Profiel-plaatjes op het AF

DeletedUser

Guest
graag joeltje scheelt mij weer wat werk :p

ja komt al in de buurt al zou ik die fear me deronder en rechts weghalen en de lettertype veranderen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Check even ingame W7 je PM's.

Alstublieft Yessiegirl
ta8lydskp9.jpg
 

DeletedUser

Guest
@ Koaieus: Ja, lol! Hoewel je vorige ook HEEL erg mooi was! Ik geloof dat je vorige een tweede plaats verdient in mijn top 3. Sorry yesgirl, maar dat wordt een plaatsje zakken... ;)

Wat was mijn vorige ook alweer dan? :D Haha...
 

DeletedUser

Guest
@ Koaieus: die witte kop

@ Chimairajoel: dat ziet er inderdaad een geducht pimpampolleke uit!!!
 

DeletedUser20128

Guest
nee vindt je creepy zo, alsof je me de hele tijd zit aan te staren. Kan je niet een lieveheersbeestje nemen ofzo met de text fear me.. dat is pas ownage

heb een nieuwe voor mn account op w12 maar hij mot eigelijk nog verkleint worden :

sharon5.jpg

Zijn dit spel fouten of... :eek: ander woon ik miss vlak bij je :eek:

Dialect Ftw!
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me ook uitgesloten :( ... nou ja, mijn plaatje is niet speciaal, maar heb er wel veel tijd ingestoken

Voor de fusie:
afbeeldingA.jpg
.
Afbeelding1-1.jpg


na de fusie:
user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Zijn dit spel fouten of... :eek: ander woon ik miss vlak bij je :eek:

Dialect Ftw!

haha goed gezien, dialect idd, jij komt waar vandaan?

Ik vind die van mij toch wel mooi :p

mjah beetje kinderachtig een bloedneus.. weinig artistieks ook aan.
nee sorry niet mijn stijl.

Ik voel me ook uitgesloten :( ... nou ja, mijn plaatje is niet speciaal, maar heb er wel veel tijd ingestoken

Voor de fusie:
afbeeldingA.jpg
.
Afbeelding1-1.jpg


na de fusie:
user_image.php

Whehe plaatjes gewijs gezien had je beter niet kunnen fuseren want zoals je was vond ik mooier, echter snap ik het wel dat je het nu zo hebt gedaan. Maar mooi vind ik het niet.. eerder druk en onlogisch.
 

DeletedUser

Guest
@ heavenlyfairy: mooi gefikt hoor. Maar ik vind je eerste ook stukken beter dan die na de fusie (hoewel die witte band onderaan het toch wat een trouwkaartje maakt...maar kan best). Het plaatje mist een beetje coherentie, niet door je layout, want die is technisch best ok. Maar die robot en jij...moeilijk hoor. Misschien komt dat doordat het broze karakter niet volledig tot uiting kan komen, of niet voldoende contrasteert?

@ iedereen die hier zijn eigen plaatje komt verkopen...nice try! :D
Doe gerust hoor, maar probeer misschien ook een eigen top 3 te geven? Zo snel reageren omdat jullie nog niet vermeld zijn...sjongejonge... ;) (maar ze zijn idd. best aardig!)

@ Windwalker1990: Is dat plaatje volledig eigen makelij? 't Ziet er in ieder geval zo uit, zoja, wie is dan dat creatief genie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ heavenlyfairy: mooi gefikt hoor. Maar ik vind je eerste ook stukken beter dan die na de fusie (hoewel die witte band onderaan het toch wat een trouwkaartje maakt...maar kan best). Het plaatje mist een beetje coherentie, niet door je layout, want die is technisch best ok. Maar die robot en jij...moeilijk hoor. Misschien komt dat doordat het broze karakter niet volledig tot uiting kan komen, of niet voldoende contrasteert?

Gelukkig zit de lay-out goed, ik vraag me anders af wat mijn diploma waard is XD. Maar euh, tis geen robot, tis een ridder... en elfjes zijn niet broos XD
Maar je hebt wel gelijk, puur grafisch gezien is het niet top, maar lekker amateuristisch is goed genoeg voor tw... althans voor mij toch...
 
Bovenaan