Profielplaatje + avatar 2/3 Pa

DeletedUser

Guest
zit er zo iets tussen? zeg het maar ;)

iguitar5.jpg


iguitar4-1.jpg


iguitar3-1.jpg


iguitar2-1.jpg
 

DeletedUser

Guest
deze vind ik zelf wel geslaagd, en die vorige waren idd foeilelijk, weet niet waarom ik ze sowieso postte :eek:

iguitarcopy.jpg

Veeel beter als die andere :) En ik vind text persoonlijk ook wel goed zo. Alleen misschien iets meer laten afsteken. *(iets andere kleur)
 

DeletedUser

Guest
Veeel beter als die andere :) En ik vind text persoonlijk ook wel goed zo. Alleen misschien iets meer laten afsteken. *(iets andere kleur)

ja die anderen waren schijt ik schaam me er een beetje voor :eek:
en de text is al veranderd ;)
 

DeletedUser

Guest
combined?? wil jij misschien ook nog iets maken? en anders verdeel ik de PA punten tussen imaxx, rapaljera, en little b
 

DeletedUser

Guest
little b, zou jij jouwn plaatje is willen pixelen?? (zo heet dat toch?? met van die blokjes?)
 

DeletedUser

Guest
Wie weet hoe je dat rare blokjes effect op ps doet, ik weet dat het online te vinden is maa rik moet HW maken sorry
 

DeletedUser

Guest
ben het vergeten, dacht dat er op het forum een tut van was maar kan hem niet vinden :\
 

DeletedUser

Guest
lol ik ben noob in PS en kan pixelen of was het een grap?

geen grap.. zijn van die vierkantjes door je plaatje heen... maar ik weet zeker dat er een tut van was op het forum maar nu is die weg. ik heb het namelijk van het forum een keer gebruikt
 

DeletedUser

Guest
geen grap.. zijn van die vierkantjes door je plaatje heen... maar ik weet zeker dat er een tut van was op het forum maar nu is die weg. ik heb het namelijk van het forum een keer gebruikt

ik leg het wel even uit:

je kopieert je plaatje
je doet een nieuwe layer
dan plak je
dan ga je naar filter en dan dan ga je naar pixelate en dan drukken op mosaic en dan mag je zelf weten hoeveel je doet.
dan druk je op opacity en dan doe je 30%.
En dan pak je de gum en ga je gummen op de plekken waar je geen blokjes wilt.
Klaar
 

DeletedUser

Guest
dit is beter:
-Plak je render/stock
-Open een nieuwe layer
-Doe Aplly Image
-Nu, Filter --> Pixelate --> Mosaic
-Druk OK
-Nu ga je naar Filter --> Sharpen --> 2x Sharpen.
-Weer Filter --> Sharpen --> Sharpen More.

-Opacity van de layer nu op 70% ofzo zetten.
-Nu kan je de blokjes die in de weg zitten gummen/onduidelijker maken.

DankuDanku:edelman:
 

DeletedUser

Guest
er staat neits bij dat niet met PS kan toch? lijkt me prima
 

DeletedUser

Guest
er staat neits bij dat niet met PS kan toch? lijkt me prima

Ik gebruik heel weinig filters van PS, dus die ken ik allemaal niet, bij GIMP kende ik ze wel en kwam erg bekend voor, vandaar dat ik effe vbroeg ;)
 

DeletedUser

Guest
geen grap.. zijn van die vierkantjes door je plaatje heen... maar ik weet zeker dat er een tut van was op het forum maar nu is die weg. ik heb het namelijk van het forum een keer gebruikt

klopt, ik zoch hem ook al maar hij is weg :confused:

+

die van Little B is Favoriete profiel & die van imaxx nog steeds favoriete avatar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan