Prestatie van de dag

Reactiescore
1.278
Das gewoon slim daar staat misschien lc uit 70 off dorpen die 7k lc is zo herbouwt (vind ik)
 

DeletedUser63840

Guest
Kan zeker zijn nut hebben om met LC te deffen, zolang je maar zorgt dat de verliezen over genoeg dorpen zijn zodat ze snel herbouwd zijn

Moet je natuurlijk wel actief genoeg zijn om te weten wanneer ze weer terug te trekken.

Daar dat er hele stacks kapot gaan door een lage muur en geen extra os, vraag ik mij dus af of dit slim is :p
 
Reactiescore
1.278
Moet je natuurlijk wel actief genoeg zijn om te weten wanneer ze weer terug te trekken.

Daar dat er hele stacks kapot gaan door een lage muur en geen extra os, vraag ik mij dus af of dit slim is :p

Normaal gesproken natuurlijk gelijk terugtrekken nadat je de trein verslagen hebt:bijl::bijl:, weet niet of dit nu het geval was trouwens.
 
Reactiescore
372
Met zoveel lichte cavalerie is het dom. Je ontneemt jezelf de kans af om succesvol te recappen op andere dorpen omdat je zoveel lichte cavalerie in één dorp hebt gezet. Aangezien Don nog steeds dorpen verliest lijkt het me dat die lichte cavalerie beter gebruikt kon worden, met ruim 20.000 lichte cavalerie had je de trein namelijk ook makkelijk kunnen slopen :)

De minimale bouwtijd die dan volgens jullie het verschil zou maken weegt totaal niet tegen de nadelen op imo.
 
Reactiescore
1.278
Met zoveel lichte cavalerie is het dom. Je ontneemt jezelf de kans af om succesvol te recappen op andere dorpen omdat je zoveel lichte cavalerie in één dorp hebt gezet. Aangezien Don nog steeds dorpen verliest lijkt het me dat die lichte cavalerie beter gebruikt kon worden, met ruim 20.000 lichte cavalerie had je de trein namelijk ook makkelijk kunnen slopen :)

Liepen 3 nukes voor :x of 2 weet het niet exact meer, dus ik vind dat wel een beetje tegenvallen wat je net zegt, kan je natuurlijk het argument opperen dat ik het had moeten "snipen" maar dat vind ik een beetje riskant er kan zo nukeje tussen worden geplakt.

Nja heb zoizo niet de lc van de edel dorpen erin gezet daarnaast speelt ghost met zo'n tactiek dat je geen off nodig hebt om succesvol te recappen.(niet als belediging bedoelt ofzo hoor naar iemand :p)
 

DeletedUser74110

Guest
Het waren 3 clears met een trein getimed en 1 clear er vlak voor.

maarja 96k lc en 10k zc stopt dat helaas wel:(
 

DeletedUser71618

Guest
Wel treintje dood toch?

Hij is toch ook positief over het rappje met 'respect' als reactie? :p

Dus ik vat je vraag niet echt ^^
Want er is idd een treintje dood.

Liepen 3 nukes voor :x of 2 weet het niet exact meer, dus ik vind dat wel een beetje tegenvallen wat je net zegt, kan je natuurlijk het argument opperen dat ik het had moeten "snipen" maar dat vind ik een beetje riskant er kan zo nukeje tussen worden geplakt.

Nja heb zoizo niet de lc van de edel dorpen erin gezet daarnaast speelt ghost met zo'n tactiek dat je geen off nodig hebt om succesvol te recappen.(niet als belediging bedoelt ofzo hoor naar iemand :p)

3 ja, het begon met deze;
3915e3eb6fb79a5207f0c8323b330b3b.png


Maar die 'tactiek' ? :confused:

Bij sommige dorpen kan ik inderdaad geen deff in dezelfde sec strak timen omdat ik ze vanuit mijn diepe dorpen bij Gio edel en de deff daar niet zo close staat, yoh, dan is het makkelijk recappen ja. Daarom zit het er daar 1 sec na, omdat de deff loopt voor de edels :p

Maar waar de deff wel in dezelfde sec zat is nog geen recap geweest hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Hij is toch ook positief over het rappje met 'respect' als reactie? :p

Dus ik vat je vraag niet echt ^^
Want er is idd een treintje dood.

Nja dacht dat het en beetje sarcastisch bedoelt was en met mij meer volgens mij :p, aan de post te zien zag je trouwens ook niet dat er een trein gedood was :eek:
 
Bovenaan