Praattopic

DeletedUser

Guest
Wie is de Mol maar eens terug zien, was het door de vakantie helemaal vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Oscar maak je lisjtje nou eens voor WVJV :( ik wacht al dagen af in spanning
 

DeletedUser

Guest
Kiwi ik weet bij de helft niks te verzinnen en dat moet ik eerst bedenken he
 

DeletedUser

Guest
Nederlands sjaaltje? Vast en zeker nog van het WK. Die hebben ons natuurlijk lopen supporten.
Nu willen ze support terug, begrijpelijk. Een hachelijke situatie en wens hun dan ook het beste toe.

m1fz7o5atckd_700.jpg

Onderschrift:
Een gezin uit de zwaarbelegerde wijk Baba Amr in Homs probeert zich warm te houden. Een konvooi van zeven vrachtwagens met onder meer voedsel, babymelk en dekens is vrijdag op weg naar de Syrische stad.

Bron:http://www.nu.nl/buitenland/2754055/konvooi-met-hulpgoederen-bereikt-homs.html#
 

DeletedUser

Guest
Toch knap hoe jij de zaken altijd weer weet om te draaien. Ik postte slechts mijn mening Lieflap en die was niet kwetsend, denigrerend of beledigend. Die was heel normaal. Ik postte hem niet als zijnde de enige waarheid. Of wil je voortaan dat ik altijd 'ik vind', 'naar mijn mening', 'in mijn opninie' of een variatie daarop in mijn posts stop, wanneer ik een mening geef? Als jij normaal ingaat op mijn post en daarbij gewoon argumenten geeft is er niets loos. Dan doe ik gewoon normaal tegen je. Nu wil je alleen even makkelijk scoren met een lullige post over mijn zogenaamd lage niveau.

Loool nogmaals: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Jij geeft geen enkel, ik herhaal, geen enkel argument bij je post dat AC geen topserie is. Ja, natuurlijk ga ik daar dan niet met fluwelen handschoenen op in. Jij denkt echt dat je God bent ofzo. Nee hoor, Marneus Calgar hoeft geen argumenten te geven. Dat moeten de simpele zielen maar doen.

Ik geef nog argumenten ook trouwens, ik geef aan dat het een game met historische inhoud en achtergrond is, wat enorm intrigerend is. Ik verpak het natuurlijk wel in een vilein jasje, want je post sloeg helemaal nergens op. Net als deze trouwens.
 

DeletedUser48278

Guest
Loool nogmaals: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Jij geeft geen enkel, ik herhaal, geen enkel argument bij je post dat AC geen topserie is. Ja, natuurlijk ga ik daar dan niet met fluwelen handschoenen op in. Jij denkt echt dat je God bent ofzo. Nee hoor, Marneus Calgar hoeft geen argumenten te geven. Dat moeten de simpele zielen maar doen.

Ik geef nog argumenten ook trouwens, ik geef aan dat het een game met historische inhoud en achtergrond is, wat enorm intrigerend is. Ik verpak het natuurlijk wel in een vilein jasje, want je post sloeg helemaal nergens op. Net als deze trouwens.

Het was gewoon bedoeld als een simpele opmerking (mijn mening). Ik gaf inderdaad geen argumenten daarbij, maar dat betekent niet dat ik geen commentaar mag hebben op jou manier van reageren.

Mijn mening over AC is mijn mening Lieflap. Jij mag die serie geweldig vinden, maar ik heb het recht dat niet te vinden. Historische achtergrond is wel leuker dan een gewoon bedacht verhaal, maar het gaat mijn toch voornamelijk om de gameplay en die vind ik behoorlijke repetatief.
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon bedoeld als een simpele opmerking (mijn mening). Ik gaf inderdaad geen argumenten daarbij, maar dat betekent niet dat ik geen commentaar mag hebben op jou manier van reageren.

Mijn mening over AC is mijn mening Lieflap. Jij mag die serie geweldig vinden, maar ik heb het recht dat niet te vinden. Historische achtergrond is wel leuker dan een gewoon bedacht verhaal, maar het gaat mijn toch voornamelijk om de gameplay en die vind ik behoorlijke repetatief.

Niets hoeft.

Maar als jij zelf in eerste instantie geen argumenten geeft en ik wel verspeel je het recht je te beroepen op het argument "Als jij normaal ingaat op mijn post en daarbij gewoon argumenten geeft is er niets loos". En zit je verder weer gewoon je persoonlijke kruistocht te voeren, en mij onterecht uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is.
 
Bovenaan