prijzen premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22241

Guest
Om maar ff aan te tonen dat het duurder word:

Pataxte zei:
Ik heb even de excel sheet erop losgelaten. Ik koop steeds 50 punten (goedkoopst) en krijg dan 10 maanden PA. Dit kost mij € 1.90 per maand.

Met het nieuwe systeem en bij een gelijke investering betaal ik € 19.99 voor 1500 punten en krijg dan 15 x 2 weken PA. Dit kost mij € 2.86 per maand.

Als ik nu € 49.99 investeer (wat een risico als je permament geband wordt) dan kost een maand € 2.14.

Heb je minder geld beschikbaar en koop je per maand dan was je € 2.90 kwijt (5 punten) en ben je nu € 3.99 kwijt voor 28 dagen (= € 4.28 per maand)

Incidentele gebruikers van PA (alleen als er oorlog is of als je een aanval wilt plannen en slechts 3 dagen nodig hebt was € 0.66 kwijt voor drie dagen en dat wordt nu € 1.00 voor 3 dagen.

Het gel*l over reclame vrijheid: de reclame staat op een breedbeeldscherm mooi aan de rechterkant en noch boeit me noch irriteerd me. Op "oude" vierkante schermen staan ze mooi bovenaan en heb ik er ook geen last van.

Heb je dus de mogenlijkheid om met vrienden PAs te kopen doe dat dan omdat dat goedkoper is dan individueel aan te schaffen. Denk er wel aan dat je niet PA punten geeft aan spelers die jouw van GS of dorpen voorziet omdat dat als "betaling" kan worden opgevat en dus een ban kan geven.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is 1 april grappig over de hele wereld?;)

nou, de soort grapjes waar je achteraf toch om kan lachen als je in de maling genomen bent? ik bedoel iedere idioot kan een slecht geplaatste grap maken...
 

DeletedUser

Guest
nou, de soort grapjes waar je achteraf toch om kan lachen als je in de maling genomen bent? ik bedoel iedere idioot kan een slecht geplaatste grap maken...

Ik bedoelde, sinds wanneer is de 1 april grappendag Internationaal?

.net en alle andere servers hebben het zelfde te horen gekregen...

Btw; Lucadello, moet jij je dorpjes niet gaan deffen?;)
 

DeletedUser

Guest
Care, op de grote aankopen (50 PA) maakt het geen zak uit, 2 euro. Maar dan krijg je reclamevrijheid ter waarde van 4 euro er weer bij.

Dat wordt dus gewoon één keertje 50 PA kopen, in plaats van elke maand 5 mensen.
 
Reactiescore
2.491
Dit hoort hier dus duidelijk niet.

slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan