Profielplaatjes 2X 4Pa

DeletedUser

Guest
Als je wiilt, mag je deze kopen:

b8wwv6.png


Dan wel met DreamBomber er op natuurlijk. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga toch neit van die dakloze winnen, hij is te goed, maar de oefening is het wel waard =);

5fj1v5.png
mooi plaatje maar ik denk gewoon stock genomen+rand+tekst+scylines+miss nog wat kleurtjes=plaatje?(bij mij ook hoor:p)
en ik ben niet dakloos!!!
 

DeletedUser25226

Guest
Ik denk dat er maar weinig mensen hier from a scratch profielplaatjes maken? =)

Je bent in ieder geval Zwerver., misschien dan wel een Zwerver. met een dak boven zijn hoofd =)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er maar weinig mensen hier from a scratch profielplaatjes maken? =)

Je bent in ieder geval Zwerver., misschien dan wel een Zwerver. met een dak boven zijn hoofd =)

Van een scratch profielplaatjes maken?? Leg uit :D
 

DeletedUser25226

Guest
Wij iedereen hier doet, is renders en stocks nemen, aanpassen.

Er is niemand zo gek, om zijn eigen renders te maken (en niet een plaatje renderen, maar echt zelf tekenen/ontwerpen).

Enkel een simpel achtergrondje wordt nog wel eens gedaan, maar er is niemand die met een volledig witte sheet begint en niks van buitenaf gebruikt..
 

DeletedUser

Guest
Wij iedereen hier doet, is renders en stocks nemen, aanpassen.

Er is niemand zo gek, om zijn eigen renders te maken (en niet een plaatje renderen, maar echt zelf tekenen/ontwerpen).

Enkel een simpel achtergrondje wordt nog wel eens gedaan, maar er is niemand die met een volledig witte sheet begint en niks van buitenaf gebruikt..

Ik doe dat wel, klik maar op mijn deviantArt en dan 'Onar' of 'I'm painting the planet', alleen niet met profielplaatjes/stamplaatjes, simpelweg omdat mensen die in 1 minuut een textdropje in elkaar flansen net zo makkelijk PA verdienen.
 

DeletedUser25226

Guest
Ik doe dat wel, klik maar op mijn deviantArt en dan 'Onar' of 'I'm painting the planet', alleen niet met profielplaatjes/stamplaatjes, simpelweg omdat mensen die in 1 minuut een textdropje in elkaar flansen net zo makkelijk PA verdienen.

Dat is wat ik probeer te zeggen, ik laat Deviant hier buiten beschouwing ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is wat ik probeer te zeggen, ik laat Deviant hier buiten beschouwing ;)

Ja maar het is ook gekkenwerk om dat hier te doen. Je doet een uur over een plaatje en dan zul je zien dat er weer een (halve) textdrop verliest, en dan is al dat werk voor niets.

Oja: Mijn plaatje hierboven is ook vrij veel aan gedaan, dit was de stock:

2sacyrr.png


Was alleen niet zo mooi geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25226

Guest
Precies.. Deviant is gewoon meer voor het project, hier zijn te veel mensen die gewoon ASAP en zo makkelijk mogelijk PA willen.
 

DeletedUser25226

Guest
...2e pas? o.o Ik dacht dat jij aan de lopende band PA won? =)
 

DeletedUser

Guest
De mijne ;D

dedirectrice.png


Als er iets moet gebeuren eraan moet je het zeggen
 
Bovenaan