Profielplaatje

DeletedUser

Guest
1. De grootte:
Profielplaatje (240x180)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
FlyingDutchie
3. De kleuren die je graag wilt
Felle kleuren zou ik wel mooi vinden, maar als je iets mooiers weet, mag natuurlijk ook! :rolleyes:
4. Soort style plaatje:
Geen vechten/wapens/bloed/andere enge nare dingen :p
5. Render:
-
6. Deadline:
Maakt niet uit, aangezien er geen prijs aan vast zit lijkt me een deadline ook niet echt nodig..
7. Prijs/gift:
Nvt.
8. Favoriet tot nu toe:
flyingdutchie.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal iets proberen :p
Is dan m'n 3de plaatje dus verwacht niet veel xD
 

DeletedUser

Guest
Hij is leuk hoor, maar niet echt mijn smaak :rolleyes: Toch wel bedankt voor de moeite!
 

DeletedUser

Guest
Uhm,,

Gewoon iets met felle kleuren (felgeel, felgroen, o.i.d.) en dan iets met een (oude) stad of zo. Het is moeilijk uit te leggen :p
 

DeletedUser

Guest
Uhm,,

Gewoon iets met felle kleuren (felgeel, felgroen, o.i.d.) en dan iets met een (oude) stad of zo. Het is moeilijk uit te leggen :p

Oh ik dacht iets vliegends :D
Maar ik zal nog wat proberen ;)
Mijn volgende doel is favo voor jouw worden xD
 

DeletedUser

Guest
Uhm.. Nou als je iets anders weet waarbij mooie felle kleuren worden gebruikt mag natuurlijk ook, maar het liefst niet met wapens en dat soort dingen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even gezocht, maar ik kan inderdaad ook niks vinden wat echt bruikbaar is. Als jullie ook niks kunnen vinden mag iets anders ook hoor!
 

DeletedUser

Guest
is dit misschien iets in je richting toe ?

Is nog zeker niet af maar is dat ik niet verderdoe als het toch niet in je richting is:

1252766057-920.png


Als het in je richting is moet je maar is zeggen welk je precies als achtergrond wilt en of je er nog perse iets wilt bijzien etc.

Edit: met lichtblauwe achtergrond:
2qm3ts1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest


Zelfde tekst gedaan:
Achtergrond nederlandse vlag (wel schuin) en nog die felle dingen :p
Is dit iets in je richting?
 

DeletedUser

Guest


Zelfde tekst gedaan:
Achtergrond nederlandse vlag (wel schuin) en nog die felle dingen :p
Is dit iets in je richting?

Ik wil niet onbeleefd overkomen maar, je zou echt beter even tuts gaan volgen. Je hebt de tekst gewoon uit je vorig plaatje geknipt, met dezelfde achterrond..
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet onbeleefd overkomen maar, je zou echt beter even tuts gaan volgen. Je hebt de tekst gewoon uit je vorig plaatje geknipt, met dezelfde achterrond..

Zal de tekst wel ff veranderen dan ;)

Edit:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dit is de stad zoals ik hem op het moment heb, wat lichter gemaakt etc zodat ze zon precies wat meer impact heeft:

2nv5euq.png


Als je niet goed vindt, sorry ben pas sinds gisteren nacht bezig met plaatjes te maken en met gimp te werken.
 
Bovenaan