profiel gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser54001

Guest
hallo,

ik ben Gate-way. dat ben ik al heel lang. ik heb een profiel op w 21 van 1m+. ik heb daar twee co's. Echter kan ik sinds gisteren het profiel niet meer op. Ook als ik op ww vergeten druk, klopt mijn email adres niet meer.
Ik begrijp er niets van. Zou een van mijn co's mijn ww en mijn e-mailadres hebben veranderd??

Wat kan ik doen????

mvg.

Gate-way
Bastiaan
 

DeletedUser45033

Guest
normaal krijg je een email op uw originele adres als je ww veranderd wordt.
zou even bij support gaan aanbellen
 

DeletedUser56666

Guest
hallo,

ik ben Gate-way. dat ben ik al heel lang. ik heb een profiel op w 21 van 1m+. ik heb daar twee co's. Echter kan ik sinds gisteren het profiel niet meer op. Ook als ik op ww vergeten druk, klopt mijn email adres niet meer.
Ik begrijp er niets van. Zou een van mijn co's mijn ww en mijn e-mailadres hebben veranderd??

Wat kan ik doen????

mvg.

Gate-way
Bastiaan

Jij hebt hetzelfde wachtwoord voor tw en voor je e-mail?
Dan hebben ze gewoon via jouw e-mail account je tw gegevens verwijdert, en je e-mail adres verandert.

Als dit zo is heb je pech, niemand geeft je er iets voor terug.
 

DeletedUser26141

Guest
het bestaan van zielige personen, die je niet aan kunnen en niets anders kunnen doen door te hacken, blijven bestaan :(
 

DeletedUser

Guest
het bestaan van zielige personen, die je niet aan kunnen en niets anders kunnen doen door te hacken, blijven bestaan :(

Hij is gekicked omdat deze jongen:

1. Na 6 maand(gehoord van andere co's) nog niet weet hoe hij een fatsoenlijk def of off dorp moet maken(vele waarschuwingen gehad). Zelfs niet met de notities vol met voorbeelden van dorpen en notities bij de dorpen zelf. Zo maakte hij bijvoorbeeld 9000 zwaard, 5000 speer, 500 ZC en paar boog. Voorbeeld van één van zijn aanvalsdorpen is: 1000 ZC, 1800 BB, 100 ram, 100 kata, rest bijl. Daarbij kan deze jongen niet snipen, niet t-timen, heeft geen flauw idee hoe scripts werken(na 1000x uitleg).

2. Daarbij zou hij al stoppen, alleen is die weer begonnen omdat ik sinds de meivakantie actief als co begonnen ben op dit account. Ik heb in mijn eentje(beetje met behulp van mijn andere co) alle dorpen van na de vakantie die overgenomen zijn overgenomen. In tegenstelling tot hem, die vele spelers heeft voorzien van een adelslachter award. Daarbij is hij toen, omdat hij faalde op de iets grotere speler, begonnen met aanvallen en edelen van spelers van 5-6k punten en dorpen over gaan nemen van 4-5k punten(dit was allemaal toen ik er wel al op zat maar nog niet actief was ivm school).

3. Afspraken met betrekking tot inloggen komt deze jongen ook absoluut niet na, daarbij heeft hij vele keren in zitten loggen terwijl er treinen verstuurd moesten worden.

Misschien kan je punt 2 nog wel onderverdelen in andere punten, maar daar heb ik geen zin in. Daarbij is deze jongen/man 30 jaar, absoluut nog niet volwassen, terwijl die ook nog agent is in het echte leven.

Vandaar de kick, we kunnen zo iemand wel als co houden, maar dat zou de ondergang van het account worden aangezien hij toch niet luistert.

Voor meer info over groei, kijk spelersakte. Heb ik vrijwel alleen gedaan(met beetje hulp van andere co)? Ik wil ook niet pronken met de verdediger van de dag award, maar ik moest in één keer maar inloggen omdat hij geen flauw idee had hoe die dat moest aanpakken, oftewel kan ook niet taggen. Duidelijk? Voor meer vragen PM ingame AUB.

Groetjes,


Doodles
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Ik begrijp je wel, maar hoe kun je iemand van zijn eigen account aftrappen, dat is min of meer onlogisch.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp je wel, maar hoe kun je iemand van zijn eigen account aftrappen, dat is min of meer onlogisch.:confused:

Punt 2: Hij zou stoppen, wij hebben allang een nieuwe co geregeld die wel ervaren is. Waarom wou die stoppen, omdat het slecht ging. Dan is dat toch mijn verdienste dat ik account er bovenop heb gehaald en niet de zijne. Daarbij luistert hij totaal niet, na vele malen overleg logt die bijvoorbeeld nog steeds in zonder eerst op MSN te komen.

Ik ben er tevens bijgehaald door een andere co 'Mitch' genaamd, die zou stoppen. Dit was meest ervaren speler, vandaar dat account het tot 600k heeft gehaald totdat ik er bij kwam. Ik weet niet of het account het nog ver had geschopt als ik er niet bij was gekomen, al is de andere co redelijk ervaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij is gekicked omdat deze jongen:

1. Na 6 maand(gehoord van andere co's) nog niet weet hoe hij een fatsoenlijk def of off dorp moet maken(vele waarschuwingen gehad). Zelfs niet met de notities vol met voorbeelden van dorpen en notities bij de dorpen zelf. Zo maakte hij bijvoorbeeld 9000 zwaard, 5000 speer, 500 ZC en paar boog. Voorbeeld van één van zijn aanvalsdorpen is: 1000 ZC, 1800 BB, 100 ram, 100 kata, rest bijl. Daarbij kan deze jongen niet snipen, niet t-timen, heeft geen flauw idee hoe scripts werken(na 1000x uitleg).

2. Daarbij zou hij al stoppen, alleen is die weer begonnen omdat ik sinds de meivakantie actief als co begonnen ben op dit account. Ik heb in mijn eentje(beetje met behulp van mijn andere co) alle dorpen van na de vakantie die overgenomen zijn overgenomen. In tegenstelling tot hem, die vele spelers heeft voorzien van een adelslachter award. Daarbij is hij toen, omdat hij faalde op de iets grotere speler, begonnen met aanvallen en edelen van spelers van 5-6k punten en dorpen over gaan nemen van 4-5k punten(dit was allemaal toen ik er wel al op zat maar nog niet actief was ivm school).

3. Afspraken met betrekking tot inloggen komt deze jongen ook absoluut niet na, daarbij heeft hij vele keren in zitten loggen terwijl er treinen verstuurd moesten worden.

Misschien kan je punt 2 nog wel onderverdelen in andere punten, maar daar heb ik geen zin in. Daarbij is deze jongen/man 30 jaar, absoluut nog niet volwassen, terwijl die ook nog agent is in het echte leven.

Vandaar de kick, we kunnen zo iemand wel als co houden, maar dat zou de ondergang van het account worden aangezien hij toch niet luistert.

Voor meer info over groei, kijk spelersakte. Heb ik vrijwel alleen gedaan(met beetje hulp van andere co)? Ik wil ook niet pronken met de verdediger van de dag award, maar ik moest in één keer maar inloggen omdat hij geen flauw idee had hoe die dat moest aanpakken, oftewel kan ook niet taggen. Duidelijk? Voor meer vragen PM ingame AUB.

Groetjes,


Doodles

LOL wtf? dus daarom log je in op zijn msn om het wachtwoord op tribalwars te veranderen?
Wat voor onzin reden je ook probeert te geven, jij hebt totaal geen recht om daar op te komen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
LOL wtf? dus daarom log je in op zijn msn om het wachtwoord op tribalwars te veranderen?
Wat voor onzin reden je ook probeert te geven, jij hebt totaal geen recht om daar op te komen :rolleyes:

Uhm, je kan gewoon via instellingen in TW-menu ingame de E-mail wijzigen, dit heeft de andere co gedaan. Daarbij hoef je niet in te loggen op zijn MSN of mail, aangezien wij deze gegevens niet eens weten. Indien hij binnen 10 dagen niet reageert op de wijziging van de mail die gemaakt is(daar heb je 10 dagen voor) dan wordt ervan uitgegaan dat E-mail rechtvaardig is overgedragen naar de andere mail, dus dat is zijn pakkie an, niet de onze.

Dus, voor je zulke posts maakt. Leer je feiten gast, is gewoon gegaan. Dat hij ineens weer wil spelen omdat het nu wel weer goed gaat, na het besluit eerst te stoppen, nadat wij alles al geregeld hebben mbt een nieuwe co is niet ons probleem gast. Beetje profiteren zeker, past niet in mijn straatje thuis.

Daarbij is er niets tegen de regels gegaan, ook kan je het laf noemen wat je wil. Ik/wij hebben in ons ogen niets verkeerd gedaan.

Mvg,
Doodles
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt hetzelfde wachtwoord voor tw en voor je e-mail?
Dan hebben ze gewoon via jouw e-mail account je tw gegevens verwijdert, en je e-mail adres verandert.

Als dit zo is heb je pech, niemand geeft je er iets voor terug.

Ooh ja, nee we kunnen niet op originele E-mail adres komen, want wij hebben die gegevens niet. Kun je gewoon ingame veranderen hoor, 10 dagen tijd om wijziging heeft die tot onze opluchting niet gebruikt. Daarna hebben wij WW aangepast, hij heeft genoeg kansen gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan