Praattopic

Reactiescore
1.365
Ligt het aan mij of is er steeds vaker zo een bot bescherming? Effe serieus kan nog niet inloggen op browser of ik krijg er weer 1
Minder drinken papzak, kun je t beter zien!
 
Reactiescore
9
Ik heb op een ander account wereld 1 uitgespeeld en veel (toen nog) nieuwe elementen in het spel gebracht. Het was een nieuw, leuk en dynamisch spel waarbij je met tactisch en strategisch inzicht tot de grotere kon behoren. Naast je baan/ dagelijkse werkzaamheden. Het is triest om te zien hoezeer dit spel is afgegleden tot een circle jerk van enkele tientallen accounts die elke wereld domineren met meerdere spelers op 1 account, hulpaccounts om dorpjes over te nemen en tienduizenden premium punten. Je kan er als normale speler, in je eentje op een account met een baan gewoon niet meer tussen. Het is me op deze wereld gelukt om vrij snel tot de 85.000 punten te groeien en wat gebeurd er? Je krijgt midden in de nacht opeens een paar honderd aanvallen van de grootste stam die op een na grootste stam helpen je weg te spelen. Je kan er niet meer tussen en dit spel is stuk. Nogmaals, je hebt 30 accounts die 24/7 online zijn met soms 6 spelers per account die hun volledige leven wijden aan het winnen van een wereld en daardoor normale spelers geen kans hebben. Het heeft geen zin meer, het was ooit leuk maar alle fun is er uit. Ook voor die paar accounts die elke wereld domineren. Debit is een voorbeeld van zo’n speler. Iedereen die niet mee doet aan die circle jerk krijgt om beurten een paar miljoen punten aan spelers op zich ‘s nachts en dan is het gedaan. Dag tijd! Tribalwars was een leuk vernieuwend spel, nu is het stuk.
 
Reactiescore
9
Toevoeging: iedereen die een beetje gemiddeld of bovengemiddeld is heeft behoefte aan uitdaging. Ik nodig niet Messi en Ronaldo uit om met z’n drieën m’n buurjongetje van 3 af te maken in een potje voetbal. De armzaligen van geest hebben hier geen moeite mee. Net zo goed als dat ze hun leven lang repititief werk kunnen doen kunnen ze elke wereld zonder uitdaging verneuken en zichzelf op de borst slaan
 
Bovenaan