[Inschrijftopic] PRISON PYRAMIDS WvW #243

Reactiescore
338
s7f1w51e5w2pq.png


30-03-2016

'Heb je ooit zoiets groots gezien?' Met een open mond staar ik naar twee enorme piramides. In tegenstelling tot de andere piramides die we tot nu toe gezien hebben, zijn deze twee totaal anders qua vorm en bouw. Ik kijk Sarah aan die ook met een open mond staat te kijken. 'Nee. Ik zit ook de hele tijd af te speuren naar of er mensen zijn, maar ik kan daadwerkelijk niemand vinden.' Vincent komt bij ons staan en bekijkt de omgeving aandachtig: 'Klopt, ik zie ook niemand, maar de afgelopen uren dat we hier in de woestijn hebben rondgereisd heb ik ook niemand gezien. Stel dat we de eersten zijn die dit vinden?!' Met een sprintje rent Vincent op de piramides af, gevolgd door Sarah en de anderen van de groep. Ik wil ook gaan lopen, maar net op dat moment lijkt het net alsof ik door een soort gat in de rechter piramide twee ogen naar mij zie kijken. Echter als ik beter wil kijken zijn de twee ogen nergens meer te bekennen. Ik haal mijn schouders op en loop de rest van de groep achterna. Olaf staat aandachtig naar de ingang van de piramide te kijken, als hij zijn ogen wat afzwenkt naar beneden, springt hij ineens op. 'Jongens! Ik denk dat ik deze deur open krijg, ik heb deze tekens eerder gezien!'

 
Reactiescore
338
zg2jozmu2avsp.png


Olaf veegt over de deur heen en kijkt aandachtig naar de tekens. Vervolgens drukt hij enkele hiërogliefen in en gaat de stenen deur/muur omhoog. "Uhm, hoe wist jij dit allemaal?" Olaf springt omhoog en draait zich om. "Nou kijk", hij wijst naar de twee afbeeldingen naast de deur, "daar is Godin Isis en aan de andere kant hebben we Godin Hathor. Beide goden hebben maar één ding gemeen, liefde." Ik kijk naar beide afbeeldingen en schud mijn hoofd, dat ik daar niet opgekomen was. Zodra de deur helemaal geopend is loopt iedereen van het gezelschap naar binnen en botsen we gelijk tegen een enorme muurschildering van Godin Isis zittend op een troon. Iedereen heeft zo'n aandacht voor deze prachtige muurschildering, dat iedereen zich kapot schrikt van het dichtvallen van de muur. "Fuck." Schreeuwt iemand. "Dit hadden we uiteraard kunnen weten, nu zitten we hier verdomme waarschijnlijk vast. Doe eens een paar zaklampen aan?" Gelijk zie je veel mobieltjes tevoorschijn komen en hier en daar een licht branden. Olaf draait zich om en begint te spreken voor de gehele groep: "Goed, ik denk dat er maar één oplossing is. We moeten een uitweg zoeken en volgens mij gebeurd hier niet zoveel, het lijkt wel verdikke een 'liefdes-tempel', 'bluh'."

Code:
Aantal spelers:      
Klaagmuur:   
Hints: Nee 
Jager: Ja
Heks: Ja 
Dorpsoudste: Ja 
Beschermengel: Nee
Ziener: Ja
Beul: Nee
Priester: Nee
Slet: Nee

Cupido: Ja
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja, G/G wint met goedjes, S/S met slechtjes, S/G wordt derde partij.

Wolven: Ja
Welp: Ja
Infectiewolf: Ja
Sjamaan: Nee
Ketter: Nee  

Eindtijd stemmen: 22.00 
Speciale Rollen naar: CrazySobek & Beast Incarnate in PM
Weerwolven Moord naar: CrazySobek & Beast Incarnate in PM
Lynch: [B][COLOR="#FF0000"]DIKGEDRUKT ROOD[/COLOR][/B] in het topic
  
Burgemeester: Ja
Burgemeestersstem: [B][COLOR="#0000FF"]DIKGEDRUKT BLAUW[/COLOR][/B] in het topic  
Extra rollen: [I]Worden nog toegevoegd.[/I]

Netwerken/Claimen: Nee / Ja
Extra instellingen: Geen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66944

Guest
1. Bappos
2. Mylove
3. Frisbee
4. .Timeforplanb

Reserve:
1. Freaker Play

Ik wacht nog even af om te zien wanneer het potje start en dat ik tijd genoeg heb om actief mee te spelen dan.
 
Reactiescore
264
1. Bappos
2. Mylove
3. Frisbee
4. .Timeforplanb
5. Lyonn

Reserve:
1. Freaker Play
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat? Jij leidt?
Ik dacht dat ik zou leiden, had ik me nu iig wel op ingesteld, ook vast wat verzonnen voor verhaaltjes e.d.

Had er ook best zin in moet ik zeggen.

Nou, zal wel. Ruben, doe alleen maar héél basic instellingen. Weet dat je nogal bent van het uitgebreide, maar please, doe het niet!
 
Reactiescore
338
Wat? Jij leidt?
Ik dacht dat ik zou leiden, had ik me nu iig wel op ingesteld, ook vast wat verzonnen voor verhaaltjes e.d.

Had er ook best zin in moet ik zeggen.

Nou, zal wel. Ruben, doe alleen maar héél basic instellingen. Weet dat je nogal bent van het uitgebreide, maar please, doe het niet!

we skypen even
 

Deleted User - 2265087

Guest
Claimen aan of uit? In het eerste geval skip ik, in het tweede geval doe ik mee.
 

DeletedUser72524

Guest
Misschien de spelers een berichtje sturen die zich al hadden ingeschreven.
 

DeletedUser77103

Guest
Dorpsoudste: Ja
Beschermengel: Nee

Wat voor nut heeft de DO dan?
Geen beul geen slet.. krijg wel steeds minder zin in dit potje
 
Bovenaan