Praattopic

DeletedUser61134

Guest
Doe ik toch iets fout.
Meestal loopt mijn vriend met een blauw oog rond.
Zal wel wat lager mikken in vervolg :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
6aea3c1c8e9d35daa42c1bfa5d01cd52.jpg


De cyclus van de geschiedenis.
 

DeletedUser72524

Guest
Hoe is uitgaan in Tilburg dan ? Ik ga daar vanavond de boel eens onveilig maken.

Uhm je kiest een verkeerde avond, naar mijn mening is een vrijdag de minste dag. Zelfs minder dan een maandag. Hoe dan ook, ik neem aan dat jij als hardcore liefhebber naar Epic Hard gaat? Op zich wel een prima feestje, zal jij vast leuk vinden;).

Mocht je de sfeer te grimmig vinden of het volk te aso, dan raad ik je aan om naar de club te gaan bij het regenboogzebrapad.
 

DeletedUser61134

Guest
Niels als je boeren tent/keetfeesten kent is het in Tilburg net een kinderfeestje.
Gewoon iemand neerhouwen met een stoel of Keg en je hebt een echt feest.
 
Reactiescore
1.733
Uhm je kiest een verkeerde avond, naar mijn mening is een vrijdag de minste dag. Zelfs minder dan een maandag. Hoe dan ook, ik neem aan dat jij als hardcore liefhebber naar Epic Hard gaat? Op zich wel een prima feestje, zal jij vast leuk vinden;).

Mocht je de sfeer te grimmig vinden of het volk te aso, dan raad ik je aan om naar de club te gaan bij het regenboogzebrapad.

Mijn nichtje woont daar op kamers, dus die gaat mij daar de stad en het uitgaand leven laten zien. Dus ik ga niet naar een hardcore feestje haha.

En rebecca, ik hou van tent feestjes. Kermis hier altijd dolle boel.
 

DeletedUser72524

Guest
Mijn nichtje woont daar op kamers, dus die gaat mij daar de stad en het uitgaand leven laten zien. Dus ik ga niet naar een hardcore feestje haha.

En rebecca, ik hou van tent feestjes. Kermis hier altijd dolle boel.

Aah alleen maar tof, dan kent je nicht de stad gelukkig al. Mocht je toch nog vragen hebben, pm me. Veel plezier in ieder geval.
 

DeletedUser72524

Guest
Thanks gaat goed komen., trouwens zijn er mooie vrouwen in Tilburg ?

Ja zekers, genoeg schoon rondlopen. Alleen mag ik hopen dat er wel volk komt, vrijdag is net geen studentendag en zaterdag is de dag voor niet-studenten.
 
Bovenaan