Premium beurs

DeletedUser61241

Guest
Hallo,

Ik was even aan het kijken op de premium beurs op W53. Op het moment dat ik keek was het 1k grondstof per pp.
Omdat dit natuurlijk best wel een goede deal was, kocht ik even wat pp. Bij terugkomst bleek alles echter weer op 500 te staan. Kan dit zo sterk fluctueren of wordt er gereset op een gegeven moment?
Want dit was best wel een waste of money eigenlijk..

Gr.

Joost
 
Reactiescore
126
De prijzen van de beurs worden bepaald door vraag en aanbod.

Er is 1 Premium beurs voor elk continent. Elke beurs heeft zijn eigen capaciteit die aangeeft hoeveel grondstoffen van elk type het kan bewaren. De huidige voorraad & de capaciteit zullen de huidige koers bepalen. Grondstoffen worden verhandeld aan een lagere prijs als de voorraad vol is en omgekeerd. Wanneer de voorraad van de beurs vol is kunnen er geen grondstoffen van dat type aan de beurs verkocht worden. Wanneer de voorraad leeg is kunnen er geen grondstoffen van dat type gekocht worden.
 

DeletedUser61241

Guest
De prijzen van de beurs worden bepaald door vraag en aanbod.

Er is 1 Premium beurs voor elk continent. Elke beurs heeft zijn eigen capaciteit die aangeeft hoeveel grondstoffen van elk type het kan bewaren. De huidige voorraad & de capaciteit zullen de huidige koers bepalen. Grondstoffen worden verhandeld aan een lagere prijs als de voorraad vol is en omgekeerd. Wanneer de voorraad van de beurs vol is kunnen er geen grondstoffen van dat type aan de beurs verkocht worden. Wanneer de voorraad leeg is kunnen er geen grondstoffen van dat type gekocht worden.

Maar dat kan kennelijk dus zo snel gaan?
 
Bovenaan