[Profiel] Profielplaatje

Reactiescore
145
Goedenavond, hopelijk kan iemand mij helpen.

1. De tekst: KamikazeJohn
2. Kleurencombinatie(s): -
3. Thema: Oorlog
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Lees hieronder
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: 100 PP
7. Favoriet tot nu toe:
nSOSc2o.png



Ik gebruik voor mijn profielen meestal het gezicht van HOMEFRONT (een videogame) , maar als je wat anders/origineels kan verzinnen bij mij mijn naam, is ook goed. Ben wel benieuwd wat er dan uit gaat komen ;)


MvG,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Ja was daarom, is niet de eerste keer dat die het doet ;) Ik vind zijn smudge veel te netjes voor een oorlog thema, daarom dat ik mijn smudge wat ruwer heb gemaakt. Iedereen zijn stijl toch :p
Daarom, Maar hij zal t wel niet vinden kloppen
Ik denk dat t hoort bij vraag en aanbod ;)
Hij zal er sws niks vijandigs mee bedoelen tho
 
Reactiescore
139
Acidic picture definitely has appeal, it is nicely made :)

I can see how much effort went into Donkergats image though
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat is Maarten z'n punt denk ik @Zuur :p. Hij steekt een uur werk en heel wat meer professionaliteit in een pic en jij gaat er mee vandoor. Is je gegund natuurlijk... daar niet van, Maar ik weet toevallig hoe moeilijk en veel werk zoon smudge is xd.
 
Reactiescore
831
Dat is Maarten z'n punt denk ik @Zuur :p. Hij steekt een uur werk en heel wat meer professionaliteit in een pic en jij gaat er mee vandoor. Is je gegund natuurlijk... daar niet van, Maar ik weet toevallig hoe moeilijk en veel werk zoon smudge is xd.

Ja ik weet het, ik heb het fijn smudgen ook al wat geprobeerd. Maar uiteindelijk gaat het niet om het aantal uren dat je er insteekt. In dat van mij stak anders ook wel veel tijd qua smudgen en belichting/adjustment layers :p
 
Bovenaan