Profiel plaatje - 5pa

DeletedUser13428

Guest
hmm ik kan niet beslissen... zal ik dan maar ieder 2pda geven?
 

DeletedUser

Guest
profiels.png


je moet het niet mooi vinden ;)
maar ik heb alles zelf getekend...
Niets komt van het internet zoals alle plaatjes hier in dit topic :cool:
Ik heb gewoon wat geprobeerd ik hoop dat je het mooi vind.
 

DeletedUser

Guest
Als je toch nog geen keuze hebt gemaakt ga ik ook maar eens een poging wagen.

Moment a.u.b.:)
 

DeletedUser

Guest
90 procent zijn hier textdrops...

het gaat daar toch niet om , het gaat om wat hij mooi vind ook al is dat een gewoon google plaatje.

Serieus als je no life 2 uur gaat tekenen + dat hij het resultaat niet mooi vind ben je toch niet veel mee? je kan er beter 10 min in steken om iets simpels maar moois te maken.

Mja maar even men gedachte posten.
 

DeletedUser

Guest
90 procent zijn hier textdrops...

het gaat daar toch niet om , het gaat om wat hij mooi vind ook al is dat een gewoon google plaatje.

Serieus als je no life 2 uur gaat tekenen + dat hij het resultaat niet mooi vind ben je toch niet veel mee? je kan er beter 10 min in steken om iets simpels maar moois te maken.

Mja maar even men gedachte posten.

Als jij dat mooi vind :rolleyes:
En als jij denkt dat hier 90% word getextdropt zou ik een ander forum zoeken
hier word nog maar 20% getext dropt. ( waaronder jij tussen zit).
 

DeletedUser

Guest
het word alleen maar moeilijker nu om te kiezen... dit is wel precies wat voor soort ik wil.

Achja.. Ik maak niet vaak plaatjes op aanvraag. Heel af en toe nog als ik niet echt wat interessants zie in een topic. Vind het een beetje sneu als je 5 PA gaat wegeven voor een tekstdrop. Dan kan ik het net zo goed eens proberen :)
 

DeletedUser

Guest
achja.. Ik maak niet vaak plaatjes op aanvraag. Heel af en toe nog als ik niet echt wat interessants zie in een topic. Vind het een beetje sneu als je 5 pa gaat wegeven voor een tekstdrop. Dan kan ik het net zo goed eens proberen :)

+1
 

DeletedUser

Guest
Serieus als je no life 2 uur gaat tekenen + dat hij het resultaat niet mooi vind ben je toch niet veel mee? je kan er beter 10 min in steken om iets simpels maar moois te maken.

.

Als jij er zo over denkt is het overduidelijk dat jij gewoon niet meer KAN dan een simpele textdrop :D en doe je het alleen maar voor de PA

Voor verschillende onder ons is dit gewoon een leuke bezigheid.
 

DeletedUser38243

Guest
Als jij er zo over denkt is het overduidelijk dat jij gewoon niet meer KAN dan een simpele textdrop :D en doe je het alleen maar voor de PA

Voor verschillende onder ons is dit gewoon een leuke bezigheid.

idd, maar pa is altijd leuk meegenomen
 
Bovenaan