Prijzen voor Goudmunten

De prijs van goudmunten dient:

  • gehalveerd te worden!

    Stemmen: 169 84,1%
  • Dezelfde te blijven.

    Stemmen: 32 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    201
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.491
Beste w3-spelers,

In navolging van het topic op het w4 forum en de vraag ernaar op het w3 forum ook hier het topic.

Technisch gezien is het mogelijk de prijs van de goudmunten te verlagen tot zelfs manueel te kiezen wat de prijs is (Update 6.0 en 6.1). We kunnen overwegen om de prijs te halveren.

Wegens de reacties op het w4 forum start ik deze discussie ook op het w3 forum.

De voorwaarden zijn de volgende:
  • We doen dit enkel indien de algemene mening van alle wereld 4 spelers het eens is met deze aanpassing.
    minimum 75% van alle wereld 3 spelers dient akkoord te zijn

  • InnoGames dient ook akkoord te zijn met de wijzigen

Om even de algemene mening te peilen starten we met een forum-enquête. Aan de hand van de resultaten hiervan zal ik in overleg gaan met InnoGames en zullen we daarna mogelijk (mits toestemming InnoGames) een in-game enquête houden.

Graag zie ik jullie mening in de enquête. Deze enquête zal 7 dagen actief zijn, vandaar gaan we verder.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk halveren. Het zal zorgen voor een explosie in activiteit, en voor minder stoppers voor wie het spel te saai is geworden. Al die barbarendorpen zoals softie waren dan wellicht voorkomen: voor hen was het spel immers gewoonweg te traag: om een volle speler met 400 dorpen op te edelen ben een jaar bezig, aangezien je +- 1 edel per dag kunt maken. Door halvering duurt het iig nog maar een half jaar, een forse verbetering dus!
 

DeletedUser22326

Guest
Good job King123. :D Zeker halveren. Ik heb geen zin om dit spel nog 5 jaar lang te spelen wil ik het uitspelen. Ik denk niemand? Vraag me af of mensen het uberhaupt halen om deze wereld uit spelen met de huidige settings aangezien er dan een sneeuwbal effect zal komen met stoppers. Halveren halveren halveren!!
 

DeletedUser

Guest
Halveren! Dit zal er voor zorgen dat internen sneller gaat en daarna de actie sneller terugkomt!
Goed idee!
 

DeletedUser

Guest
Noem je acount eens op dan zullen we daar met zijn alle eens een eind aan maken :edelman:

Want voor jouwn 1 mistem hebben we 3 positieve stemmen voor nodig :mad:

btw hoezo moet 75 % van w4 er mee eens zijn :D

"minimum 75% van alle wereld 4 spelers dient akkoord te zijn"
 

DeletedUser14450

Guest
halveren! Daarnaast ben ik wel meer voor de pakketjes.. Maar goudmunten halveren!!
 

DeletedUser9172

Guest
Good job King123. :D Zeker halveren. Ik heb geen zin om dit spel nog 5 jaar lang te spelen wil ik het uitspelen. Ik denk niemand? Vraag me af of mensen het uberhaupt halen om deze wereld uit spelen met de huidige settings aangezien er dan een sneeuwbal effect zal komen met stoppers. Halveren halveren halveren!!

Tegen, om de simpele reden dat jij voor bent.
 

DeletedUser

Guest
Deze moet zeker door gevoerd worden, ze zal het spel plezier weer wat om hoog krikken door dat er een grotere bedrijvigheid zal heersen. Doen die handel!!!!
 
Bovenaan