemmende eenden.


En nog een stel dorpen.....Namen en uitleg volgen misschien nog als ik een keer zin en tijd over heb om ze hier neer te zetten :p

Trouwens heeft iemand nog tips wat betreft de carnavalsnaam van dorpen of steden? Laat het me efkes weten ;)




Nu maar knus naar jullie warme nestjes en denk erom! Oogjes dicht en snaveltjes toe....,


ps. Alle lieve dames van ~CoD~ nog een dikke kus van prinsie voor het slapen gaan:


xxxxxxxxx Prinsie!!





Persoonlijke Vriendjes en Vriendinnetjes:

Spelers:
Ik heb momenteel geen vriendjes meer..... :(




Stammen:
~CoD~
 
Bovenaan