[Profiel -en Stamplaatje - Geen vergoeding]

DeletedUser48035

Guest
Pff, wie is hier nou dom... Met tips bedoel ik natuurlijk ECHTE tips, wat je waarschijnlijk niet snapt. Wat heb ik nou aan 'ga tuts volgen' of 'werk je render in', zeg dan hoe. Ik weet best hoe cool je het vind om je andere plaatjes te showen, te laten zien hoe 'pro' je bent, maar dat hoeft hier echt niet.
De topicmaker heeft er niets aan. Jij bent trouwens ook niet bepaald de beste van dit hele TW Design forum. Ga nou trouwens niet weer hierop reageren, want zo onstaat er ruzie en dat zoek ik niet. ;)

Tip: begin niet bijna elke zin op 'n nieuwe regel, dat heb je als het goed is geleerd. <--( Voorbeeld van 'n echt handige tip, hiermee weet je meteen hoe 't moet.)

dat zijn tips, je weet gewoon niet hoe je het moet gebruiken, er staan een paar tuts op het forum voor profielplaatjes, volg die, en je wordt beter(ozempjes profielplaatjes tut, en dan heb je ook die van anoymous oid), anders op deviantart beginner signature tuts, daar leer je veel van, en die vaardigheden kun je gebruiken in pf'jes. en met het cursieve bedoel ik niet op youtube of google, want dat zijn floptuts.
Hier heb je wat aan, denk ik. ;)
 

DeletedUser40402

Guest
revei.png
 

DeletedUser58940

Guest
I know maar roze? Sorry, maar hou van rondingen, maar roze no way. XD

ik maak morgen wel iets

die heb ik in elkaar gestoken met wat ik nog op me pc had staan :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
32 spamposts verwijdert. De volgende die ik hier zie spammen krijgt een infraction.
 

DeletedUser

Guest
@ik pak u: Je mag gerust weten dat ik je gerapporteerd heb. Dit is onaanvaardbaar.
Mijn topics zijn altijd net, verzorgd en het mag er los aan toegaan van mij. Maar dit doe je niet.
Etiquette telt ook op het forum hier als je dat niet wist. De designers die voor mij gepost hebben
en hun "art of work" met mij delen besteden hier tijd aan en zorgen voor zo deftig mogelijke uitleg en
informatie. Dan kom jij er even tussen spammen voor je eigen wil.

Topics kan je maken zoals je wilt dus maak er eentje voor jezelf. Ze komen zeker naar je toe.
Hoogstwaarschijnlijk nu niet meer.

Ik ben een speler die al heel lang op TW.nl zit en ik heb me altijd gedragen.
Alle berispingen waren teruggetrokken, onrechtvaardig of zo onschuldig.
Dit doe je niet.:mad:

@ThePIcture of .viribus Unitis: Bedankt voor het plaatje. Ik vind hem prachtig. Het is beetje creepy, mannelijk en niet zo roze.
Haha, Ik vind hem echt nice. Als je nog zou willen zou je Let's get sensual kunnen aan toe voegen? (a).

Dan is die echt af.

hartelijk dank^^:D

Aan de Designers

Zouden de volgende mensenin een PM hun TW account kunnen doorgeven waar er eventueel PA zou mogen opkomen?

.Frozen Grace - 30 PA ontvangen
glenn485 - 30 PA ontvangen
.viribus Unitis
Master of Defence

Ik ga op mijn gemak eens bekijken of ik eventueel een cadeautje kan sturen als dank voor jullie
inzet en tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan