Profiel plaatje

DeletedUser

Guest
Ook ik ben reeds op zoek naar een profiel plaatje.
Het leek mij leuk om een plaatje te zoeken dat verband heeft met mijn naam "Lithium" helaas levert dat niet echt veel mooie plaatjes op. http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&q=lithium&sa=N&start=0&ndsp=21

Ik ben op zoek naar iemand of meerdere mensen die voor mij een profiel plaatje willen maken.
Het liefst natuurlijk dat verband heeft met mijn naam, het hoeft geen atoom of iets dergelijks te zijn mag ook de naam zelf.
Ik hou niet van felle kleuren zoals paars, roze, etc.
Wees creatief en ik ben benieuwd wat eruit komt.

Natuurlijk zitten er wat pa punten aan verbonden ;) 5 puntjes.
 

DeletedUser

Guest
Eerste inzending:

4tk4ud.jpg
 

DeletedUser38243

Guest
Even reserveren,


ik ga er m'n tijd insteken ;)!

en hier is het resultaat, (sorry had geen ideeën meer :()

1z5nsqg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals post nummer 3, zulke kleuren bevallen me wel. Donker met daarin wat kleuren die naar voren komen. Een planeet is ook mooi.

Verder ben je vrij om te maken wat je wilt ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoiets is ook leuk! ;)

Maakt het er niet makkelijk op om te kiezen :p ben benieuwd wat er nog meer uit komt :)
 

DeletedUser

Guest
Post 8 en 3.
Moeilijk te kiezen tussen 2.

Vind 8 iets mooier dan 2.
 

DeletedUser

Guest
Kuch, het is geen regel.

Haha, ik citeer:

Topic naam: Hoe een plaatje aan te vragen/regels.

'Hallo iedereen,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik deze nieuwe post heb aangemaakt vanwege .EXE die al een tijdje niet modereerd.


Hoe een plaatje aan te vragen:
Iedereen wil soms wel eens verandering van, of een totaal nieuw profiel/stam plaatje. Het is een mogelijkheid om er zelf een te maken, een vriend het te laten doen of iemand anders. Ook dit sub-forum is een mogelijkheid. Hier kun je je profiel/stam plaatje overlaten aan andere designers.

Omdat deze designers er veel tijd in steken voor jouw plaatje, willen zij een zo uitgebreid mogelijke uitleg van hoe en wat. Hiervoor is er een formulier gemaakt die ingevuld moet worden.
Als dit niet gebeurt zal er een slotje op het topic komen.'
 

DeletedUser

Guest
Zpu je mijn topic schoon willen houden aub.
De informatie die ik heb staat in mijn post weergegeven.

Niet alle info is verplicht en dus niet strafbaar :)


Haha, ik citeer:

Topic naam: Hoe een plaatje aan te vragen/regels.

'Hallo iedereen,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik deze nieuwe post heb aangemaakt vanwege .EXE die al een tijdje niet modereerd.


Hoe een plaatje aan te vragen:
Iedereen wil soms wel eens verandering van, of een totaal nieuw profiel/stam plaatje. Het is een mogelijkheid om er zelf een te maken, een vriend het te laten doen of iemand anders. Ook dit sub-forum is een mogelijkheid. Hier kun je je profiel/stam plaatje overlaten aan andere designers.

Omdat deze designers er veel tijd in steken voor jouw plaatje, willen zij een zo uitgebreid mogelijke uitleg van hoe en wat. Hiervoor is er een formulier gemaakt die ingevuld moet worden.
Als dit niet gebeurt zal er een slotje op het topic komen.'
 
Bovenaan