Praattopic

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Oh zo, als je te veel verdiend, ook al een gezin hebt en jaarlijks meer dan 2x op vakantie gaat dan geeft dat niet denk ik. XD


Omdat ik nooit echt op zulke dingen oplet. Ik bekijkt elk persoon als evenwaardig dan minderwaardig.
Met zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XD
 
Reactiescore
35
Met zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XD
Misschien omdat ik gwn rustig aan doe en op dit moment mij geld verspeel aan Chevrolet Impala 1964 en Mercedes enzo XD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Met zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XD
XD
 
Reactiescore
1
Tegenwoordig mag je blijkbaar al niet eens meer een inactieve speler overnemen als ie lid is geweest van je stam krijg ik net te horen in de support. Dat is toch bizar..
 
Reactiescore
1.478
Eén van de raardere regels om boosten tegen te gaan. Grote accounts hebben vaak meer dan 1 speler dus opnieuw de kleintjes die er het meeste last van hebben.
 
Reactiescore
3
Er zijn enkele spelers die beweren dat ze daarvoor een ban hebben gekregen.
Dus het is geen grap
Ligt waarschijnlijk ook aan factoren zoals grootte van de accounts.
nope heeft niks met grote van account te maken.
Het staat in hun interne regels en de spelers moeten dat maar weten.
ze maken graag vage verwijzingen naar andere regeltjes maar niks duidelijk .
 
Reactiescore
76
Waarom heeft AF w 91 eigenlijk geen topics zoals :

-spotprenten
-golden awards
-toppers & floppers
-rate the player(s)

Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om te bekijken :)
 
Bovenaan