Profielplaatje Precision.

DeletedUser

Guest
Als .Revolution het plaatje niet hoeft, dan verklein ik hem geljk ;) Tekst kan evt. ook nog anders.

2ecd5hf.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
6
Nice allemaal leuke plaatjes, en ja teun was daarvoor :p

Ik kan niet kiezen, maar zal dit weekend knoop doorhakken :)

Misschien leuk om een boogschutter te gebruiken? Of een doel?

11126029.jpg

Ja is leuk idd, heb je iets in je gedachten?

Dit is mijn huidig plaatje dat mijn co gemaakt heeft, maar heeft niets met mijn naam te maken dus ik zoek iets beter :p
1743292_843155289034911_1422733554_n.jpg
 

DeletedUser

Guest

Het eerste wat mij opviel aan dit plaatje, is de lijn die je bovenin ziet. Deze zal van de lensflare zijn, probeer deze te softbrushen zodat ie minder opvalt (tenminste zo doe ik het altijd). Voor de rest prima plaatje ;)

E:
ixu3mmzpbb1.png
met jouw naam?
 

DeletedUser47069

Guest
Bedankt :), bedoel je die oranje frale? Die hoorde bij de C4D, de blauwe is wel een flaire =) tekst is slecht
 

DeletedUser

Guest
Bedankt :), bedoel je die oranje frale? Die hoorde bij de C4D, de blauwe is wel een flaire =) tekst is slecht

nee, ongeveer een halve centimeter van de bovenkant zie je een lijn. Je lensflare bedekt niet het hele plaatje...
 

DeletedUser71581

Guest
linksboven in gaat het ineens over van licht naar donker
je lensflare bedekt het hele plaatje niet, miss kun je hem nog iets naar boven slepen, of softbrushen zoals UK al zegt.
 

DeletedUser71581

Guest
ga eens met je hoofd dichterbij dan en kijk boven de linkerpijl, miss staat de brighness van je scherm wat laag, maar het is heel duidelijk te zien :S
 

DeletedUser47069

Guest
Oh zie het nu ook, ja is idd van de flare :) valt het zo hard op?
 

DeletedUser71581

Guest
ja nogal, ik denk dat je de flare nog wel iets omhoog kunt schuiven of inderdaad brushen.
 

DeletedUser70435

Guest
Niet, of anders in de roos. Verkleinen en plaatsen waar de pijl de roos raakt.
 

DeletedUser

Guest
Je zou een fractal kunnen plaatsen op de plek waar de pijlen in het bord zitten, zo'n streep zeg maar :p Die ik in m'n ava heb
 
Bovenaan