Praattopic

DeletedUser76153

Guest
Zet hem anders gewoon in je handtekening? :rolleyes:
Bespaart de mensen die denken dat het iets nieuws is voor te kijken en dan weer de sigcontest zien :p
Heb je btw mijn sig ontvangen? Want heb nog geen bevestiging gekrehen :)
 

DeletedUser75791

Guest
Had hem gekregen, tegelijk met die van robindec. Moest wachten tot ik weer een privébericht kon versturen, heb hem daarna dus weggeklikt. Hierbij: Je plaatje is ontvangen.
 

DeletedUser32240

Guest
Chill, nog aan mijn SOTW bezig, met hoop dat ik hem morgen klaar krijg xD
 

DeletedUser32240

Guest
Damn zeg, krijg ik eens een kortsluiting in stad en mijn voeding is naar de klote van mijn PC..
Met hoop dat het ook enkel de voeding is want als er meer is, is het helemaal naar de klote..
 

DeletedUser63918

Guest
Hopelijk heeft het geen effect gehad op de rest idd. Anders is het een duur grapje.
 

DeletedUser32240

Guest
Idd, gelukkig is er 3 jaar garantie op en is mijn PC 2 jaar oud dus kan ik daar nog op inwerken, hoop ik.
Anders is het idd een heel duur grapje..
Want dan moet ik een nieuwe voeding kopen om het uit te testen en daarna een nieuwe PC..

Btw, hoe zit het met mijn vertical collab? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
Idd, gelukkig is er 3 jaar garantie op en is mijn PC 2 jaar oud dus kan ik daar nog op inwerken, hoop ik.
Anders is het idd een heel duur grapje..
Want dan moet ik een nieuwe voeding kopen om het uit te testen en daarna een nieuwe PC..

Btw, hoe zit het met mijn vertical collab? :p

Wordt een projectje voor een andere keer. Momenteel weekje met vooral focus op school gehad. ;)
 

DeletedUser32240

Guest
Oh, ok ^^
Iig heb ik hem nog verbeterd maar dat ga je maandag wel zien als je op mijn sig ga stemmen :X
 

DeletedUser73803

Guest
Nu moet ik hier toch even reclame komen maken, wie doet er al mee aan de Schrijfwedstrijd?
Morgen is de laatste dag, bewijs je creativiteit dus nog snel!
 

DeletedUser69623

Guest
Niet te lui om mee te doen hoor, alleen gewoonweg geen tijd om iets fatsoenlijks neer te zetten
 
Bovenaan