Praattopic

DeletedUser

Guest
''AOW UITGAVEN MASSAAL GEDAALD SINDS NEDERLAND - COSTA-RICA

Zo veel hartverzakkingen gister
 

DeletedUser51694

Guest
ik was in Utrecht, bij iedere geraakte penalty ging het dak er af. wat een prachtige avond
 

DeletedUser

Guest
Wat stond er in de belgische krant? Ohja, "laat messi nu maar komen" :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

En wat zegt dit over de Belgen? Juist ja, bitter weinig.
Journalisten hebben altijd al van een mug een olifant kunnen maken en dat zullen ze altijd doen.
De meeste belgen hadden al wel door dat het een moeilijke match zou worden en dat er een gote kans was dat we zouden verliezen.
Althans, de mensen met wat verstand hadden dit door.
 

DeletedUser51694

Guest
ik kijk nu Djoko - Federer. Wat een HEER-LIJ-KE wedstrijd! federer komt net terug van 2-5 naar 6-5 voor. knap dat hij nog niet opgeeft!
 

DeletedUser70476

Guest
Das niks in vergeleken met mij, eerste set kreeg ik een ass whopping en verloor ik 2-6, de tweede set sta ik 4-1 achter, kom terug naar 6-6, win de tie break. Derde set sta ik met 0-5 achter. Maak het weer 6-6 en verlies de tie break:(
 

DeletedUser67467

Guest
Wat stond er in de belgische krant? Ohja, "laat messi nu maar komen" :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Haha ja maar dat zijn de kranten lol :D
Maar toch heeft Argentinië geen zak laten zien hoor..

En wat België betreft, moeten dringend eens gaan leren hun kansen te gaan omzetten in doelpunten :D
 

DeletedUser60895

Guest
En wat zegt dit over de Belgen? Juist ja, bitter weinig.
Journalisten hebben altijd al van een mug een olifant kunnen maken en dat zullen ze altijd doen.
De meeste belgen hadden al wel door dat het een moeilijke match zou worden en dat er een gote kans was dat we zouden verliezen.
Althans, de mensen met wat verstand hadden dit door.

En toch was het van zowel Argentinië als België een slechte wedstrijd.

En indeed, wat een finale van Djokovic en Federer.
 

DeletedUser

Guest
En toch was het van zowel Argentinië als België een slechte wedstrijd.

En indeed, wat een finale van Djokovic en Federer.

Mij zal je ook horen zeggen dat het een slechte wedstrijd was hoor, maar kan er gewoon niet tegen dat veel Nederlanders ons steeds afzeiken.
We zijn gewoon een zeer jonge ploeg die nog veel moet leren en dan vooral het samenspelen.
 

DeletedUser70476

Guest
Mij zal je ook horen zeggen dat het een slechte wedstrijd was hoor, maar kan er gewoon niet tegen dat veel Nederlanders ons steeds afzeiken.
We zijn gewoon een zeer jonge ploeg die nog veel moet leren en dan vooral het samenspelen.

We zeiken jullie af omdat vele belgen zeiden dat ze verder dan ons kwamen en dat ze kampioen gingen worden blablabla. Dat is dus niet gebeurt.
 

DeletedUser67467

Guest
We zeiken jullie af omdat vele belgen zeiden dat ze verder dan ons kwamen en dat ze kampioen gingen worden blablabla. Dat is dus niet gebeurt.

Maar dit : vele belgen zeiden dat ze verder dan ons kwamen dat dachten bijna iedereen in NL ook hoor..
 

DeletedUser51694

Guest
wat ik wel moet zeggen: veel mensen in nederland dachten dat nederland niet eens door de poulefase zou komen. Na de 5-1 overwinning is het natuurlijk opeens omgeslagen, maar voor het WK begon was er veel kritiek op de selectie en hadden weinig mensen hoop.
 

DeletedUser

Guest
We zeiken jullie af omdat vele belgen zeiden dat ze verder dan ons kwamen en dat ze kampioen gingen worden blablabla. Dat is dus niet gebeurt.

Een beetje vertrouwen kan toch geen kwaad?
Je hoort btw belange niet iedereen zeggen dat we verder zouden komen als jullie.
 
Bovenaan