Profielplaatjes/Stamplaatjes

DeletedUser

Guest
ja wel ik duidt hem erop dat ie w29 erbij moet zetten want zo krijg je posts zoals die van jou
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon 29 erbij zetten, dit heeft nu niks met 29 te maken.

Het staat in het subforum Wereld 29 dus voor de meeste mensen zal het toch wel duidelijk zijn?
Ontopic, Profielplaatje van ''Het Kleine Draakje'' en stamplaatje van de stam ''Specta'' (Spectaculair).

16530_1343594204.png

348re60.png


Beide gemaakt door ''ichhabemeinehaareschön''.
 

DeletedUser40402

Guest
user_image.php


Mijn plaatje, kan wel beter :p. Doe ik deze week nog wel eens opnieuw.
 
Reactiescore
1.525
Het staat in het subforum Wereld 29 dus voor de meeste mensen zal het toch wel duidelijk zijn?
Ontopic, Profielplaatje van ''Het Kleine Draakje'' en stamplaatje van de stam ''Specta'' (Spectaculair).

16530_1343594204.png

348re60.png


Beide gemaakt door ''ichhabemeinehaareschön''.

En wat nou als je de zoekfunctie gemaakt? Dan denk je dat dit het Algemene Plaatjestopic is. ;)
 

DeletedUser

Guest
En wat nou als je de zoekfunctie gemaakt? Dan denk je dat dit het Algemene Plaatjestopic is. ;)

lol nee --'
Ten eerste kijk dan naar boven, dan zie je "Tribal Wars - Forum > Wereld 26-29 > Wereld 29 Politiek & Propaganda > Profielplaatjes/Stamplaatjes" staan.
En ten tweede: in het APT daar zetten ze alleen maar sigs ;)
 

DeletedUser60039

Guest
Het staat in het subforum Wereld 29 dus voor de meeste mensen zal het toch wel duidelijk zijn?
Ontopic, Profielplaatje van ''Het Kleine Draakje'' en stamplaatje van de stam ''Specta'' (Spectaculair).

16530_1343594204.png

348re60.png


Beide gemaakt door ''ichhabemeinehaareschön''.

Onderste is wel nice.

Maar die bovenste kan wel beter zoals deze van glenn
Check spoiler:
2mq59q8.jpg
 

DeletedUser60039

Guest
daarom is glenn ook een stuk beter als mij:p

Je plaatjes gaan goed, juist goede lettertype en goed kleur, als je goed kleur wilt, gewoon kleur van het plaatje zelf nemen met witte of zwarte rand aan de letters beetje doorzichtig en dan ben je al zzer goed bezig. ;)
 
Bovenaan