Problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38277

Guest
Ik wist niet dat ik PA punten betaal om op een spel te zitten dat om de vijf voeten traag gaat door probs. Het hangt stevig mijn KLOTEN uit. Das elke dag hetzelfde. Doe het goed of doe het niet, simpel!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik wist niet dat ik PA punten betaal om op een spel te zitten dat om de vijf voeten traag gaat door probs. Het hangt stevig mijn KLOTEN uit. Das elke dag hetzelfde. Doe het goed of doe het niet, simpel!!!

Ze moeten jou hoofd van het Dev team maken daar bij Innogames. Dit is nou een man / vrouw met verstand die weet hoe het moet.
 

DeletedUser

Guest
'Het hangt stevig mijn KLOTEN uit'

Wat is dat nou weer voor uitdrukking haha :D
 

DeletedUser16768

Guest
Ik wist niet dat ik PA punten betaal om op een spel te zitten dat om de vijf voeten traag gaat door probs. Het hangt stevig mijn KLOTEN uit. Dash elke dag hetzelfde. Doe het goed of doe het niet, simpel!!!

Heb je even verbetert.
 

DeletedUser

Guest
Het hangt stevig mijn kloten uit.

Geweldig toch. Een echte West-Vlaming.
 

DeletedUser

Guest
Het hangt stevig mijn kloten uit :D :p

Het hangt stevig mijn kloten uit :D :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een geweldig topic!
Laten we hier al onze problemen die we hebben of gehad hebben om de dag door te komen vermelden.

Grote probleempjes, kleine probleempjes. Problemen waar je raad over wil vragen. Problemen waar je van wil dat anderen hun sympathie met jou delen. Kortom de pains in the ass die het leven soms moeilijk maken.

EN IK GA BEGINNEN gODVERDOMME IK HEB FUCKING EEN BOETE GEKREGEN VAN 100 EURO OMDAT IK ZONDER HANDEN AAN HET RIJDEN WAS WAT EEN SMERIG TERING ROTFLIKJE. ALS IK HEM IN MIJN HANDEN KRIJG ZAL HET ZIJN BESTE DAG NIET ZIJN!!

BOVENDIEN BEN IK OOK NOG EENS OP GESPREK BIJ DE DIRECTEUR MOETEN GAAN VANDAAG DAT SLOEG DE DRUPPEL OVER EN MAANDAG IS HET PEDAHOGISCHE STUDIEDAG MAAR IK MOET TOCH DE HELE DAG GAAN NAAR SCHOOL SCHANDALIG EN IK VIND DAT NIET KUNNEN.

oké dat waren mijn problemen van de week jongens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan