Profielplaatjs 3PA

DeletedUser

Guest
Beste onwerpers

Ik heb een verzoek voor 2 profiel plaatjes
Het gaat om de volgende spelers Crazy Daddy - Strange Daddy

Ik hoop dat er veel mooie inzendingen komen en ik kies de mooieste uit en die krijgt 3 PA voor beideplaatjes

En nu mijn ^^ Eisen^^

Het lijstje: Voor Crazy Daddy

1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". 240x180
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.Crazy Daddy
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Ik laat dit aan de ontwerper
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg Ook dit laat ik open, mis geef ik later wat tips
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! Zowieso een gekke vader
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? Graaf vandaag
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 3 PA voor 2




Het lijstje: Strange Daddy

1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ".240x 180
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.Strange Daddy
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Aan de designer
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg Aan de designer
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! Ik wil graag een soort kinderlokker als profielplaatje :p ( Als dit is toegestaan ?
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? Liefst vandaag
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 3 PA voor 2
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht


Succes, en als er nog vragen zijn zie ik ht graag.
 

DeletedUser

Guest
en wat als iemand een leuke Crazy maakt, maar ee stomme strange ?
 

DeletedUser

Guest
mmmh, Nou stomme lijkt me niet :p Minder leuk


Ummm tja, ik zal maar op jullie vertrouwen.
En als ik 1 minder vind zal ik het melden en hopelijk passen jullie het dan aan.
 

DeletedUser

Guest
53bie.png
 

DeletedUser9556

Guest
Hier ben ik wel fier op :)

4 stock in elkaar kunnen verwerken.

2j5yl4x.png
 

DeletedUser9556

Guest
2j5yl4x.png


2r39et2.png


Vind de eerste wel de beste, maar als er iets moet veranderd worden hoor ik et wel.
 

DeletedUser9556

Guest
Hoe doe je zo een stukje van die eerste C4D? Heb je dat zitten uitknippen? Of heb je dat zo kunnen downloaden?
 
Bovenaan