Praattopic

Reactiescore
1.537
Dat is geen Kempisch dialect dat is gewoon sms taal. Overigens wens ik niet uitgemaakt te worden voor viezerikje.
 
Reactiescore
757
Dat is geen Kempisch dialect dat is gewoon sms taal. Overigens wens ik niet uitgemaakt te worden voor viezerikje.
Toch is het Kempisch dialect. Als rasechte kempenaar die het woord bijna dagelijks uitspreek denk ik wel dat ik dit met zekerheid mag zeggen? Bovendien zijn er in de Kempen verschillende soorten dialect.
 
Reactiescore
1.577
De Kempen, een zielloze regio zo leeg dat de inwoners ervan zelfs de oervlaamse samentrekking van 'ik' en 'heb' moeten claimen om enig bestaansrecht te hebben.
 
Reactiescore
421
Dat is absoluut geen Kempisch, maar slechts een verbastering van 'ik' en 'heb' die letterlijk overal in België en Nederland toegepast wordt.

Alleen omdat jij dagelijks iets zegt maakt nog niet dat dat dan automatisch een dialect behoort. Op die manier kun je je de heel Nederlandse taal wel als dialect toe-eigenen...
 
Reactiescore
1.537
Dat is absoluut geen Kempisch, maar slechts een verbastering van 'ik' en 'heb' die letterlijk overal in België en Nederland toegepast wordt.

Alleen omdat jij dagelijks iets zegt maakt nog niet dat dat dan automatisch een dialect behoort. Op die manier kun je je de heel Nederlandse taal wel als dialect toe-eigenen...
Dank mijn grote rukurt
 
Reactiescore
770
is het echt? is onze amsterdamhatende hartjesbeer teruggekeerd ? :cool2::cool2::eek2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
zowat heel vlaanderen zegt "kheb" ???
 
Reactiescore
1.804
Het is officieel jongens ik ben huiseigenaar!!!!!!
 
Reactiescore
1.804
wanneer house warming met al je vrienden van het forum?
Tijdens de meet bij stalov kunnen we even samen de bus nemen. Iedereen dus graag 2,5 euro extra zakgeld meevragen voor de bus
proficiat simon heb je soms geld gekregen van de ouders van blond?
ik mag me hier niet vrijelijk over uitlaten maar toch een bedankje aan Jos en Rita.
 
Bovenaan