[Profiel] Profielfoto Rekenmachine. 100 - 200 PP

DeletedUser78239

Guest
Hoi,

1. De tekst: Rekenmachine.
2. Kleurencombinatie(s): Geen voorkeur
3. Thema: Naamgerelateerd
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen voorkeur, in ieder geval niet een simpele Casio rekenmachine met een wit achtergrond o.i.d. :p Maar wel naamgerelateerd zoals bij het thema.
5. Deadline:
6. Prijs/gift:
100 - 200PP
7. Favoriet tot nu toe:
zuikjm1bgsmtu.png


Edit:

Omdat ik tot dusver nog niet iets ben tegengekomen wat mij echt aanspreekt en het thema lastig is voor een goede stock, verander ik het e.e.a. maar een beetje. Het mag wat mij betreft ook een robotje zijn of een ander onschuldig figuur. Een goed voorbeeld vind ik: https://gyazo.com/b8028d7576dcd3243e739ba49cfb4e1c

Ik had 'm gekocht als die nog niet was verkocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78239

Guest
Van sommige (terecht) de opmerking gekregen dat mijn verzoek een beetje vaag is. Naamgerelateerd mag je vrij ruim opvatten, denk aan plaatjes met een wiskunde-achter karakter, of allemaal cijfertjes o.i.d. Je mag ook best aan de slag gaan met een stock met daarop een rekenmachine. Maar dan moet het uiteraard aantrekkelijker uit komen te zien dan een simpele rekenmachine met een wit achtergrond. Hoop voldoende te hebben toegelicht. Vragen? Stel ze gerust!

Edit: 2 minuten voor mijn post heeft DarkLegendary iets gepost, ik vind 'm ansich best mooi. Wat ik alleen minder vind is de combinatie van kleur rood door een wit/grijze afbeelding.
 

DeletedUser77909

Guest
[QUOTE="Rekenmachine., post: 6106903, member: 78239"
Edit: 2 minuten voor mijn post heeft DarkLegendary iets gepost, ik vind 'm ansich best mooi. Wat ik alleen minder vind is de combinatie van kleur rood door een wit/grijze afbeelding.[/QUOTE]

hgson8qbaaaat.2.png
mcussw5p2tcv9.3.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan