PraatTopic

DeletedUser

Guest
Dat zal ook wel z'n oorzaak hebben.

Ik heb gezien dat er veel lezers zijn, maar niet veel posters.
Bij deze dus een oproep aan iedereen om ook eens te posten.



We kunnen niet blijven praten over m'n co en ik ook é ;).
Bormsie is maar 1 vd zovele spelers op W10

Ik lees hier alleen maar omdat ik deze wereld gespeeld heb, net zoals ik het w1 forum nog lees.
Maar heb dan geen behoefte om hier te posten, en is ook niet nodig ^^
 

DeletedUser

Guest
Soms he, vraag ik me serieus af hoe en of TW support uberhaupt wel beschikbaar is. Ik vind het oprecht belachelijk dat je meestal meer dan 24 of soms gewoon meer dan 48 uur moet wachten op een reactie als de betaalde PA punten niet aankomen. :eek:

Om over het lakse of NON-gedrag op het AF of ingame maar te zwijgen! En dan nog gaan zeiken als je uit ongeduld na 1,5 dag iets op het AF meld......:rolleyes:

Iemand een wijntje?
 

DeletedUser

Guest
Soms he, vraag ik me serieus af hoe en of TW support uberhaupt wel beschikbaar is. Ik vind het oprecht belachelijk dat je meestal meer dan 24 of soms gewoon meer dan 48 uur moet wachten op een reactie als de betaalde PA punten niet aankomen. :eek:

Om over het lakse of NON-gedrag op het AF of ingame maar te zwijgen! En dan nog gaan zeiken als je uit ongeduld na 1,5 dag iets op het AF meld......:rolleyes:

Iemand een wijntje?

Man, ga hier niet zagen tegen ons.

Zaag tegen de support of tegen een ander !
 

DeletedUser

Guest
@Hunter: hoe kom je erbij dat ik zaag tegen jou? :confused:

Ik meld iets in een 'praat-topic', als referentie nadat meerdere mensen gepost hebben dat er errors zijn op w10....... simple as it is......Last van de warmte of moet je .......(als je een dame bent :rolleyes:)
 

DeletedUser37432

Guest
Ik zou eerder zeggen last van de support die niet antwoord op iemand zijn vraag .

Er zijn problemen met de login bij vv's en bij PA actieveerders.


Gr pukkul.
 

DeletedUser45824

Guest
Soms he, vraag ik me serieus af hoe en of TW support uberhaupt wel beschikbaar is. Ik vind het oprecht belachelijk dat je meestal meer dan 24 of soms gewoon meer dan 48 uur moet wachten op een reactie als de betaalde PA punten niet aankomen. :eek:

Om over het lakse of NON-gedrag op het AF of ingame maar te zwijgen! En dan nog gaan zeiken als je uit ongeduld na 1,5 dag iets op het AF meld......:rolleyes:

Iemand een wijntje?

Ik moet gemiddeld 60 uur wachten.
 

DeletedUser

Guest
Das dan ook dom, in ons geval zou dat eens per jaar zijn......:confused:

Verders: warm, iemand een ook een koud wit wijntje? :cool:
 

DeletedUser33669

Guest
Ik lees hier alleen maar omdat ik deze wereld gespeeld heb, net zoals ik het w1 forum nog lees.
Maar heb dan geen behoefte om hier te posten, en is ook niet nodig ^^

jij hier ook nog
wtf, dat is vet. heb jouw gemist man, het loopt niet meer zo lekker met royal :O.


Das dan ook dom, in ons geval zou dat eens per jaar zijn......:confused:

Verders: warm, iemand een ook een koud wit wijntje? :cool:


doe mij maar gewoon een wit biertje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
@Hunter: hoe kom je erbij dat ik zaag tegen jou? :confused:

Ik meld iets in een 'praat-topic', als referentie nadat meerdere mensen gepost hebben dat er errors zijn op w10....... simple as it is......Last van de warmte of moet je .......(als je een dame bent :rolleyes:)

Hunter heeft daar eigenlijk 24/7 last van. Dat moet je hem niet kwalijk nemen.

Maar dat account Bormsie he, dat begon toch op w2 dat ie een tijd 2e en 1e stond.. daarna is het toch eigenlijk een account geworden, dat door co's en nieuwe spelers op andere werelden kwam. Zodat iedereen ging zeggen: "Oh Bormsie speelt, dat is een goede speler!" en op die manier easy dorpen kan krijgen.

Of beledig ik nu ± 10? spelers?
 

DeletedUser33669

Guest
Hunter heeft daar eigenlijk 24/7 last van. Dat moet je hem niet kwalijk nemen.

Maar dat account Bormsie he, dat begon toch op w2 dat ie een tijd 2e en 1e stond.. daarna is het toch eigenlijk een account geworden, dat door co's en nieuwe spelers op andere werelden kwam. Zodat iedereen ging zeggen: "Oh Bormsie speelt, dat is een goede speler!" en op die manier easy dorpen kan krijgen.

Of beledig ik nu ± 10? spelers?

ik heb geen idee, aan wie stel je de vraag?
vraag je het nu aan credo, om eigenlijk credo belachelijk te maken.
(want dan begin ik wel weer even over sangu)
of stel je de vraag aan bromsie? dat zou ik snappen

of stel je de vraag algemeen? Dan snap ik je weer niet. want, waarom vraag je iedereen hier erna. als niemand het weet?
 

DeletedUser10875

Guest
ik heb geen idee, aan wie stel je de vraag?
vraag je het nu aan credo, om eigenlijk credo belachelijk te maken.
(want dan begin ik wel weer even over sangu)
of stel je de vraag aan bromsie? dat zou ik snappen

of stel je de vraag algemeen? Dan snap ik je weer niet. want, waarom vraag je iedereen hier erna. als niemand het weet?

Tjah, meer in het algemeen.. aangezien ik dan sneller antwoord krijg. Er zullen genoeg zijn die een stukje weten, zo krijg je vanzelf een geheel;) De orginele zal het denk ik het beste weten.. maar of die nog speelt.


Aan Credo? Had ik nog niet gedacht, maar je mag best over Sangu beginnen hoor. Want zo te lezen heb je genoeg om over te praten.
Ik ben één en al oor;)
 

DeletedUser

Guest
dr zijn gewoon veel kleine spelers die bij de kleinste belediging of bij een trein (hoe kan je zo snel aanvallen??) al een support maken :/:O
 

DeletedUser33669

Guest
dr zijn gewoon veel kleine spelers die bij de kleinste belediging of bij een trein (hoe kan je zo snel aanvallen??) al een support maken :/:O

klopt. xD


maar ach ja, veel mensen vragen zomaar support aan. En meestal zijn het de zelfde mesnen die support moeten antwoorden op meedere werelden. dus ik snap best dat we af en toe moetne wachten.
 
Bovenaan